Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Alternator w CG8


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lukasz F18B2

Lukasz F18B2
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:16, 08.02.2009

Witam.
Mam pytanie jaki mamy dokladnie alternator w naszych CG8 :?: musze wymienic lozysko i podobno sa tam dwa. Ja niestety niemam pojecia, a cos mi popiskuje coraz bardziej i nie jest to pasek tylko wlasnie lozysko podejrzewam. Nie wiem co powinienem wymienic i fokle prosze o jakies porady :-) dzwiek z kola pasowego dochodzi, takie swiszczenie jest jak dodam gazu i schodzi z obrotow, a jak stoi na jalowym to cykanie slychac :-( z gory dziekuje za porady :-)

Czarna i piękna HA VI :) Ś.P. :depresja:


#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:26, 08.02.2009

To co opisałeś to właśnie objawy dochodzące od paska.Miałem tak w poprzednim aucie mimo,że pasek nowiutki(ominę firmę)założyłem drugi i było ok.Jest pewien sposób na sprawdzenie tego mianowicie:bierzemy kalafonię(do lutowania) którą dokładnie rozkruszamy,a następnie (silnik włączony) sypiemy od wewnętrznej strony na niego i jeżeli piszczenie-cykanie ustaje to problem rozwiązany-szykujesz się do zmiany paska.Zaznaczam jest to tylko sposób który pomaga na kilka dni,a nie na stałe.

#3 Lukasz F18B2

Lukasz F18B2
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 08.02.2009

CO do paska, to wiem jakie wydaje dzwieki oznaczajace czas na jego zmiane. Ale sposob wykorzystam, tzn ze w czasie pracy silnika mam nasypac ta kalafonie rozkruszona na rowki tego paska, niekoniecznie w okolicach alternatora tak :?: , no bo niby jak mam tam trafic na wewnetrzna czesc paska :-P tak dokladnie mam zrobic :?:

Czarna i piękna HA VI :) Ś.P. :depresja:


#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:04, 08.02.2009

Tak dokładnie nasypać mocno rozkruszonej na pył kalafoni (nawet sporo)na pasek od wewnętrznej strony.Nie ma czego się obawiać kalafonia wypełni niedociągnięcia paska i nie będzie piszczeć.Pokazywał mi to kiedyś zaprzyjaźniony mechanik i sprawdziło się :ok.Jeżeli mówisz,że to może być łożysko nie neguję tego i trzeba naprawić alternator jasna sprawa.

#5 Lukasz F18B2

Lukasz F18B2
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 08.02.2009

Ok dzieki, ale sprawdze Twoj test najpierw :-) pozdro ;-)

Czarna i piękna HA VI :) Ś.P. :depresja:


#6 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:56, 26.02.2009

Czy ktoś już wymieniał te łożyska?Potrzebny mi ich rozmiar

Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC


#7 Lukasz F18B2

Lukasz F18B2
  • Forumowicz
  • 32 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:18, 26.02.2009

Co sprawdzilem to to ze nasz alternator to Bosch, nasypalem rozkruszonej kalafonii ale to nie to, jednak wynika ze to lozysko mi halasuje, a zabiore sie jak bedzie cieplej :-)

Czarna i piękna HA VI :) Ś.P. :depresja:


#8 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:26, 26.02.2009

a jest jakiś sposób na sprawdzenie łożysk alternatora? mam chyba ten sam problem z alternatorem.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#9 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:48, 13.03.2010

Odswieze temat, gdyz mam chyba ten sam problem.
Pasek piszczy, alternator szumi i gwizdze.
Czy ktos wymienial juz lozyska w altku?
Zna ktos oznaczenie lozysk?
SUPERBIKE RULEZZ

#10 ShulcCG8

ShulcCG8
  • Forumowicz
  • 26 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:50, 13.03.2010

Witaj,
Właśnie zbieram to wszystko po wymianie łożysk.
Postaram się zrobić zdjęcia i opis do tego.

Łożytska dla
BOSH 90
KCB1 - 14v 90A
0 124 325 006

to
był
mniejszy NTN 6003LHA
większy KOYO 6303RDD (lub UK 208 )

Zamieniłem na
SKF 6003-2RSH/C3
SKF 6303-2RSH/C3

W Krakowie kupiłem dwa za 40zł.
www.twojkomp.pl

#11 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:01, 13.03.2010

Wymieniles sam czy robil Ci to fachowiec?
Potrzebny jakis sciagacz do lozysk?
Czyli sa tam 2 lozyska o roznych wymiarach i oznaczeniach?
SUPERBIKE RULEZZ

#12 ShulcCG8

ShulcCG8
  • Forumowicz
  • 26 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:18, 14.03.2010

Wymieniłem sam (mam spore doswiadczenie amatorskie), poza tym....większość fachowców fachowcami jest tylko z nazwy.
Będziesz potrzebował dwóch ściągaczy.
Jak dzisiaj napiszę opis ze zdjęciami to podam linka.
www.twojkomp.pl

#13 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:09, 14.03.2010

Wymieniłem sam (mam spore doswiadczenie amatorskie), poza tym....większość fachowców fachowcami jest tylko z nazwy.
Będziesz potrzebował dwóch ściągaczy.
Jak dzisiaj napiszę opis ze zdjęciami to podam linka.


Ja również czekam na fotorelację i dokładny opis.
U mnie też przydałoby się w alternatorze zamieszać :-P
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#14 ShulcCG8

ShulcCG8
  • Forumowicz
  • 26 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:08, 15.03.2010

No i w końcu zrobiłem opis.
http://www.accordklu...opic.php?t=8795

Przepraszam za poprawną polszczyznę i chętnie poprawie zauważone błędy :) lub dodam szczegóły.
www.twojkomp.pl

#15 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:33, 24.01.2011

Czy może ktoś napisać dokładne wymiary łożysk




IPB Skin By Virteq