Witam, mam pewien problem z moją hondą, a więc ciężko chodzi kierownica - nie odbija ani w lewo ani w prawo. Zawieszenie zero luzu, kierownica chodzi płynnie - precyzyjnie, bez luzów, przeskoków, nic nie ściąga. Pasek na pompie wspomagania nie jest luźny - nie ślizga się, bąbli w zbiorniczku brak, płyn jest, maglownica sucha jak pieprz. Dodam że opony to 18/40/235. Czy takie objawy może powodować rozjechana zbieżność ? Prosiłbym o jakieś sugestie, pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:29, 17.08.2014
#2
Napisano 22:54, 17.08.2014
Stało się to nagle czy narastało przez jakiś czas ?
zaciera się jakiś sworzeń DOLNY ,górny ?. Końcówka drążka kierowniczego ?
Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:55, 17.08.2014
#3
Napisano 08:22, 18.08.2014
dolny sworzeń do wymiany. Luzu nie będzie....aż się urwie
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#4
Napisano 08:36, 18.08.2014
Również podejrzewałem sworzeń, więc na strzykawkę igła i pod gumę wstrzyknąłem wd40, później trochę oleju, rozruszałem żeby mieć pewność, ale niestety nie poprawiło się ani w 1%, czy taki zabieg to raczej nic nie da ? Jest jakiś sposób żeby sprawdzić ich stan ?
Użytkownik _radek_ edytował ten post 08:55, 18.08.2014
#5
Napisano 09:51, 18.08.2014
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#6
Napisano 10:01, 18.08.2014
Akurat trzeszczeć to nie trzeszczało, tylko takie objawy jak pisałem, w takim razie kupuje dwa sworznie i mam nadzieje, że to pomoże
#7
Napisano 10:03, 18.08.2014
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#8
Napisano 10:54, 18.08.2014
Myślę, że takie smarowanie nie powinno im zaszkodzić, ale jak pisałem sworznie już zamówione. A jak jest z sworzniami w tym modelu? tzn miałem wcześniej accorda V i tam sworznie po prostu się urywały i było nie ciekawie, czy tutaj też tak to wygląda ?
#9
Napisano 11:03, 18.08.2014
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#10
Napisano 11:17, 18.08.2014
Szkoda że honda nie rozwiązała tego jakoś inaczej, bardzo to niebezpieczne.
#11
Napisano 14:41, 18.08.2014
Myślę, że takie smarowanie nie powinno im zaszkodzić,
WD40 do gumy nie uzywaj nigdy.
Zdrówko !
#12
Napisano 19:51, 18.08.2014
WD40 do gumy nie uzywaj nigdy.
Zdrówko !
Dzięki będę pamiętał. Zrobiłem dziś 20km i w niektórych momentach przy skręcie było słychać skrzypienie jakby ocierającego się metalu oczywiście z okolic koła. Czyli w tej chwili mogę być pewny że to sworznie dolne ? Czy górne sworznie mogą również wydawać taki dźwięk ? - jak szarpie kołami brak najmniejszego luzu
#13
Napisano 20:01, 18.08.2014
luzu nie będzie, gwarantuje ! ok może być ale jeśli go nie ma nie oznacza to, że sworzeń jest dobry. Jeśli już Ci trzeszczy to moje rada dobra, nie manewruj na postoju, wtedy sworzeń jest mocniej obciążony
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#14
Napisano 20:13, 18.08.2014
ok, dzięki
Użytkownik _radek_ edytował ten post 12:57, 22.08.2014
#15
Napisano 12:57, 22.08.2014
Jestem po wymianie sworzni, niestety diagnoza nie była trafna, wiec padło na maglownice - podobno obcieranie słychać w niej. W związku z tym mam pytanie, jak wygląda sprawa z regeneracją ? czy lepiej kupić używkę ? jak odróżnić magiel od anglika? czy maglownice od 2.0 i 2.2 podejdą do 2.4 ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Falowanie obrotów - HDS i diagnostyka problemu w GdyniNapisany przez Artur_3city , dziś, 18:06 VII, falowanie obrotów |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych