Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

HONDATA


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
47 odpowiedzi w tym temacie

#31 DAMEK

DAMEK
  • Forumowicz
  • 381 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 05.04.2010

Ja dzwoniłem do V-tech. i powiedzieli że, maja softa ale nie duzo daje mozze jakies 10KM ale za to Nm do 30 .
koszt takiej imprezki to okolo 2200zł .Powiedzieli tez ze, jak mmi nie bedzie pasował przyrost to wracaja do fabryki o jest ok nie płace za chipa wtedy .
Serwis drukarek,laptopów,kopiarek,monitorów, tusze tonery.
Moja byla-http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=5345&start=0

#32 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 19:28, 07.04.2010

Problem w tym że tego typu piggy-backa nie ruszysz. Wtykasz chipa i tak juz zostaje. Każda dalsza modyfikacja może natomiast wypaść blado np zamiasta dawać 6% mocy da 3% wlasnie poprzez chipa ktory jest nieuniwersalny. Natomiast K-Pro mozesz przeprogramować w każdą stronę. Jest to kosmicznie precyzyjne mapowanie, bloki sa tak małe, ze czasem strojenie trwa 8 godzin. Dlugo ale rezultat jest czad. Aha. I żeby rozjaśnić: K-Pro Hondaty podwyższy osiągi silnika całkowicie seryjnego także. I to nawet o 12%-15% Najsmieszniejsze jest to, że wespół z więszą mocą można też obniżyc spalanie, oczywiście wszystko w granicach bezpieczenistwa silnika.
A koszta wygldają zupełnie inaczej np na ebayu w US. Za $1000 można sobie zapodać usługę: wysyłasz kompa, przysyłają ci kompa K-Pro'ed. Wtedy trzeba tylko pojechac do mistrza od małpowania i gotowe. Soft Hondaty jest free w necie i każdy może programować (tylko K-Pro) przez USB. Niestety, trzeba się na tym znać. Aha.. no i wypada mieć hamownie do dyspozycji a najlepiej dyno na koło a nie rolling-road.

#33 DAMEK

DAMEK
  • Forumowicz
  • 381 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:34, 08.04.2010

kurna zaczynam watpic w ten caly chip ,niewiem czy nie rozsadniejszy było by kupienie mocniejszego autka lub nowszego.
A do poszalenia kupic cos starszego lzejszego np integre dc 5 type -r 220KM i ja zarzynac ??
Serwis drukarek,laptopów,kopiarek,monitorów, tusze tonery.
Moja byla-http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=5345&start=0

#34 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:21, 08.04.2010

kurna zaczynam watpic w ten caly chip


Chip da niewiele, a swoje kosztuje. Idź w kompresor lub turbo, przykładów kilka na forum jest. Jak chcesz zostać N/A i podnieść moc to będziesz naprawdę głęboko sięgał do kieszeni. No chyba, że to co oferuje V-tech Ci wystarczy - bo 30Nm jest realne patrząc na to co robi np. remap Hondata i będzie to odczuwalne.
Ale zastanów się np. nad kompresorem.

#35 DAMEK

DAMEK
  • Forumowicz
  • 381 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:04, 09.04.2010

rafal66, z tego co wiem to koszt kompresora wynosi kolo 25 tys ,a napewno koszt turbo to 15 tys bo sie juz dowiadywalem .Trezba zaznaczyc rowniez bardzo istotna rzecz mianowicie: koszty zamontowanie turbo czy kompresora ciagna dalsze koszty , sprzeglo ,heble , kto wie czy polosie dadza rade wiesz wszystko to jest wyliczone na jakas wytrzymałośc takze nie wierze ze fabryka długo pociagnie ,a to juz sa koszty niebotyczne . pewnie same mosy przekrocza wartoś auta.
Serwis drukarek,laptopów,kopiarek,monitorów, tusze tonery.
Moja byla-http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=5345&start=0

#36 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:52, 09.04.2010

Akurat półosie raczej troche pociągną ale mnóstwo rzeczy w samym silniku i skrzyni nie koniecznie. Producenci kompresorów na dzieńdobry czasem wywalają liste rzeczy "recomended to upgrade", przy czym to rekomendet to jest takie bardzo rekomendet z punktu widzenia bezpieczeństwa silnika.
Edit: > A! No i oczywiście trzeba zrobić upgrade elektroniki przede wszystkim. <
A jeśli chodzi o kompresor to za około $5000 mozna mieć wypas. Niestety kompresora nie można podkręcac "w nieskończoność" tak jak turbo. Np. przy 2 litrach dostaniesz 60-70KM więcej i basta. O zaletach superchargera pisac nie trzeba (moc na każdych obrotach, brak turbo dziury, niezawodność, brak konieczności chłodzenia itd) ale to akurat jest ograniczenie.

#37 _Qba_

_Qba_
  • Forumowicz
  • 53 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:59, 04.05.2010

Europejska alternatywa dla reflasha Hondaty???
http://www.digitaltu...tti.php?m=2&s=1

#38 Marecki

Marecki
  • Forumowicz
  • 531 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:08, 04.05.2010

2100 zabawa wychodzi szkoda że nie w pl

#39 _Qba_

_Qba_
  • Forumowicz
  • 53 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:29, 04.05.2010

w Czechach robia :mrgreen: Koledzy z dolnego slaska nie powinni narzekac :lol:

#40 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:09, 04.05.2010

No ale to zwykły remap. I nie za bardzo wierzę w te 217Nm w K20A6 samą elektroniką.......

#41 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 04.05.2010

ja tam mogę z wawy jechać za 2 koła 170HP i 210Nm mnie zadowoli :mrgreen: ktoś chętny :?: może ktoś gada po ichniejszemu i zadzwoni żeby ustalić szczegóły :mrgreen:
F1

#42 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:47, 04.05.2010

Język mają podobny także po jednej albo lepiej dwóch flaszkach na pewno się dogadasz :mrgreen:

#43 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 04.05.2010

czemu nikt w PL tak nie robi :?:
F1

#44 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:39, 04.05.2010

Język mają podobny


Czesi? To niech tylko nie zaczyna zdania, od tego że szuka..... :-P

czemu nikt w PL tak nie robi :?:


pewnie każdy chip tuner Ci to zrobi, komp w VII chyba łatwo się poddaje. Spróbuj u Mastersa, jak trzeba to oni nawet rozbiorą komp do remapu. Ale obstawiam, że jak na seryjnych gratach uzyskasz +10KM to będzie dobrze (a przy Twoim który ma i tak więcej, pewnie kolejnych +10 może być niewykonalne).
A jak już mówiłem, nie wierzę w dodanie ponad 25Nm. Może w jakimś zakresie obrotów (wcześniejsze przełączenie vtec'a itp.) ale nie maksymalnie. Bez zwiększenia sprężania, wałków, dolotu? perpetuum mobile czy jak?

#45 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 04.05.2010

tak tylko pewnie za 400 ojro nikt tego nie zrobi... orientujesz się może jaki to może być koszt ?
F1




IPB Skin By Virteq