XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jak wymienić płyn hamulcowy ??
#16
Napisano 12:41, 04.10.2008
Alfa Romeo 33 146 156,Accord VI VII,Lexus IS250
#17
Napisano 00:45, 07.05.2010
#18
Napisano 07:40, 07.05.2010
#19
Napisano 09:00, 07.05.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#20
Napisano 09:08, 07.05.2010
#21
Napisano 00:06, 10.05.2010
ponawiam pytanie, ile płynu hamulcowego na wymiane, i czy RBF 600 spokojnie mozna wlać do układu wspomagania sprzegła a jezeli tak to rowniez jaka ilosc
#22
Napisano 17:18, 10.05.2010
i tak jak napisał Mikołaj - co trzy lata
#23
Napisano 18:13, 10.05.2010
#24
Napisano 20:54, 10.05.2010
watpie by gumowaty pedał hamulca to mogł byc objaw, płyn wymoienia sie co jakis czas bo jest on higroskopijny i ulegla zawodnieniu a wraz z tym maleje jego temperatura wrzenia i obniza sie skutecznosc jego działana w awaryjnych sytuacjach. Srednio co dwa lata sie wymienia i tyle:)
a jednak gumowaty pedal ma duzo wspolnego z plynem sprobuj zagotowac plyn i wyhamowac ze 100 (doliczajac gorace klocki i tarcze) to za hamulcow zrobia sie spowalniacze Wracalem kika razy 70 km do domu po ostrej jezdzie 10km przed finishem hamulcow w sumie nie bylo (fakt to bylo toledo a nie acco) ale jak wsyztsko sie schlodzilo hamowanie wrocilo do normy
#25
Napisano 23:18, 31.05.2010
#26
Napisano 23:24, 31.05.2010
#27
Napisano 03:00, 01.06.2010
RBF 660
Należyuniknąć mieszania z poliglikolowymi płynami hamulcowymi o niższychwłaściwościach. Nie należy mieszać w z produktami na baziesilikonu (DOT 5) lub produktami mineralnymi (LHM).
100% syntetyczny płyn, na bazie poliglikolu. Kolor żółty.
RBF 600
Wszystkie rodzaje hamulców hydraulicznych i sprzęgieł wymagających niesilikonowych płynów syntetycznych..
Specjalnie zaprojektowany by wytrzymać wysokie temperatury w trakcie wyścigów.
Czyli obu wlewa się tam gdzie nie może być płyn na bazie silikonu i nie może też być z takim mieszany. W Accordzie jest na bazie silikonu czy poliglikolu? Tego rbf 660 nie można mieszać z płynami o gorszych właściwościach, ale na pewno nie mam zalanego DOT 5 albo minerlanego, więc wszytko zależy od bazy.
Dodam jeszcze, że na innym forum przeczytałem, że te ww. płyny Motula trzeba znacznie częściej zmieniać (co najmniej raz na rok). Jest to płyn o świetnych właściwościach, ale te właściwości szybko zanikają. Przeznaczony jest bardziej dla osób z modyfikowanymi autami, którzy się ścigają itd. Prawda to?
Zacytuję kawałek z jeszcze innego forum:
"To niezły płyn hamulcowy, miałem taki zalany kiedyś w swoim BMW, jednak nie zauważyłem wielkiej różnicy po zmianie z DOT 5.1 - tylko, że jak każdy płyn o podwyższonych parametrach bardzo szybko się starzeje, gdyż jest bardziej higroskopijny, dlatego trzeba go wymieniać mniej więcej dwa razy częściej niż normalny. Kwestia, czy warto, bo jest droższy niż DOT 5.1 Motula, do tego trzeba go wymieniać dwukrotnie częściej, a parametry ma w sumie niewiele lepsze. Ja zdecydowałem się na DOT 5.1, bo nie chce mi się co roku wymieniać płynu, ale każdy ma swój rozum i w innych warunkach używa auta. "
"To prawda stara jak świat - lepszy płyn jest lepszy. Kwestia czy jesteśmy w stanie zagotować chociażby DOT3, bo jeżeli nie - to lepszy płyn w niczym nam nie pomoże, oprócz opróżnienia portfela. Do tego trzeba go częściej zmieniać. No chyba, że zdarza nam się czasami, że pedał puchnie, wtedy warto zalać lepszy płyn np. DOT4, DOT 5.1, a jeżeli te dalej gotują się to zostaje grupa produktów jak chociażby Motul RBF 660.
Płyny DOT5.1 mają tą zaletę, że są rzadsze - lepiej współpracują z autami w których jest ABS, do tego starzeją się wolniej niż DOT3 i DOT4, nie mówiąc już płynach grupy performance. Dlatego wydają się być optymalne do cywilnych zastosowań. "
#28
Napisano 08:08, 01.06.2010
Dodam jeszcze, że na innym forum przeczytałem, że te ww. płyny Motula trzeba znacznie częściej zmieniać (co najmniej raz na rok). Jest to płyn o świetnych właściwościach, ale te właściwości szybko zanikają. Przeznaczony jest bardziej dla osób z modyfikowanymi autami, którzy się ścigają itd. Prawda to?
Prawda, jak dla mnie nie ma żadnych korzyści z zalania tego RBF, a wręcz tylko same utrudnienia. Nie ma szans że zagotujesz płyn hamulcowy, prędzej spalisz tarcze i klocki w naszych 1,8.
DOT 5.1 nie nadaje się do accorda!! Do accorda wlewa się DOT 4
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#29
Napisano 11:22, 01.06.2010