XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
czujnik IMRC/ Przyśpiesza od 2500 I-CDTI
#1
Napisano 14:17, 24.01.2010
Wróciłem do UK i znów to samo, samochód jeździ tak, że czasem strach wjechać na rondo, bo zanim się rozbuja mija kilka dobrych sekund. Wczoraj byłem u mechanika bo myślałem, że znowu uzbierała mi się woda w filtrze, objawy podobne jak wcześniej, ale w filtrze paliwa była tylko ropa. Typek przejechał się kawałek i stwierdził, że na bank nic się nie dzieje w silniku, nic z pompą paliwa itp. bo raczej silniki ctdi są niezawodne w tym temacie, a poza tym nie wyskakują żadne błędy itp. Powiedział mi, że miał kilka identycznych przypadków w VW i Audi. Pomogła wymiana czujnika zaworu IMRC, który steruje dopływem powietrza, mówił że silnik dostaje za mało powietrza na wolnych obrotach, powyżej 2k załącza się turbina i silnik idzie jak burza i to by się wg niego zgadzało z tymi przypadkami wcześniej. Miał ktoś z was do czynienia z czymś takim, bo ja w ogóle pierwszy raz usłyszałem o IMRC. Nie wiem czy to wymieniać bo koszt tego czegoś to ok 180 fuli.
#2
Napisano 15:41, 24.01.2010
#3
Napisano 16:16, 24.01.2010
Ale nie o to, do najbliższego "auto złomu" mam około 150km w jedną stronę i też nie ma gwarancji, że coś będzie do kupienia. Byłem tam raz, dzwoniłem najpierw o pompę do ABS-u, była nawet w dobrej cenie, pojechałem to okazało się, że nie mają w tej chwili jakiejkolwiek części do Accorda . Można też kupić coś na eBay-u, przejrzyj z ciekawości jak mało jest dostępnych części, ale z doświadczenia jak kupowaliśmy z kumplem zawór EGR do Mazdy 6, to raczej odpada. Angol wysłał nie to co trzeba, szło 2 tygodnie i jeszcze nie chciał oddać kasy. Także raczej w grę wchodzi tylko kupno nowej części (ew. zamiennika, ale tym już zajmuje się znajomy angol mechanik z ASO Suzuki gdzie robimy wszystkie naprawy - mój Accord i kumpla Mazda)
#4
Napisano 16:26, 24.01.2010
#5
Napisano 17:13, 24.01.2010
Cytujac ESM:
"Zawór IMRC jest zaprojektowany dla zagwarantowania stabilnego spalania paliwa w zakresie małych prędkości obrotowych przez otwieranie i zamykanie zaworu IMRC. Zawór IMRC otwiera się i zamyka, wytwarzając różnicę między natężeniem przepływu przez kanał zawirowujący a natężeniem przepływu przez kanał dodatkowy; steruje więc zawirowaniem ładunku."
A czujnik położenia IMRC mierzy kąt zaworu.
Wychodzi, ze twoj mechanik, moze miec racje.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6
Napisano 19:33, 24.01.2010
W VI gen jak siadł mi układ przełączania długości kanału dolotowego to momentalnie komp wszedł mi w tryb awaryjny i max 3500 obr i po jeździe
HA 93' CB3 F20A5 - BYŁA
HC 97' EJ9 D14A4 - BYŁA
HC 05' EU7 D14Z6 – BYŁA
HA 01' CH6 F18B2 - BYŁA
A3 06'/07' 8P- 2,0TDI – TERAZ TAK (chwilowo brak galerii)
HA 05' CL7 K20A6 - BYŁA
TH 12' N2 KUN26 1KD 3,0 - I NAJNOWSZA
#7
Napisano 14:53, 06.02.2010
.......................................................................................................................................................................................................
#8
Napisano 01:03, 25.07.2010
Winowajcą całego zamieszania okazał się masowy czujnik przepływu powietrza umieszczony w kanale ssącym za filtrem powietrza. 10 minut roboty, włącznie z wyjęciem, umyciem WD40, wysuszeniem sprężonym powietrzem i zamontowaniem.
Czy chodzi o przepływomierz powietrza? taki walcowaty czujnik? A nie IMRC?
Mam podobny objaw a w ASO stwierdzili błąd IMRC, wykasowali i kazali jeździć dalej, że niby się im nie zapalił ponownie.
Nie wiem czy brać się za IMRC 550zł czy to czyszczenie przepływki.
#9
Napisano 18:26, 14.04.2013
#10
Napisano 20:44, 14.04.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#11
Napisano 21:01, 14.04.2013
2. Wyczyść EGR
kiedyś, 2.4 VII Tourer: http://www.accordklu...opic.php?t=6710
teraz: Impreza GL: http://www.accordklu...ic.php?p=546557
i E61 530d http://www.accordklu...pic.php?t=26226
#12
Napisano 21:31, 14.04.2013
#13
Napisano 05:04, 15.04.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#14
Napisano 14:55, 02.06.2013
#15
Napisano 06:41, 06.06.2014
Witam, odświeżę trochę temat.
Poprzedni miałem civica w benzynie i on zbierał mi się w granicach 3000 obrotów, następnie accord 2.0 podobnie, jakiś rok temu zmieniełem na ictdi, powymieniałem oleje, filtry, płyny, pogrzebałem troszkę przy zawieszeniu i ogólnie stan idealny zero błędów, zapala ładnie, nie szarpie, trzyma równo obroty, jak mu depne w granicach 2000 to ma kilka sekundową turbo dziure i wyszczeliwuje w oklicach 2700 obrotów jak rakieta. Nigdy nie jeździłem dieselem więc myślałem że taki jego urok.
Kilka dni temu pomyślałem sprawdzę jaki stan ma mój filtr powietrza, nie był bardzo brudny więc go trochę przedmuchałem i założyłem. Następnego dnia wstaje do pracy wsiadam do auta i poczułem jak by mi go ktoś podmienił, albo z chipował przez noc auto od 1500 zaczeło ładnie ciągnąć a przy 2000 tak jak by w niego jakiś demon wlazł. I wtedy własnie zrozumiałem zalety ropniaka. Następnego dnia auto wzieła żona i jak po nie wsiadłem chodzi tak jak na samym początku tzn, do 2500, 2700 obrotów go muli a pożniej jest rakieta i wróciła ta ,3-4s turbo dziura.
Macie może jakieś pomysły?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych