XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Niewkręcający się tłoczek hamulca
#1
Napisano 20:14, 30.10.2010
Zabrałem się w końcu za wymianę tylnich klocków hamulcowych...
Zaciski pływające zdemontowane, stare klocki wyciągnięte zaczynam cofać tłoczek żeby nowe klocki się zmieściły..... wkręcam tłoczek, wkręcam i nie chcę się cofnąć....
To trochę go wykręciłem (wykręca się bez problemu) wkręcam od nowa , trochę się wkręciło i dalej nic można kręcić i nic (już mi bąble od tego kręcenia na dłoniach wyszły)
No to coś jest nie tak trzeba tłoczek wyciągnąć, wyciągnołęm oglądam , ale nie widzę nic co by uniemożliwiało wkręcenie.
Po dokładniejszym "zbadaniu" tłoczka okazuje się, że wewnętrzna nagwintowana tuleja w tłoczki może się obracać względem tłoczka. Nie można jej palcami obrócić ale kleszczami już bez problemu. No więc jak ona może się obracać to przy najmniejszym oporze na gwincie tłoczek zaczyna się w miejscu kręcić i nie da się go cofnąć!
Czy ta tuleja nagwintowana może się obracać względem tłoczka? czy raczej nie. Jak to cholerstwo wkręcić do prawidłowej pozycji?
Może miał już ktoś taki problem i doradzi jak go rozwiązać. Tłoczek w środku wygląda na rozbieralny, jest tam pierścień osadczy.
Proszę o jak najlpilniejszą pomoc bop auto stoi z rozebranym hamulcem a trzeba będzie jechać na groby.... także niedziela zostaje na naprawę (nowego tłoczka jutro nie kupie)
Jak już z Waszą pomocą uporam się z tłoczkiem to trzeba będzie układ hamulcowy odpowietrzyć ... jak się to robi?
Poniżej zdjęcie tłoczka od wewnętrznej strony z obracającą się tulejką , żeby wiadomo było o co chodzi.
#2
Napisano 20:35, 30.10.2010
http://www.forumsamo...ych-vt12838.htm
http://www.hondaacco...624e5e48dcb9ee2
#3
Napisano 20:47, 30.10.2010
Jełśi tak robiłeś to nie wiem gdzie jest problem, jeśli tylko wkręcałeś to teraz go jednocześnie wkręcaj i wciskaj
Tu zobacz jak ja to wkręcałem i wciskałem
http://www.accordklu...p?t=732&start=0
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4
Napisano 07:52, 31.10.2010
tłoczek musisz jednocześnie wkręcać i wciskać inaczej nic nie zrobisz.
Jełśi tak robiłeś to nie wiem gdzie jest problem, jeśli tylko wkręcałeś to teraz go jednocześnie wkręcaj i wciskaj
Tu zobacz jak ja to wkręcałem i wciskałem
http://www.accordklu...p?t=732&start=0
Seth czytałem Twojego manuala kilka razy i u mnie jest problem nietypowy
tłoczek mniej więcej do połowy się wkręca i dalej mimo obracania i wciskania nic nie daje.
Może ręczny jakoś blokuje dalsze wkręcenie tłoczka, gdzie się reguluje naciąg ręcznego? a może trzeba go odłączyć
Czy ta nagwintowana tulejka wewnątrz tłoczka (zdjęcie w pierwszym poscie) może się obracać?
Jak prawidłowo odpowietrzyć układ ?
#5
Napisano 07:58, 31.10.2010
Pod podłokietnikiem masz śrubę i tam regulujesz.Zluzujesz śrubą ręczny to i przy zacisku zrzucisz linkę.Poza tym ktoś w jednym z postów napisał,aby może odkręcić odpowietrznik przy zacisku i "upuścić" płynu-sprawdź.Może ręczny jakoś blokuje dalsze wkręcenie tłoczka, gdzie się reguluje naciąg ręcznego? a może trzeba go odłączyć
#6
Napisano 08:04, 31.10.2010
Pod podłokietnikiem masz śrubę i tam regulujesz.Zluzujesz śrubą ręczny to i przy zacisku zrzucisz linkę.Poza tym ktoś w jednym z postów napisał,aby może odkręcić odpowietrznik przy zacisku i "upuścić" płynu-sprawdź.Może ręczny jakoś blokuje dalsze wkręcenie tłoczka, gdzie się reguluje naciąg ręcznego? a może trzeba go odłączyć
Płynu już nie ma w zacisku bo tłoczek wyciągnąłem
Możesz trochę dokładniej opisać regulację ręcznego (bo nie pamiętam żeby gdzieś koło podłokietnika była jakas śruba regulacyjna
A może da się przy samym zacisku poluzować ręczny?
#7
Napisano 08:06, 31.10.2010
#9
Napisano 12:47, 31.10.2010
Nie wiem dokładnie co było powodem ale rozwiązaniem okazało się zaciągnięcie ręcznego i wkręcanie tłoczka na wysuniętej śrubie (wewnątrz cylinderka) od ręcznego.
Po puszczeniu ręcznego można już było wkręcać i wykręcać tłoczek dowoli.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych