Siema koledzy. Mam takie pytanie czy lepiej regenerowac maglownice czy kupic uzywke nie regenerowana. Bylem dzisiaj u speca od maglownic polecanego przez kilku mechanikow i znajomych i powiedzial mi ze on sie nie podejmie regeneracji po to i tak nie przyniesie efektu. Twierdzi ze zeby sa juz w...bane i zaproponowal mi szukac uzywki. Czy maglownice w naszych Acco sa tak czule chyba ze poprzedni wlasciciel i jeszcze poprzedni jak to sie mowi traktowali auto - ze ma poprostu jezdzic i nie zwazali na dziury itp. W VI genie nie mialem problemu z maglem. Moim zdaniem ten luz jest delikatny czuje go na nierownosciach, hamowaniu i przyspieszaniu. Dodam jeszcze ze maglownica nie cieknie. Ktos cos moze doradzi
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#2
Napisano 10:30, 21.06.2016
.też jestem ciekawy jak ktoś w VII spróbuje lekko dociągnąć
http://www.accordklu...el/#entry767827
#3
Napisano 10:59, 21.06.2016
Tu coś masz
.też jestem ciekawy jak ktoś w VII spróbuje lekko dociągnąć
http://www.accordklu...el/#entry767827
No ciekawe. Jezeli by to cos pomoglo to moze jest szansa ze maglownicy nie warto regenerowac tym bardziej ze u mnie jest suchutka - zero wyciekow tylko te delikatne stuki...
#4
Napisano 13:08, 21.06.2016
#5
Napisano 13:19, 21.06.2016
Znajdź może jakiegoś innego szpeca od regeneracji co nie tylko uszczelnia ale też wymieni listwe.
Wiem wiem. Tez go tak ocenilem. Najlepiej tylko uszczelnienia wymienic i nic poza tym, a skasowac z 800 stowek.
No ale poczekam czy ktos cos kombinowal z ta sruba regulacyjna, bo moze ten delikatny luz da sie zlikwidowac.
Użytkownik Andrew1130 edytował ten post 13:20, 21.06.2016
#6
Napisano 13:31, 21.06.2016
Aha i czas oczekiwania około 3 godz
#7
Napisano 20:43, 31.08.2016
Wiem wiem. Tez go tak ocenilem. Najlepiej tylko uszczelnienia wymienic i nic poza tym, a skasowac z 800 stowek.
No ale poczekam czy ktos cos kombinowal z ta sruba regulacyjna, bo moze ten delikatny luz da sie zlikwidowac.
To ja powiem, ze mialem delikatne luzy na maglu i regulacja srubą pomogła. Mialem tak, że jak ruszalem to od czasu do czasu taki stuk byl.
Ponad rok byl spokoj, a teraz mam stukanie jak na parkingu skręcam koła. Nie wiem, czy to nie przypadkiem wina zbyt mocnego skrecenia sruby.
#8
Napisano 07:30, 01.09.2016
To ja powiem, ze mialem delikatne luzy na maglu i regulacja srubą pomogła. Mialem tak, że jak ruszalem to od czasu do czasu taki stuk byl.
Ponad rok byl spokoj, a teraz mam stukanie jak na parkingu skręcam koła. Nie wiem, czy to nie przypadkiem wina zbyt mocnego skrecenia sruby.
No to ciekawe. Ja uporczywie szukam jakiegos magla uzywki ( nie po regeneracji ). Sruby jeszcze nie ruszalem, ale moze czas najwyzszy to sprawdzic...
#9
Napisano 08:14, 01.09.2016
W acco IV gen tak zrobiłem i dużo to poprawiło
Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:14, 01.09.2016
#10
Napisano 10:47, 01.09.2016
U mnie też są stuki na maglu.
Podkręcenie śruby na maglu delikatnie pomogło, ale to jest nie takiego efektu się spodziewałem.
We wtorek demontuje maglownicę i wysyłam do regeneracji prawdopodobnie do Pabianic (okolice Łodzi). Dużo czytałem gdzie dobrze regenerują i chyba wybór padnie na Pabianice.
#11
Napisano 11:42, 01.09.2016
U mnie też są stuki na maglu.
Podkręcenie śruby na maglu delikatnie pomogło, ale to jest nie takiego efektu się spodziewałem.
We wtorek demontuje maglownicę i wysyłam do regeneracji prawdopodobnie do Pabianic (okolice Łodzi). Dużo czytałem gdzie dobrze regenerują i chyba wybór padnie na Pabianice.
A wyciekow nie masz, bo ja nie mam. Nie wiem jak oni to zregeneruja ale daj znac jak cos bo z tego co sie orientuje jak sa wytarte zeby to sie chyba nie da. Nie mam az takiej wiedzy, ale jakies napawanie listwy i odbudowa tych zebow to chyba malo bezpieczny sposob. Orientowalem sie w haparts i nowa listwa kosztuje 1000 zl.
#12
Napisano 12:42, 01.09.2016
Właśnie ja też wycieków nie mam tylko są stuki jak ruszam kierownicą na wyłączonym samochodzie na postoju i delikatne drżenie kierownicy podczas hamowania.
Jestem już zdecydowany na regenerację.
Planuje we wtorek rozebrać magiel, w środę wysłać do regeneracji a w sobotę zregenerowaną zamontować na samochodzie.
Mam nadzieje, że wszystko będzie ok.
Dam znać po montażu co i jak.
#13
Napisano 12:48, 01.09.2016
Wysłane z Tapatalk
#14
Napisano 12:56, 01.09.2016
Demontaż magla w 7g to mordęga. Sanki trzeba opuszczać.
Wysłane z Tapatalk
To mnie zaskoczyłeś.
Czytałem manuala i nic tam o opuszczaniu sanek nie pisało.
#15
Napisano 14:32, 01.09.2016
Właśnie ja też wycieków nie mam tylko są stuki jak ruszam kierownicą na wyłączonym samochodzie na postoju i delikatne drżenie kierownicy podczas hamowania.
Jestem już zdecydowany na regenerację.
Planuje we wtorek rozebrać magiel, w środę wysłać do regeneracji a w sobotę zregenerowaną zamontować na samochodzie.
Mam nadzieje, że wszystko będzie ok.
Dam znać po montażu co i jak.
U mnie kierownica nie drzy przy hamowaniu, natomiast delikatne strzalu stuki sa przy ruszaniu, przyspieszaniu i czasami przy skrecaniu no i na progach zwalniajacych czuje...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, magiel
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych