Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

uszczelka pod głowicą??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:57, 25.03.2011

brak objawu, na benzynie jestem wstanie przejechać 20km i nic, na gazie jade 10km, zapala sie kontrolka silnika, obroty spadają do 200, i górny wąż robi się nabrzmiały ;

Reduktor do wymiany. Wali gazem w układ chłodzenia.


I masz odpowiedź
  • 0

#17 yendrek

yendrek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Będzin DG
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:05, 25.03.2011

Narazie wykluczam z głowy uszczelke to by było (straszne,okropne,do dupy i różne inne,) już wtym miesiącu włożyłem w hanie 1400zł, a uszczelka to kosz pewnie koło 600-700 zł i jeszcze dobrać odpowiedni i godny i znający się na Acco Warsztat, jest jakaś możliwość sprawdzenia Reduktora ??
  • 0

#18 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:13, 25.03.2011

Uszczelka ok.200zł. Ale najpierw ogarnij gaz.
  • 0

#19 Cisus

Cisus
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Wieliczka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 25.03.2011

Chyba nie ma :P ale masz sekwencje ??? bo mógł Ci się gaz przedostawać do instalacji wodnej jak masz pęknięta mebrane lub cos :P Wody Ci nie znika ????:)jaki masz spaliny kolor ???
  • 0

#20 yendrek

yendrek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Będzin DG
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:56, 25.03.2011

spaliny jasne tzn normalne, gaz sekwencja pnowa instalacja przejechane na niej 1500km, hehe nowy coś(po zgaszeniu silnika słychać zspod maski gwizd powietrza, jak taki mały chiński czajniczek, Wrrrr.
  • 0

#21 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:19, 25.03.2011

Jaki reduktor? Magic III?
Chłopie zakręć kurek na butli nie jeździj na gazie dopóki nie zrobisz porządku z instalacją. Jak Ci płyn wywali, to masz minutę żeby zgasić silnik. Przeważnie brak płynu zauważa się za późno. No chyba, że chcesz się dowiedzieć ile kosztuje silnik, chłodnica, przekładka silnik oraz przekładka instalacji. ile rozrząd kosztuje już wiesz.
Podaj jakie są podzespoły instalacji i fotki spod maski.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#22 yendrek

yendrek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Będzin DG
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:23, 25.03.2011

mam przełączone na benzyne, gazu nie włączam , jutro cykne fotki i szczegółowy opis instalacji.

[ Dodano: 2011-03-25, 22:24 ]
ten gwizd to co to ??
  • 0

#23 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:29, 25.03.2011

Gaz ucieka z układu chłodzenia. Pewnie przez korek od chłodnicy.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#24 yendrek

yendrek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Będzin DG
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:31, 25.03.2011

ale to na benzynie też jest, takie jak by zasysanie czy jaki c..j
  • 0

#25 Goonzo

Goonzo
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Tuchów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:36, 18.09.2011

Dołącze się do tematu, u mnie ostatnio pojawiło się bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego, odlałem troche płynu ze zbiorniczka bo było ponad max i spokój. Dziś zauważyłem że troszke płynu mi ubyło z zbiorniczka, ale bulgotania nie ma, temperatura w porządku i oleju w płynie nie widac ani nie czuć. Co jest grane?;/
  • 0

#26 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:12, 27.09.2011

Witajcie

..i ja się podepnę. O co chodzi? Już piszę...

Występowały następujące objawy:
1. Silnik po odpaleniu nagrzewał się szybko (około 3-4 km jazdy, do osiągnięcia temperatury pracy, temp. otoczenia ~15*C)
2. Temperatura utrzymywała się w normie (nieco poniżej połowy skali). Ogrzewanie działało normalnie.
3. Silnik pracował cicho, równo, miał normalną moc. Brak oznak czegoś złego podczas jazdy czy postoju.
4. Na ciepłym silniku delikatne, ale stałe bąbelkowanie do zbiorniczka wyrównawczego.
5. Na ciepłym silniku z wydechu delikatny biały dymek i mikro kropelki.
6. Po kilkunastu kilometrach jazdy na piątym biegu przy prędkości obrotowej na poziomie 3500-4000 rpm, przez zbiorniczek wyrównawczy wyrzucany był około litr płynu na okolice akumulatora.
7. Przy spokojnej jeździe poziom płynu pozostaje na właściwym poziomie i nie ma wyrzucania go przez zbiorniczek.
8. Pod korkiem wlewu oleju czysto - brak 'masła'.
9. Na bagnecie czysto - brak 'masła'.
10. W zbiorniczku wyrównawczym nie widać oleju...jedynie bąbelki.

Diagnoza: uszczelka pod głowicą.

Zrzuciłem dziś głowicę, jednak nie widzę nigdzie śladu po przedmuchu spalin do układu chłodzenia. Innymi słowy - zarówno głowica, jak i uszczelka, wyglądają zdrowo.

Pytanie: Czy możliwe jest, że delikatne bąbelki oznaczały początek kłopotu z uszczelką, którego jeszcze nie da się dostrzec gołym okiem? Czy znacie przypadki, w których nie widać oznak uszkodzonej uszczelki, choć faktycznie jest ona uszkodzona?

Co teraz robić - zawieźć do warsztatu 'głowicowego' na test szczelności, czy coś innego?

Z góry dzięki. Pozdrawiam.
  • 0

#27 daro2004

daro2004
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:koplany
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 28.09.2011

Czy masz LPG i może reduktor Magic III
  • 0

#28 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:58, 29.09.2011

Nie mam LPG. Nie używam i nigdy nie było go w tym samochodzie...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq