XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
jakei klocki lub swap hamulcow do cd7
#1
Napisano 11:38, 18.01.2013
Wiadome jest ze lubia sie przegrzewac i pozniej jest brak hamulca dlatego pytam co doradzacie , czy lepiej zrobic swap z innego modelu jesli tak to czy duzo jest przerobek ( jaka cena wszystkiego) i w kola 16 lub 15 cali sie zmiesci . Ogolnie kazde info sie przyda . Z gory dziekuje:)
#2
Napisano 11:59, 18.01.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#3
Napisano 12:20, 18.01.2013
Zakładaj tarcze Zimmermanna i klocki EBC Green - będziesz zadowolony. Jak masz za dużo pieniędzy to idź w dwutłoczkowe -lepsza precyzja hamowania, jednak sama siła hamowania pozostaje praktycznie bez zmian. Kiedyś liczyłem to na przykładzie zacisków z Type-R i standardowych z CL7
Jak masz tarcze 260mm to poszukaj swapa na 282 z Accorda V ze skrzynią automatyczną
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#4
Napisano 15:19, 18.01.2013
282 mm mieszcza sie pod felga 15 cali ?
#5
Napisano 15:31, 18.01.2013
dobnrze a teraz pytanie czy nawiercane czy zwykle jak jest z krzywieniem sie ich i zuzywalnoscia klocka - zawsz emialem zwykle dlateo pytam
Możesz zainwersować w wiercone - będą szybciej się chłodzić i lepiej odprowadzać gazy powstające przy hamowaniu przez co hamulec będzie mocniejszy. Tylko nie zakładaj Mikody GT bo w najlepszym przypadku otwory zarosną a nacięcia znikną, a w najgorszym pękną.. Z wierconych tarcz polecam Zimmermann Sport
Zmieszczą się282 mm mieszcza sie pod felga 15 cali ?
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#6
Napisano 12:05, 19.01.2013
shadow187,
Jak masz za dużo pieniędzy to idź w dwutłoczkowe -lepsza precyzja hamowania, jednak sama siła hamowania pozostaje praktycznie bez zmian. Kiedyś liczyłem to na przykładzie zacisków z Type-R i standardowych z CL7
Już tak nie uogólniaj bo przy 60km/h różnica może być trudna do zauważenia ale przy 120-130km zaciski dwu-tłoczkowe wyraźnie lepiej wyhamowują auto.
Przy dwóch tłoczkach klocek jest bardziej równomiernie dociskany całą jego powierzchnią do tarczy co skutkuje lepszym hamowaniem ...
Wytłumaczysz co oznacza termin "lepsza precyzja hamowania" ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
#7
Napisano 12:10, 19.01.2013
to jest kopiuj-wklej z folderu reklamowego klockow hamlucowych i brzmi jakos o chińsku, skuteczne hamowanie z duzej predkosci to hamowanie na maksa, wiec jaka tu mowa o precyzji, hebel do podlogi i po mniej jak 40 metrach auto stoi (ze 100km/h). Potem mozna precyzyjnie pedal hamulca puscic . Z 200km/h trwa to odpowiednio dluzej...Wytłumaczysz co oznacza termin "lepsza precyzja hamowania" ?
Aby auto lepiej hamowało to trzeba zmienić zaciski, a najlepiej tarcze na lepsze, sama zabawa klockami pomaga tyle co pokropienie woda święconą... Profesjonalni tjunerzy nie bawa sie w inne klocki, tylko zakladaja cale zestawy wielotloczkowe i wieksze tarcze
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#8
Napisano 20:17, 19.01.2013
#9
Napisano 21:39, 19.01.2013
wg tego co napisał wrc to zestaw MOV'itok wiec co najlepiej wrzucic zeby to bylo na zasadzie plug&play czy zawsze trzeba cos przerabiac. od jakeigo modelu a najlepiej nr czesci rocznik cokolwiek:)
[ Dodano: 2013-01-19, 21:42 ]
Oznacza to to, że hamulec jest lepiej wyczuwalny przez co można go precyzyjniej dawkować.Wytłumaczysz co oznacza termin "lepsza precyzja hamowania" ?
Tak jak napisałem wcześniej kiedyś liczyliśmy siłę działajacą na klocek przy 2 tłoczkach i przy jednym i przy dwóch tłoczkach siła ta była mniejsza. Trochę pomaga to, że siła mimo, że mniejsza jest lepiej rozłożona na powierzchni klocka - jednak nie jest to praktycznie odczuwalnePrzy dwóch tłoczkach klocek jest bardziej równomiernie dociskany całą jego powierzchnią do tarczy co skutkuje lepszym hamowaniem ...
[ Dodano: 2013-01-19, 21:44 ]
Jeżeli masz do dyspozycji ok 10 000zł to zapraszam (tyle kosztuje zestaw Taroxa). Zestawy D2 to chińskie dziadostwo. Profesjonalni tjunerzy nie bawa sie w inne klocki, tylko zakladaja cale zestawy wielotloczkowe i wieksze tarcze
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#10
Napisano 21:58, 19.01.2013
to nie ja chce zmiany wprowadzać ale dzięki za propozycjęwrc napisał/a: . Profesjonalni tjunerzy nie bawa sie w inne klocki, tylko zakladaja cale zestawy wielotloczkowe i wieksze tarcze
Jeżeli masz do dyspozycji ok 10 000zł to zapraszam (tyle kosztuje zestaw Taroxa). Zestawy D2 to chińskie dziadostwo
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#11
Napisano 22:08, 19.01.2013
to nie ja chce zmiany wprowadzać ale dzięki za propozycjęwrc napisał/a: . Profesjonalni tjunerzy nie bawa sie w inne klocki, tylko zakladaja cale zestawy wielotloczkowe i wieksze tarcze
Jeżeli masz do dyspozycji ok 10 000zł to zapraszam (tyle kosztuje zestaw Taroxa). Zestawy D2 to chińskie dziadostwo
wrc chodzi mi tylko o to, żeby być poważnym. Nikt do 15 letniego auta nie będzie pakował zestawu za 10k pln. Trzeba poszukać jakiejś równowagi a taką jest założenie tarcz 282mm i dobrych klocków które nie będą szybko wpadać w fading
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#12
Napisano 22:24, 19.01.2013
#13
Napisano 22:51, 19.01.2013
jasne, wiem o tym, tak tylko napisałem aby po zmianie klocków nie oczekiwać ze to demon hamowania będzie, z naklejka na tylnej szybie: zachowaj odstęp, tuningowane klocki hamulcowewrc chodzi mi tylko o to, żeby być poważnym. Nikt do 15 letniego auta nie będzie pakował zestawu za 10k pln. Trzeba poszukać jakiejś równowagi a taką jest założenie tarcz 282mm i dobrych klocków które nie będą szybko wpadać w fading
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#14
Napisano 19:08, 20.01.2013
Tak jak napisałem wcześniej kiedyś liczyliśmy siłę działajacą na klocek przy 2 tłoczkach i przy jednym i przy dwóch tłoczkach siła ta była mniejsza. Trochę pomaga to, że siła mimo, że mniejsza jest lepiej rozłożona na powierzchni klocka - jednak nie jest to praktycznie odczuwalnePrzy dwóch tłoczkach klocek jest bardziej równomiernie dociskany całą jego powierzchnią do tarczy co skutkuje lepszym hamowaniem ...
Czyli dalej twierdzisz, że Honda zakładała dwu-tłoczkowe zaciski do Legend'a Coupe, ATR'a i Coupe 3.0 V6 dla "lepszej precyzji hamowania" ?
Shadow187 polecam zakup zacisków dwu-tłoczkowych na przód z Coupe CG / Legend Coupe, jest Faq ich montażu np. na forum hondaprelude (praktycznie Pnp bo mają jarzma pod tarczę 282mm) to możesz sobie poczytać jak wygląda hamowanie powyżej 100km/h ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#15
Napisano 08:00, 21.01.2013
Pejot zamiast siać ferment zabrałbyś kartkę i długopis i przeliczył jaka siła działa na klocek w przypadku 1 i 2 tłoczków. Ciśnienie w układzie hamulcowym jest stałeCzyli dalej twierdzisz, że Honda zakładała dwu-tłoczkowe zaciski do Legend'a Coupe, ATR'a i Coupe 3.0 V6 dla "lepszej precyzji hamowania"
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych