XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana tylnych klocków hamulcowych
#61
Napisano 12:25, 07.01.2012
1. Tylne klocki (te wymienione starte były nierównomiernie, tzn. 1 strona była wyraźnie mocniej starta od drugiej - czyżby jakiś problem w rozkładzie sił hamowania?
2. Po wymianie siła hamowania osłabła. Wiem, że klocki muszą się ułożyć, bodajże przez ok. 300 km., poza tym widzę, że jeszcze nie wpasowały się w tarcze - tarcze są stare z niewielkim rantem i mam wrażenie, że niektóre klocki łapią rant - to się ma samo ułożyć czy interweniować?
Dzięki i pozdrawiam
#62
Napisano 12:43, 07.01.2012
Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM
#63
Napisano 13:04, 07.01.2012
Sprawdziłeś jak chodzą śruby pływające? Posmarowałeś prowadnice klocków na zaciskach? Klocki chodziły luźno w zacisku? Jeżeli wszystko było ok to musi się samo ułożyćMam jeszcze 2 uwagi:
1. Tylne klocki (te wymienione starte były nierównomiernie, tzn. 1 strona była wyraźnie mocniej starta od drugiej - czyżby jakiś problem w rozkładzie sił hamowania?
2. Po wymianie siła hamowania osłabła. Wiem, że klocki muszą się ułożyć, bodajże przez ok. 300 km., poza tym widzę, że jeszcze nie wpasowały się w tarcze - tarcze są stare z niewielkim rantem i mam wrażenie, że niektóre klocki łapią rant - to się ma samo ułożyć czy interweniować?
Dzięki i pozdrawiam
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#64
Napisano 21:23, 11.01.2012
#65
Napisano 12:25, 16.01.2012
Czyli przednie klocki wystarczyły na ponad 40-50tyś.km a tylne na 70tyś.km.
Jazda normalna, mieszana pół na pół miasto (Wwa) i trasy.
Do wymiany zwykłe klucze i zwykły zacisk plus imbus 7, i ok.2-3godz. na samą wymianę i ok.4godz. na czyszczenie i malowanie zacisków.
„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)
#66
Napisano 18:39, 16.01.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#67
Napisano 21:38, 17.01.2012
do tego jeszcze należy sprawdzić stan osłony gumowej tłoczków i sprawdzić czy tłoczek porusza się płynnie w zacisku hamulcowym. Po całej operacji i kilkukrotnym naciśnięciu na pedał hamulca należy sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku-jeśli płyn był uzupełniany na bieżąco wraz ze zużywaniem się hamulców to teraz może go być za dużo.Sprawdziłeś jak chodzą śruby pływające? Posmarowałeś prowadnice klocków na zaciskach? Klocki chodziły luźno w zacisku?
#68
Napisano 14:50, 11.03.2012
Muszę potwierdzić zdanie moich przedmówców, tył powoli się kończy, zostało może z 2-3 mm okładziny, a na przodzie jeszcze długo posłużą, myślę, że jest więcej niż połowa...
Do tego tarcze z tyłu są dużo bardziej zużyte, a przednie jak nówki.
Przebieg 52tys km, i to są jeszcze fabryczne klocuszki.
Odnośnie pytania o metaliczny dźwięk tarcia, wyraźnie słyszalny przy wolnej jeździe, to miałem raz taki problem ok.rok temu, myślałem że klocki się kończą i te blaszki wydają ten pisk. Okazało się jednak, iż wystarczyło oczyścić tarcze i klocki, i spokój mam do teraz.
[ Dodano: 2012-06-13, 11:49 ]
Dzisiaj byłem w ASO na wymianie klocków hamulcowych z tyłu ( oryginały ). Zostawiłem 450zł.
Ostro kasują, prawda?
#69
Napisano 08:39, 07.02.2013
mam takie pytanie. Kiedyś zmieniałem klocki hamulcowe z tyłu w Accord Tourer i zauważyłem takie blaszki ustalające założone na klocki. Kolejne klocki jakie kupiłem były Boscha i już nie maiły tych blaszek (zdarty klocek bardzo nie równo) - może dlatego że tych blaszek nie było. A mam pytanie gdzie można kupić takie blaszki do klocków ustalające??
Proszę o pomoc !
http://old.japancars...&nplblk=B__1910
tutaj link do klocka hamulcowego jak zobaczycie to posiada on te blaszki po jednej i drugie stronie
#70
Napisano 09:41, 07.02.2013
To są podkładki antywibracyjne - aby klocek nie piszczał przy hamowaniu - w EBC Black są w zestawieA mam pytanie gdzie można kupić takie blaszki do klocków ustalające??
To nie wina klocków tylko zacierającego się zacisku lub/i nie starcia bolca który jest na klocku bo producenci mają źle skatalogowane klocki do VII Tourer i dobierają od V gen w których jest bolec...olejne klocki jakie kupiłem były Boscha i już nie maiły tych blaszek (zdarty klocek bardzo nie równo)
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#71
Napisano 09:55, 07.02.2013
#72
Napisano 10:01, 07.02.2013
Dokładnie chodzi o ten bolecChodzi o ten bolec co jest w górnej części klocka
W nowym klocku tak, stary niestety jest już do wyrzucenia - jest starty po skosie...Czy trzeba go ściąć i po problemie
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#73
Napisano 10:01, 07.02.2013
#74
Napisano 10:42, 07.02.2013
Zamykam temat pozdrawiam
#75
Napisano 19:09, 07.02.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych