Poza hamulcami, reszta to marnowanie pieniędzy.
dolot:
po raz n-ty powtarzam: nie zwiększasz kompresji + brak nowej mapy ECU = brak przyrostu mocy!
Kup wkładkę tzw. "sportową", wyjmij rezonator, ciesz się dźwiękiem. Jak Ci się to znudzi, wrócisz do orginału.
wydech:
wywal katalizator, wstaw emulator sond - wstawienie czegokolwiek innego niż oryginał spowoduje świece "check engine", dodaj "mruczącą końcówkę wydechu, jak już będziesz miał dość, to zdemontujesz
xenon
przejedź się do firmy co ma na stanie zestaw H7R i poproś o przetestowanie w aucie
http://allegro.pl/hi...1300552092.html
Chociaż 130zł za taki zestaw to niedużo i nie żal potem to wyrzucić. Temperatura 4300-5000K. Więcej to już idziesz w niebieskie i prosisz się o problemy z prawem (chociaż i tak będzie nielegal).
Stajesz przed ścianą/drzwiami garażu i przy halogenowych żarówach zaznaczasz taśmą na ścianie granicę światłocienia. Potem ksenony zakładasz i patrzysz jak zmienia się oświetlenie ściany. Jak jest teraz więcej światła powyżej taśmy, to wyrzucasz "zenony" do kosza
hamulce
sprawdzasz ew. luzy w piastach. Jak jest źle wymieniasz też łożyska. Wymieniasz tarcze oraz klocki, regenerujesz tylne zaciski (pewnie kupa), z przodu będzie pewnie OK, ale sprawdzić nie zawadzi. Zmieniasz płyn hamulcowy na nowy (dowolny dot4). Klocki które lepiej hamują szybciej się zużywają.