XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
podłokietnik i ruszający się panel środkowy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:51, 06.12.2009
Mam nadzieję, że zrozumiecie co chciałem przekazać
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:16, 06.12.2009
#3
Napisano 21:26, 06.12.2009
1.zdjąć panel wokół lewarka (tylko na zaczepach) i odkręcić mieszek
2.wyjąć zamykany schowek (tylko na zaczepach) unosząc maksymalnie do góry hamulec ręczny
3.odkręcamy cztery trzymające śruby (widać je gołym okiem)
4.podnosimy sam podłokietnik i z dna schowka wyciągamy gumową podkładke
5.pod podkładką jest śruba i wykręcić ją
6.z boku przy siedzeniach kolejne-wykręcić je
Cały podłokietnik można już wyjąć.Po tych czynnościach sprawdzamy czy płaskowniki do których przykręcamy cały schowek nie są luźne.Moja propozycja jest też taka,aby dokładnie przed demontażem sprawdzić czy wszystkie śruby są podokręcane i czy którejś nie brakuje,bo przyznam,że podłokietnik z tunelem jest dość sztywny.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:05, 07.12.2009
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych