XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
tuning pomocy
#1
Napisano 14:40, 07.11.2010
Pomóżcie mi proszę z tuningiem mojej haneczki.Chciałbym zwiekszyć moc , fundusze do 5-7k pln.Macie jakies ciekawe pomysly? O to i moj pomysl
UKLAD DOLOTOWY:
-CAI simota czy zwykły dolot slyszałem ze CAI nie zwieksza mocy tylko pomaga oddychać silnikowi
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor 4-2-1
-katalizator sportowy
-wymiana wszystkich tłumików mam problemy z dobraniem bo nie chce by auto nie było za głośne wole wiecej kucy
ELEKTRONIKA
-xenon 5000k lub 6000k -Czy przetwornica moze byc uzyta do zamiennika lampy czy musi byc orginal ?
-pomaranczowe postojówki
-białe kierunki boczne
UKLAD HAMULCOWY
-przód EBC TURBOGROOVE
-tył ATE gładkie
zaciski trzeba wymieniac takze?
#2
Napisano 15:24, 07.11.2010
co do simoty to w tym wątku może coś znajdziesz
http://www.accordklu...ighlight=simota
#3
Napisano 16:51, 07.11.2010
Witam!
Pomóżcie mi proszę z tuningiem mojej haneczki.Chciałbym zwiekszyć moc , fundusze do 5-7k pln.Macie jakies ciekawe pomysly? O to i moj pomysl
UKLAD DOLOTOWY:
-CAI simota czy zwykły dolot slyszałem ze CAI nie zwieksza mocy tylko pomaga oddychać silnikowi
-> na pewno doda cos mocy, moze sam z siebie niewiele ale do tego dobry wydech i koletor + strojenie i bedzie troche koni
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor 4-2-1
-katalizator sportowy
-wymiana wszystkich tłumików mam problemy z dobraniem bo nie chce by auto nie było za głośne wole wiecej kucy
-> albo glosny i troche koni albo jak w serii:) oczywiscie da sie to jakos wyposrodkowac ale na penwo nie bedzie jak teraz
ELEKTRONIKA
-xenon 5000k lub 6000k -Czy przetwornica moze byc uzyta do zamiennika lampy czy musi byc orginal ?
-> zalezy co to za zamienik. 6000k wydaje mi sie troche za duzo zeby to nie rzucalo sie policji w oczy ale ogolnie jak lampa dobra to powinno byc ok.
-pomaranczowe postojówki
-białe kierunki boczne
UKLAD HAMULCOWY
-przód EBC TURBOGROOVE
-tył ATE gładkie
zaciski trzeba wymieniac takze?
-> zaciski mozesz zostawic tylko kup dobre klocki i tarcze jak piszesz beda oki. klocek ebc green albo red zalezy jak jezdzisz.
#4
Napisano 17:13, 07.11.2010
dolot:
po raz n-ty powtarzam: nie zwiększasz kompresji + brak nowej mapy ECU = brak przyrostu mocy!
Kup wkładkę tzw. "sportową", wyjmij rezonator, ciesz się dźwiękiem. Jak Ci się to znudzi, wrócisz do orginału.
wydech:
wywal katalizator, wstaw emulator sond - wstawienie czegokolwiek innego niż oryginał spowoduje świece "check engine", dodaj "mruczącą końcówkę wydechu, jak już będziesz miał dość, to zdemontujesz
xenon
przejedź się do firmy co ma na stanie zestaw H7R i poproś o przetestowanie w aucie
http://allegro.pl/hi...1300552092.html
Chociaż 130zł za taki zestaw to niedużo i nie żal potem to wyrzucić. Temperatura 4300-5000K. Więcej to już idziesz w niebieskie i prosisz się o problemy z prawem (chociaż i tak będzie nielegal).
Stajesz przed ścianą/drzwiami garażu i przy halogenowych żarówach zaznaczasz taśmą na ścianie granicę światłocienia. Potem ksenony zakładasz i patrzysz jak zmienia się oświetlenie ściany. Jak jest teraz więcej światła powyżej taśmy, to wyrzucasz "zenony" do kosza
hamulce
sprawdzasz ew. luzy w piastach. Jak jest źle wymieniasz też łożyska. Wymieniasz tarcze oraz klocki, regenerujesz tylne zaciski (pewnie kupa), z przodu będzie pewnie OK, ale sprawdzić nie zawadzi. Zmieniasz płyn hamulcowy na nowy (dowolny dot4). Klocki które lepiej hamują szybciej się zużywają.
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 22:12, 07.11.2010
#6
Napisano 22:25, 07.11.2010
interesowałem sie troche tematem i przyrost jest rzedu 1-1,5km. Odcucie jest lepsze bo silnik lepiej sie wkreca, a w górnym zakresie(VTEC) różnica jest bardzo odczuwalna. Niestety drastycznie tnie moment obrotowy "z dołu"brak przyrostu mocy!
Wkładka też swoje robi ale stożek nawet simoty jest lepszy(chodzi o performance). Zrezygnowałem z niego tylko dla tego że 90% jazdy na codzień to jednak niskie obroty. To primo, a primo ultimo, poziom filtracji pozostawia wiele do życzenia.
Jak robić to na stożku Apexi lub lepszym (koszt ok 600zł za stożek)
Co do xenonu to dzieki koledze
uzytkuje drogi ale bardzo dobry zestaw HID który odpala zawsze bez problemu i działa bez zarzutu. Żarniki mają doskonałą ogniskową przez co granica światłocienia sie nie zmieniła. Na przeglądzie nie miałem żadnych problemów.blackfly
Moge każdemu polecić, to lepsze niż przepalające sie żarówki bluevision.
Jedynym sensownym rozwiązaniem jest SWAP H22a7, wszystko inne lipa.fundusze do 5-7k pln
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#7
Napisano 23:20, 07.11.2010
Jedynym sensownym rozwiązaniem jest SWAP H22a7, wszystko inne lipa.
lub H22A + jakiś dobry dolocik i wydech
#8
Napisano 13:58, 08.11.2010
Jak jest roznice pomiedzy H7 a H7Rprzejedź się do firmy co ma na stanie zestaw H7R i poproś o przetestowanie w aucie
A mozesz podac jakis link jaki konkretnie zestaw masz u siebieuzytkuje drogi ale bardzo dobry zestaw HID który odpala zawsze bez problemu i działa bez zarzutu. Żarniki mają doskonałą ogniskową przez co granica światłocienia sie nie zmieniła. Na przeglądzie nie miałem żadnych problemów.
Moge każdemu polecić, to lepsze niż przepalające sie żarówki bluevision.
Co to SRIMiałem SRI,
#9
Napisano 14:10, 08.11.2010
Co to SRI
krótki dolot
#10
Napisano 14:22, 08.11.2010
#11
Napisano 18:13, 08.11.2010
Interesowałem się swapem.Ale jest jeden minus użytkuje auto zagranica.A nie polecam nikomu dunskich warsztatów samochodowych -Drogo i hu***.Nie znają się na mechanice tylko na wymianie;/ nie ufam im poprostu..Niestety w PL jestem srednio co 2 miesiące.Chciałem zamówić już karton gratów z USA zamontowanie ich w PL przy ewentualnych okazjach np Święta i pewnie bym żałował że je zamówiłem Wybiliście mi to z głowy wiec zostanę przy seryjnym Wstawie tylko wkładke sportową,założę spoilerek,xenonki i cuś jeszcze i bede sie cieszyć tym co narazie mam
//http://motoallegro.pl/filtr-powietrza-simota-honda-accord-mini-cooper-s-i1274891955.html//http://motoallegro.pl/honda-accord-sportowy-filtr-powietrza-tuning-kn-i1286913421.html// Czy one różnią sie tylko firmą
Dlaczego akurat H22 a nie A30j1.Wydaje mi sie ze a30j1 mniej problemów i tańszy w zakupie.Za 8500zł jest swap na allegro h22a7.w Niemczech można kupić HAC v6 po wypadku bardzo tanio.
Słyszałem od kogoś ze można jakiś fajny silniczek Hondy DOHC znalezc w kombi od jakiegos dziadka :P jakie to są auta
#12
Napisano 18:23, 08.11.2010
Dlaczego akurat H22 a nie A30j1
Ze względu na komplikacje...ponadto A30 wychodził chyba tylko z automatem...co wymusza rzeźbę jeśli chciałbyś manuala...ponadto - to V6...więc znowu rzeźba żeby to zamontować...i nie wiem czy jest w PL ktoś, kto by chciał się w to bawić...a jak już - kupa czasu i siana by na to poszła... H22 jest względnie łatwy w swapowaniu...i masa tego z anglikami spływa do PL
A silników DOHC Honda ma całkiem sporo...więc kwestia o co Ci chodzi dokładnie
#13
Napisano 21:07, 08.11.2010
h7r żarnik z przesłonka, ale to jest kolejny chiński wymysł. Poczytaj troche google. teoretycznie jest przeznaczony do aut bez soczewki. Praktyka jest taka że dobry żarnik z dobrą ogniskową oślepia mniej niż chiński z przesłonką.Jak jest roznice pomiedzy H7 a H7R
Liknu nie podam bo ten zestaw nie jest dostępny w sieci, i ja go kupiłem przez telefon za poręczeniem 2 osób od właściciela serwisu www.sklep.sklepowisko.com, ale moich przetwornic tam nie ma.
Odsyłam do tematuhttp://www.accordklu...ht=hid&start=45
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#14
Napisano 21:15, 08.11.2010
Do zobaczenia na trasie.
#15
Napisano 22:23, 08.11.2010
//http://motoallegro.pl/filtr-powietrza-simota-honda-accord-mini-cooper-s-i1274891955.html//http://motoallegro.pl/honda-accord-sportowy-filtr-powietrza-tuning-kn-i1286913421.html// Czy one różnią sie tylko firmą
bierz simote to prawie to samo jak nie to samo a duzo taniej nie ma sensu przeplaca. wywal rezonator i zrob jakas rure doprowadzajaca powietrze ze zderzaka:)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych