witam czy wymagana jest adaptacja przepustnicy po jej wykreceniu i czyszczeniu honda accord 2.0 benzyna 2007r
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:14, 28.09.2014
#2
Napisano 18:50, 28.09.2014
Nie powinno być problemu , jeśli nie była zmieniana mapa (regulacja) na zanieczyszczonej przepustnicy.
#3
Napisano 08:23, 29.09.2014
Masz elektroniczną przepustnicę więc w teorii nie powinno być żadnego problemu.
Ale życie pokazało że różnie bywa (np. u mnie). W najgorszym wypadku jeśli będziesz miał problem z wolnymi obrotami to można wykonać adaptację, czyli reset ecu przez odpięcię aku na 5 min (tak na wszelki wypadek), a potem daj mu pochodzić na jałowym aż się rozgrzeje (załączenie wentylatora lub 90 stopni) i potem jeszcze z 5-10min.
#4
Napisano 08:35, 29.09.2014
witam czy wymagana jest adaptacja przepustnicy po jej wykreceniu i czyszczeniu honda accord 2.0 benzyna 2007r
teoretycznie nie jest wymagana bo ECU będzie sobie korygować "nowe" parametry podczas kolejnych uruchomień i jazdy ale w praktyce po czyszczeniu bez adaptacji może poszarpywać, falować wolnymi obrotami i dziwnie reagować na wciśnięcie pedału gazu a nie jest problemem zrobić adaptację więc czemu jej nie zrobić
po za tym jak dla mnie głównym argumentem wykonania adaptacji jest przede wszystkim to że masz pewność czy zmieniły się parametry auta (to jeśli dysponujesz kompem) i jego zachowanie czyli czy czyszczenie przyniosło oczekiwany rezultat
accord --> http://www.accordklu...tówka-kryspina/
#5
Napisano 15:02, 12.10.2014
Zaczełem od czyszczenia przepustnicy ze wzgledu na to ze szukam przyczyny ciezkiego (przynajmniej takie mam wrazenie ) odpalania mojego autka. Zawszee rano musze go dłuzej krecic (duzo dłuzej ) niz jak juz samochód sie rozgrzeje jezdząc np po miescie co chwile gasząc go i odpalając. choc nieraz nawet na rzogrzanym silniku musze go zakrecic kilka razy co jest uciązliwe samochód ogólnie pracuje równo . swiece mam nowe zadnych przebic paliwo zalałem 98 oktanowe podłaczałem sie niedawno do kompa nie wykazało, zadnego błedu. Moze ktos z was miał taki problem z góry przepraszam ze nie odpisuje od razu lecz nie mam na co dzien dostepu do internetu z góry dziekuje za wszelką pomoc
Użytkownik typer2014 edytował ten post 15:04, 12.10.2014
#6
Napisano 15:09, 12.10.2014
#7
Napisano 16:30, 12.10.2014
Ja obstawiam,że ciśnienie schodzi z układu paliwowego po dłuższym postoju.Sprawdź przed o dpaleniem : załączyć zapłon na parę sek. tak ze trzy razy i dopiero odpalić.Będziesz wiedział czy to coś zmieniaZaczełem od czyszczenia przepustnicy ze wzgledu na to ze szukam przyczyny ciezkiego (przynajmniej takie mam wrazenie ) odpalania mojego autka. Zawszee rano musze go dłuzej krecic (duzo dłuzej ) niz jak juz samochód sie rozgrzeje jezdząc np po miescie co chwile gasząc go i odpalając. choc nieraz nawet na rzogrzanym silniku musze go zakrecic kilka razy co jest uciązliwe samochód ogólnie pracuje równo . swiece mam nowe zadnych przebic paliwo zalałem 98 oktanowe podłaczałem sie niedawno do kompa nie wykazało, zadnego błedu. Moze ktos z was miał taki problem z góry przepraszam ze nie odpisuje od razu lecz nie mam na co dzien dostepu do internetu z góry dziekuje za wszelką pomoc
Użytkownik Wlodar edytował ten post 16:31, 12.10.2014
#8
Napisano 16:38, 12.10.2014
u mnie nie mam kopułki z palcem tylko cewki na kazdy cylinder . a jaki moze byc powód schodzenia cisnienia nieszczelnosc pompa czy moze wina filra
#9
Napisano 17:39, 12.10.2014
Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:43, 12.10.2014
#10
Napisano 18:06, 12.10.2014
...jezeli przepustnica byla czyszczona to trzeba nauczyc na nowo ecm/pcm wolnych obrotow. (CL9)
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#11
Napisano 18:24, 12.10.2014
u mnie nie mam kopułki z palcem tylko cewki na kazdy cylinder . a jaki moze byc powód schodzenia cisnienia nieszczelnosc pompa czy moze wina filra
wybacz, zapomniałem o tym mój błąd...
No to w takim razie tak jak mówią koledzy, do sprawdzenia układ paliwowy, skoro mówisz że świece nowe... btw w jakim stanie filtr paliwa? bo gdzieś pamiętam,że on powodował na zimno takie problemy
#12
Napisano 18:46, 12.10.2014
Zaczełem od czyszczenia przepustnicy ze wzgledu na to ze szukam przyczyny ciezkiego (przynajmniej takie mam wrazenie ) odpalania mojego autka. Zawszee rano musze go dłuzej krecic (duzo dłuzej ) niz jak juz samochód sie rozgrzeje jezdząc np po miescie co chwile gasząc go i odpalając. choc nieraz nawet na rzogrzanym silniku musze go zakrecic kilka razy co jest uciązliwe samochód ogólnie pracuje równo . swiece mam nowe zadnych przebic paliwo zalałem 98 oktanowe podłaczałem sie niedawno do kompa nie wykazało, zadnego błedu. Moze ktos z was miał taki problem z góry przepraszam ze nie odpisuje od razu lecz nie mam na co dzien dostepu do internetu z góry dziekuje za wszelką pomoc
Od około miesiąca mam podobne objawy. Po nocnym postoju auto przy kręceniu czasem się "za krztusi" zanim odpali. przy kolejnych odpaleniach nie ma problemu. Świece nowe - wymieniane około 3 miesiące temu, filtr paliwa jeszcze oryginał - prawie 140 tys przebiegu.
#13
Napisano 21:09, 12.10.2014
ja uzywalem w kazdych samochodach do czyszszczenia przepustnicy brake cleanera albo sprayu do czyszczenia gaznikow.
Na odlaczonym akumulatorze przepustnice mozesz wyjac wyczyscic dokladnie a pozniej zostawic do wyschniecia zamontowac do samochodu podlaczyc akumulator wlaczyc zaplon odczekac kilka sekund uruchomic silnik i nie ruszac pedalu gazu i pozwolic zeby silnik sie zagrzal az do uruchomienia wiatraka zadna adaptacja nie bedzie potrzebna po takim zabiegu
#14
Napisano 22:41, 12.10.2014
ale to co zrobiles jest = nazywa sie adaptacja...dziwny wyraz.
tez ecm/pcm potrzebuje chwile spokoju zeby sie czegos nauczyc!
pozdro
Użytkownik Kardynal edytował ten post 22:44, 12.10.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#15
Napisano 19:37, 15.10.2014
Witam. Mam trzy pytanka. Czy takie czyszczenie przepustnicy jak opisał ''marchel'' pomaga na szarpanie silnikiem przy zdjęciu gazu i dodawaniu gazu w VII gen? Czy takie czyszczenie nie spowoduje pogorszenia?, bo czytałem gdzieś że podczas czyszczenia można usunąć takie uszczelnienie , co w efekcie powoduje powstawanie szczelin i dostawanie się powietrza, co powoduje szarpanie. Czy ktoś miał takie szarpanie tzn. przy zdjęciu gazu nie schodzi wolno z obrotów tylko po szarpnięciu zwalnia i gdy chcę wyrównać obroty jest szarpnięcie i dopiero wyrównuje. Czy czyszczenie przepustnicy pomaga na to szarpanie?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych