XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
HONDATA
#1
Napisano 21:25, 07.01.2009
Ecu Performance przerabiało ten temat ze znajomym nam z tego forum Type S' em
Proszę o rady, opinie i komentarze.
I jeszcze link:
http://www.hondatech...pics38/3290.htm
#2
Napisano 21:38, 07.01.2009
Czarna i piękna HA VI Ś.P.
#3
Napisano 08:19, 08.01.2009
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#4
Napisano 09:00, 08.01.2009
Jeśli pytasz o aspekt ekonomiczny, to każdy tuning jest nieopłacalny. I powiem, że jeśli samo ECU niewiele da lub nie da nic bez zmiany kolektora i wydechu to 3tys masz wyrzucone w błoto.Czy to się kalkuluje?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 09:35, 08.01.2009
Głównie zależałoby mi na przesunięciu vtec'a z 6000rpm do 5000rpm i wydłużeniu revlimitera.
Dzięki za opinie i czekam na więcej Może ktoś podda jeszcze inne rozwiązanie.
#6
Napisano 10:00, 08.01.2009
Majac sportowy kolektor wydechowy i reszte wydechu bedziesz mógł obniżyć punkt załączania fałdy i przesunąć rev limiter powiedzmy o 200obr To na pewno nie bedzie kasa wyrzucona w błoto ale jest sens tym sie bawić po wymiane podstawowych elementów
BTW. Pamietaj ze jedno to jest zakup nowego ECU, a drugie to strojenie... jakies 500zł...
Moc z Toba
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#7
Napisano 22:18, 10.01.2009
mocy duzo nie da ale jest szansa ze wykres sie bardziej wyrówna Wiec max KM bedzie powiedzmy +5 ale w srednim zakresie zyskasz nawet 15KM
Majac sportowy kolektor wydechowy i reszte wydechu bedziesz mógł obniżyć punkt załączania fałdy i przesunąć rev limiter powiedzmy o 200obr To na pewno nie bedzie kasa wyrzucona w błoto ale jest sens tym sie bawić po wymiane podstawowych elementów
BTW. Pamietaj ze jedno to jest zakup nowego ECU, a drugie to strojenie... jakies 500zł...
Moc z Toba
Blade, rozmawiałem wczoraj z Dominikiem. Wyjaśnił mi parę rzeczy. Więc tak, ECU bez dolotu, kolektora, itp. jak najbardziej opłaca się robić. Reszta to insza inszość Samo ECU nie tyle da więcej mocy, o ile (jak napisałeś) wyrówna wykres, będzie on bardziej płynny, nie będzie tej górki. V-tec załączy się przy 5000 rpm, przesunę revlimitera o 500 rpm, będzie obsługa klimy, immobilizera, itd., czyli to na czym tak na prawdę mi zależy. Przy okazji moc przy 5800 rpm zwiększy się nawet o 20 KM. Auto dostanie szybciej większego kopa i dłużej będzie można ciągnąć, bo prawie do 8000rpm.
Oczywiście jeśli bardzo zależy mi na podniesieniu mocy i momentu, to najlepiej byłoby od razu przystąpić do działań co najmniej z wymienionym kolekrotem (i to polecał). Wtedy uzyskam wyniki porównywalne do kolegi z niebieskim Type S' em z naszego forum. Dolot też, ale jeśli już to zimny spod zderzaka (ciepły poprostu nie ma sensu i nic nie da, poza zbędnym dodatkowym hałasem). Dominik powiedział, że wydech w CL9 jest na tyle fajny, że w ogóle nie trzeba z nim nic robić. Zostaje seryjny i jest OK, trzeba tylko pozbyć się kata
Kasa jest spora za te wszystkie zabiegi, ale na pewno "gra jest warta świeczki", nawet jeśli na początku finansowo nie będę w stanie wymienić kolektora i zafundować sobie dolotu. Można oczywiście to zrobić w odwrotnej kolejności, ale jeśli zacznę od Hondata to na pewno nie będzie to kasa wyrzucona w błoto, a jednak sporo zyskam i poprawię fabryczne parametry.
Jeśli chodzi o koszty, to w cenie samego ECU jest montaż, strojenie i hamownia - tak mi powiedział. A jeśli zdecyduję się na zakup kolektora u niego to dostanę rabacik
Mam teraz na co zbierać kasę
#8
Napisano 23:59, 10.01.2009
Czarna i piękna HA VI Ś.P.
#9
Napisano 08:02, 11.01.2009
Dynamika tego auta (jak dla mnie) jest na prawdę na tak wysokim poziomie, że nie potrzebuję jakoś super go modyfikować, podnosić mocy, robić jakiegoś niewiadomo jakiego kosmicznego tuningu Dlatego pisałem, że najważniejsze dla mnie jest poprawienie niektórych parametrów, a wtedy jazda da jeszcze więcej funu
Jeszcze raz barrrrdzo polecam to autko
#10
Napisano 14:09, 11.01.2009
Czarna i piękna HA VI Ś.P.
#11
Napisano 14:56, 11.01.2009
#12
Napisano 11:18, 12.01.2009
Pawelsky - bardzo polecam jeszcze jeden mod: lekkie koło zamachowe np. Fidanza
A przesunięcie rev limitera o 500 obr... hmmm... bezpieczne to? bez zmiany talerzyków i sprężynek chyba się nie obejdzie...
200-300 to rozumiem.. Pytanie tez jak wykres będzie wyglądał na seryjnych wałkach.
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#13
Napisano 14:40, 12.01.2009
O Fidanzie też była mowa. Blade, masz w swoim ATR'e lekki zamach? Aż tak duża różnica we wkręcaniu się na obroty?
Kolektor to podstawa, tylko cena
#14
Napisano 20:17, 28.04.2009
Zamierzam w swoim CL9 na przyszły sezon zmienić oprogramowanie komputera na Hondata. Czy tylko Hondata? Czy kolektor, dolot, wydech, heble? Może przynajmniej na razie Hondata (cena ponad 3 tysie), a później sukcesywnie reszta? Co o tym sądzicie? Czy to się kalkuluje?
Ecu Performance przerabiało ten temat ze znajomym nam z tego forum Type S' em
Proszę o rady, opinie i komentarze.
I jeszcze link:
http://www.hondatech...pics38/3290.htm
Również mam CL9 z silnikiem K24A3 i ostatnio dowiadywałem się jak można obniżyć załączenia VTEC'a wynalazkami HONDAT'y. Niestety okazało się że S100 oraz S200 nie wchodzą w grę i potrzebyny reflash komputera a w zasadzie wymiana komputera na nowy co kosztuje w ecu-performance circa 6,5 tysiaka. Jestem ogromnie rozczarowany, zły na "fachowców" od Hondy no i niestety nie stać mnie :-/
#15
Napisano 21:08, 28.04.2009
ja już też dzwoniłem do Ecu-Performance i rozmawiałem na temat Hondaty do CL9. Nie wiedziałem, że cena wzrosła z ca 3 tysi do ponad 6-ciu :-/
To w takim przypadku nie ma sensu, ale...
Blade pisał ostatnio o Crome. Wygrzebię tego posta i zamieszczę poniżej
[ Dodano: 2009-04-28, 22:10 ]
Matman, widzę że już byłeś w tym wątku
http://www.accordklu...t=2742&start=15