XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Chwilowe zdławienie/szarpnięcie silnika i-ctdi
#1
Napisano 21:25, 14.05.2013
przejrzałem trochę tematów i znalazłem w sumie jeden podobny jednak okoliczności pojawiania się problemu nie były do końca sprecyzowane. W poprzednim acco , który de facto był taki sam jak obecny tyle że sedan nie miałem takiej sytuacji. Wczoraj i dziś w drodze do pracy miałem sytuację polegającą na tym , że silnik/auto zadławiło się na sekundę tak jakby ktoś wcisnął mi hamulec lub wystapił chwilowy brak dopływu paliwa po czym ciągnął do przodu bez problemów. Żadna kontrolka się nie zapaliła , jak również żaden błąd nie wyskoczył. Sytuacja w jakiej miało to miejsce była nastepująca. Dojeżdzałem do ronda na które wjechałem na 3 biegu dość ciasno i dynamicznie skręcając na nim w prawo ( mowa tu oczywiście o rondzie w UK ). Auto dosyć mocno przechyliło się na lewą stronę. Na wyjściu z ronda dosyć mocno depnąłem na gaz ( cały czas na 3 biegu ) i wtedy auto najpierw się zdławiło a potem zaczęło ciągnąć do przodu. Żeby było smieszniej sytuacja miała miejsce na tym samym rondzie dzień po dniu . Na prostym odcinku taka sytuacja jeszcze mi się nie zdarzyła.
I teraz pytanie do was z czym ten problem połączyć i co może być jego przyczyną Mi na myśl najpierw przyszedł filtr paliwa ( to byłoby pół biedy jak to mawiają ) . Nie wiem kiedy był wymieniany ostatni raz... może jest zasyfiony i w takiej sytuacji jak miałem nastapiło chwilowe odcięcie dopływu paliwa a może to coś innego...
Pozdrawiam
#2
Napisano 21:47, 14.05.2013
Mam duzo starszego accorda od Cb tez w dieslu, odrazu mówie ze nie znam sie za bardzo na mechanbice itp ale mialem podobny przypadek jak Ty tylko ze w moim przypadku przerywał od 2 tys obrotów jakby wogole paliwa nie dostawał, szarpało autem i nie chciał sie wkrecac na obroty, raz było dobrze raz nie, razem z tata zaczelismy najpierw od filtra paliwa i naszczescie zakonczylismy na tym gdyz w filtrze była wina, czytałem gdzies ze accordy są "wrazliwe" na filtry , bynajmniej te starsze, nie wiem jak jest w nowych ale na Twoim miejscu zaczą bym od filtra Pozdrawiam:)
#3
Napisano 22:20, 14.05.2013
Tuned by Cinsoft
#4
Napisano 23:01, 14.05.2013
tez bym zaczal od filtra paliwa, zwlaszca ze nie wiesz kiedy byl wymieniany, koszt ok £50 ori Hondowski plus ok 1h spokojnej robotki
wymieniałeś może u siebie?? czy to taki?? http://cgi.ebay.co.u...atchlink:top:en
#5
Napisano 06:39, 15.05.2013
Na ebayu możesz kupić caly zestaw serwisowych, tj. wszystkie filtry za 78f z przesyłka (oczywiście ori). Wychodzi duzo taniej niż kupowanie q z osobna. Nie podlinkuje,bo pisze z telefonu, ale w ebayu wpisz honda accord genuine service kit I powinno znaleźć. Przy zakupie podajesz numer rejestracyjny I na tej podstawie dobierają Ci filtr paliwa, bo różni sie w przed I polifcie.
Jeśli to nie pomoze spróbuj przeczyscic MAF sensor na kolektorze dolotowym.
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#7
Napisano 12:36, 15.05.2013
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#8
Napisano 16:33, 15.05.2013
niby do polifta, ale nie kojarze jaki byl nr czesci, tak jak pisze Bartek, jak nei ma problemow to poczekaj do nastepnego serwisu i pozniej sobie pamietaj kiedy wymienic, ja staram sie co rokwymieniałeś może u siebie?? czy to taki?? http://cgi.ebay.co.u...atchlink:top:en
Tuned by Cinsoft
#10
Napisano 20:34, 15.05.2013
Tak, jak piszesz do przedlifta jest dluzszy, wezszy filtr i bez dziury na spodzie.niby do polifta,
przedlift chyba ma wyższy filtr z rurkami na górze, więc ten powinien być ok
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#11
Napisano 13:23, 17.05.2013
#13
Napisano 21:44, 17.05.2013
Tuned by Cinsoft
#14
Napisano 22:19, 17.05.2013
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#15
Napisano 07:09, 18.05.2013
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych