XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drgania kierownicy powyżej 120km/h
#1
Napisano 14:34, 28.11.2009
#2
Napisano 14:46, 28.11.2009
Grzesiek co wy w tej Wrzesni macie? pola i lasy tylko?? (zanaczam ze nie wysmiewam sie z Grzesia zeby nie bylo, i nie łąmie regulaminu forum )
#3
Napisano 14:46, 28.11.2009
Sprawdź swoje felgi i opony. BO koło może być wyważone idealnie ale krzywa felga powoduje drgania. Tak samo opona
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4
Napisano 16:39, 28.11.2009
Może też i tak być,że wulkanizator ma walnięta wyważarkę. Miałem taki problem z poprzednim autem i dopiero 3 warsztat wyważył dobrze koła i teraz tylko do nich jeżdżę.
#5
Napisano 17:42, 28.11.2009
95% zakładów oponiarsko-wulkanizacyjnych idzie na ilość a nie na jakość, maszyny są w opłakanym stanie, nie wyważone, pierścienie centrujące w marnym stanie stąd biorą się wszystkie problemy. jeden samochód jest bardziej wrażliwy na niewyważenie drugi mniej np samochód mojej żony gdzie bym tam kół nie wyważył to jeszcze nie spotkałem się żeby kierownica biła a samochód ma wszystko sprawne od zawieszenia po układ kierowniczy.
#6
Napisano 00:46, 29.11.2009
jeśli podczas wyważania będziesz musiał sam rozpędzać koło (bo mechanik oszczędza na prądzie) to rozpędź koło na 5 biegu do 70km/h i niech wyważa
Jak po kilku próbach powie, że nie da się wyważyć, to zapewne będzie oznaczać, że opona się zdeformowała od niewłaściwego przechowywania...
i najważniejsza sprawa: jeśli udało się wyważyć to oznacz każde koło, na którą stronę jest założone i w jakiej pozycji przykręcone, chyba że chcesz po każdym zdjęciu koła jechać na wyważanie...
#7
Napisano 22:58, 30.11.2009
A niestety w autach 10 letnich w/w nie brakuje.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 19:18, 02.12.2009
#9
Napisano 20:35, 02.12.2009
Mam krzywe felgi to pewne,nie mam czasu ich teraz regenerować (prostować) a alu mi szkoda na zime.Wczoraj byłem na geometrii i sprawdzeniu luzów w zawieszeniu,przód sztywny wszystko ok z tyłu lewy łącznik stabilizatora lekko stuka i jest do wymiany.Odpuszczam i podczas jazdy nie zamierzam przekraczać 100km/h-zaczynam jeździć oszczędnie.Pozdrawiam
A nie mówiłem, tylko nie słuchałeś
No to witaj w klubie, mam identycznie, zawiecha sprawna 100%, krzywe stalówki i też oszczędzam i nie przekraczam 120km/h
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:13, 24.12.2009
#11
Napisano 10:17, 25.12.2009
#12
Napisano 09:30, 31.12.2009
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:59, 14.01.2010
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:27, 15.01.2010
Ostatnio zaczęła mi bic kierownica przy 80km/h. Wywaliłam ten cały lód, który był dosłownie wszędzie i jest ok. Zobaczymy jak długo. Nie chce mi się wierzyc, że to od tego.
Poza tym cały czas jadąc słyszę buczenie...jakby łożyska (może tu leży problem), ale na tyle cicho, że mój mąż nie dostrzega i twierdzi, że sama szukam problemu
#15
Napisano 18:09, 15.01.2010
Ja znowu słyszałem że jeżeli samochód był "bity" to tak sie będzie działo dla każdego samochodu inna prędkość. Miałem tak jak jeździłem wcześniej oplem vectrą to przy 110km/h drgało tak mocno że nie można było rąk na kierownicy utzrymać. A jak przekroczysz 120 to coś się zmienia?
U mnie nie drga aż tak mocno,Honda nie była bita znam jej historie wiec spoko.Teraz obecnie zaczyna sie to od około stówki,ale wraz ze wzrostem predkosci nic sie nie zmienia,wiec powyżej 100km/h nie jeżdze,a na lato mam alu i przestałem sie tym przejmowac.Na wiosne zmienie opony i dam felgi do prostowania.Opony mam teraz drugi sezon wiec sa dobre.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych