XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana tylnych klocków hamulcowych
#46
Napisano 08:30, 10.10.2011
I jeszcze mam pytania.
1. Czy blaszke zuzycia montuje sie na wewnetrznym klocku czy zewnetrznym? U mnie szybciej starl sie wewnetrzny a dodatkowo grubosci tego klocka nie widac bez zdejmowania szczeki. Wiec wydaje sie logiczne, ze zaklada sie na wewnetrzny. Tyle, ze u mnie zapiekla sie sruba od mocowania przewodu hamulcowego i blaszka uniemozliwiala zalozenie szczeki. A moze sie po prostu nie da?
2. Czy podkladki pod klocki sa konieczne? U mnie juz mocno skorodowaly i nie nadawaly sie do ponownego uzycia. Zalozylem wiec bez podkladek.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#47
Napisano 09:21, 10.10.2011
2. nie są, one tylko maja zapobiegać piszczeniu klocków, ale jak będą piszczały to posmaruj powierzchnie smarem ATE plastilube i tez będzie cisza
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#48
Napisano 21:24, 05.01.2012
Panowie, umęczyłem się dzisiaj z bratem przy wymianie klocków z przodu i z tyłu, a zwłaszcza z tyłu. Tłoczek wkręcaliśmy nożycami do blachy odpowiednio rozwartymi i zaklinowanymi
Doszliśmy do wniosku, że warto kupić narzędzia, skoro zaoszczędziliśmy parę złotych na wizycie w ASO
Na allegro znalazłem takie cuś:
http://allegro.pl/ze...2028495072.html
Wygląda podobnie ale tylko podobnie do narzędzi pokazanych w tym wątku. Jeśli ktoś jest w stanie podlinkować mi narzędzia do tłoczków pasujące do akoredeona VII gen. to ma u mnie 100 punktów A jakby jeszcze pasowały do mazdy3 to nawet 200
Pozdrawiam
#49
Napisano 21:30, 05.01.2012
Tuned by Cinsoft
#50
Napisano 21:43, 05.01.2012
Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM
#51
Napisano 22:01, 05.01.2012
ipos, Ja u siebie wkręcam właśnie takim zestawem, co prawda mam auto 7 lat starsze ale myślę że do Twojego też będzie pasował
Ja w swoim wkręcam kluczem do szlifierki kątowej, pasuje idealnie
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#52
Napisano 23:33, 05.01.2012
trzeba bylo kupic tourera tam sie tloczek wciska, a nie wkreca
Następny ma być tourer Najlepiej 2,4 type-s
Mogłem sprawdzić klucz od szlifierki ale mimo wszystko chyba zainwestuję w takie ustrojstwo do tłoczków.
#53
Napisano 23:42, 05.01.2012
#54
Napisano 00:29, 06.01.2012
#55
Napisano 08:34, 06.01.2012
http://allegro.pl/jo...2015389640.html
Szkoda, że tego klucza do szlifierki nie sprawdziłem
Mam jeszcze pytanie - czy w komplecie z tarczami są śrubki do piast? Przy okazji zmiany klocków postanowiłem je odkręcić i przykręcić (śruby oczywiści) aby nie zapiekły się na amen. Niestety, tylko niektóre się ruszyły, w niektórych się krzyżak zjechał i wiem już, że przy wymianie tarcz będzie problem...
#56
Napisano 08:50, 06.01.2012
czy w komplecie z tarczami są śrubki do piast
Z teg co wiem nie ma śrub w zestawie. Można natomiast kupić zwykłe stożkowe śruby m6 i 100% będą pasować
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#57
Napisano 09:29, 06.01.2012
Z teg co wiem nie ma śrub w zestawie. Można natomiast kupić zwykłe stożkowe śruby m6 i 100% będą pasować
Dzięki.
#58
Napisano 10:08, 06.01.2012
i tym czyms ustawiasz na krawedz robisz ta mala dziurke a potem w bok tak jakbys odkrecal i idzie bez problemu.
#59
Napisano 11:29, 06.01.2012
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#60
Napisano 14:16, 06.01.2012
tzw. punktakbierzesz takie cos (nie wiem jak to sie nazywa) ale uzywa sie tego do przed wierceniem w metalu
Tuned by Cinsoft
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych