Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Regulacja zaworów w VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
190 odpowiedzi w tym temacie

#151 snickers1975

snickers1975
  • Forumowicz
  • 200 postów
  • Skąd:kujawsko-pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 01.04.2017

Też się pochwalę :diabel: zawory ustawione samodzielnie :diabelfaja: silnik pracuje równiutko i odpala na ciepłym też od strzała, ostatnio miałem regulowane 16 tyś temu przez mechanika i teraz wszystkie wydechy były za ciasne, i ssące na 1 i 4 cylindrze też. Ogólnie wszędzie  za ciasno było.

Dostęp jest faktycznie kiepski, szczególnie do ssących, dodatkowo wtryski od gazu mam tam zamontowane to naprawdę trzeba się ponapinać, ale się opłaca. Mechanior w zeszłym roku skasował mnie nieźle, no i nigdy nie ma pewności czy wszystko zrobił zgodnie ze sztuką. Po regulacji i odpaleniu silnika banan nie schodzi z buźki.... i ta satysfakcja, nieocenione.

Dodam tylko, że przed regulacją trzęsło silnikiem i długo kręcił przy odpalaniu na ciepłym czyli typowe objawy.


Użytkownik snickers1975 edytował ten post 20:37, 01.04.2017

  • 0

#152 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 02.04.2017

Snickers dużo go cisnąłeś na wysokich obrotach albo dużo szybkiej autostradzie jazdy że po 16 tys już były takie różnice?
  • 0

#153 snickers1975

snickers1975
  • Forumowicz
  • 200 postów
  • Skąd:kujawsko-pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:20, 02.04.2017

Właśnie nie, gaz zrobił swoje, bo wiadomo, że przy gazowni zalecana jest częstsza kontrola zaworów, ale podejrzewam też, że mechanik, który to robił ostatnio nie przyłożył się i stąd ta ciasnota. Dlatego zdecydowałem się na samodzielną robotę :serduszka:  i nie żałuję. Nigdy więcej nie oddam jakiemuś mechanikowi mojej H na regulację zaworów, to pewne (zresztą na ile mi możliwości pozwalają staram się sam ogarniać przy niej, bo lubię to i mam pewność, nie wspominając o kasie już). Wcześniej miałem Accorda 5 gen i też chciałem sam wykonać regulację, ale po zdjęciu dekla przeszło mi, a był lepszy dostęp niż tutaj.

W tym przypadku nie poddałem się, to nic strasznego.


  • 0

#154 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 03.04.2017

Rozumiem. Pytam ponieważ ja przejechałem 2,0 VII gen 100tys na gazie więc regulacje robiłem kilka razy i wg mechanika różnice były zwykle niewielkie. A robiłem najpierw co 10-12 a potem nawet 20 tys
Teraz mam 2,4 również lpg, VII gen robiłem zaraz po zakupie (podobno nie było dużych różnic i po 20tys i też niby nie było wielkich zmian
  • 0

#155 rzeznix

rzeznix
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:29, 04.04.2017

Mam pytanie czy ma ktoś jakiś sprawdzony warsztat w okolicach Rzeszowa gdzie potrafią wyregulować jak należy zawory ? Mój poprzedni "macher" sobie z tym zadaniem nie poradził jak trzeba. Mam sprawdzonego mechanika w Krakowie, ale jechać z Rzeszowa 175 km na regulację to mało przyjemna sprawa.
  • 0

#156 bartek87

bartek87
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:45, 04.04.2017

Mam pytanie czy ma ktoś jakiś sprawdzony warsztat w okolicach Rzeszowa gdzie potrafią wyregulować jak należy zawory ? Mój poprzedni "macher" sobie z tym zadaniem nie poradził jak trzeba. Mam sprawdzonego mechanika w Krakowie, ale jechać z Rzeszowa 175 km na regulację to mało przyjemna sprawa.

 

Raz byłem w ASO i wydaje mi się, że zrobili w miarę ok choć chłodzenie silnika wiatrakiem wyglądało średnio. Odkąd wołają za robotę ponad 300 stówy już się tam nie pojawiłem i robię sam. Spróbuj w Topserwis na Hoffmanowej. Słyszałem dobre opinie.


  • 0

#157 snickers1975

snickers1975
  • Forumowicz
  • 200 postów
  • Skąd:kujawsko-pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:46, 04.04.2017

Rozumiem. Pytam ponieważ ja przejechałem 2,0 VII gen 100tys na gazie więc regulacje robiłem kilka razy i wg mechanika różnice były zwykle niewielkie. A robiłem najpierw co 10-12 a potem nawet 20 tys
Teraz mam 2,4 również lpg, VII gen robiłem zaraz po zakupie (podobno nie było dużych różnic i po 20tys i też niby nie było wielkich zmian

Dlatego podejrzewam, ze mechanior olał temat, ale okaże się przy następnej regulacji.


  • 0

#158 ThinkeR

ThinkeR
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:SKL/SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 + reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:14, 05.04.2017

No niestety, podejście dużego grona mechaników do regulacji zaworów jest mało profesjonalne, najlepiej się samemu za to wziąć tym bardziej że nie trzeba mieć doktoratu do tego :p Niektórzy się nawet nie przykładają do poprawnego ustawienia pozycji rozrządu a co tu mówić o precyzji korekty samych zaworów..albo o małym kluczu dynamometrycznym.


  • 0

Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5


#159 tybur18

tybur18
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 12.04.2017

Witam. A macie kogoś sprawdzonego w Warszawie?

Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik tybur18 edytował ten post 19:06, 12.04.2017

  • 0

#160 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:59, 12.04.2017

"Wolek" lub "Edson"  - chłopaki z forum ...


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#161 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:13, 13.04.2017

Ja wam powiem.. Ustawiam dla trzech taksówkarzy jeżdżących po Warszawie i przyjeżdżają po 30 tys, czyli 2 razy w roku. Luz ustawiam  w górnej tolerancji.
Miałem też takie przypadki przy kalibracji obrotów w 2.0 i okazało się ze auto było na regulacji zaworów a tylko stało na parkingu za 150 zł :) i nic nie było robione ...


  • 0

#162 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:03, 13.04.2017

Ja wam powiem.. Ustawiam dla trzech taksówkarzy jeżdżących po Warszawie i przyjeżdżają po 30 tys, czyli 2 razy w roku. Luz ustawiam  w górnej tolerancji.
Miałem też takie przypadki przy kalibracji obrotów w 2.0 i okazało się ze auto było na regulacji zaworów a tylko stało na parkingu za 150 zł :) i nic nie było robione ...

 

 

Krzychu, nie raz juz się z tym spotkałem, bo świeżo po regulacji zawory były nie dotykane ;)


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#163 tybur18

tybur18
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:22, 13.04.2017

"Wolek" lub "Edson" - chłopaki z forum ...

Dzięki ;-)

Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#164 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:00, 16.04.2017

Koledzy jakies dwa tygodnie temu regulowal mi mechanik zawory w silniku 2.0 z gazem.poprosilem go aby wyregulowal je nieco luźniej z racji ze mam gaz. Po ofbiorze auta niby wszystko jest ok auto jeździ zrobiłem tysiąc km i nic się nie dzieje. Z tym ze mam takie dziwne odczucia jak by silnik głośniej pracowal. Pprcz tego mam takie wrażenie ze auto podczas rozpędzania sie jest troche zamulone a znów przy dużych predkasciach od 100 wzwyż robi wrażenie bardzo dynamicznego
zdaje mi się ze mam podwyższone nieco spalanie. Ale bede www torek po świętach regulowal gaz bo tego jeszcze nie robiłem po regulacji zaworow. A teraz jeszcze jedno wrażenie moje najbardziej irytujące. Zdaje mi się ze czasem podczas rozpędzania na biegach od 1 do 3 jak by byl taki nie kulturalny. Nie to za szarpie czy jakos przerywa ale mam takie dziwne wrażenie troszke nie równomiernego rozpędzania . Niby wszystko ok dziala ale jakos tak gdzies ta kultura pracy chyba uciekla. Co o tym myślicie??
  • 0

#165 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:42, 16.04.2017

Co do ostatniej kwestii mam podobne wrażenie, jakby silnik łapał różne stopnie przyspieszania, tzn przyspieszenie nie było jednostajne. Jest to subtelna różnica ale wyczuwalna, zwłaszcza jak gaz jest w podłodze. Sęk w tym że podczas ostatniej regulacji ze dwa razy się upewniałem czy luz jest właściwy. Teraz przymierzam się do wiosennej regulacji to się okaże czy to kwestia zaworów czy czegoś innego.
  • 0

pzdr






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq