Hej,
temat raczej na zime, a mnie dopadlo w srodku lata ....
rozladowal sie do 0 postal pare dni ... no i chyba musze kupic nowy ...
zmienial ktos ? jaki wchodzi w oryginalne miejsce ? co sensownego mozna kupic ?
wymiary wg intercarsu to:
Długość [mm]: 230
Szerokość [mm]: 173
Wysokość [mm]: 222
iii EXIDE ... ktorego nie maja ...
any idea ?
/e12
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 08:18, 10.07.2012
#2
Napisano 11:15, 10.07.2012
#3
Napisano 12:24, 10.07.2012
dzieki !
ostatni post i Yuasa PRO 057 JAP rozwiazuje temat
ale dodzwonic sie do tego japan cars graniczy z cudem ... chyba bede musial tam podjechac wczesniej.
Pozdr
e12
#4
Napisano 13:17, 10.07.2012
Poza aku mają inne części w dobrych cenach.
#5
Napisano 14:58, 10.07.2012
wymiar ten sam, prad rozruchowy wiekszy niz poprzedniego
+ po lewej ... chociaz wydaje mi sie ze bardziej na srodku boku akumulatora ...
w tym oryginalnym zaciski sa blizej krawedzi
siegna przewody ?
masz go ? lepiej kreci nic ta oryginalna padaka ? ten staty (3,5 roku) wystarczy mu chwile na radyjku i swieci cala deska a uruchomieniu silnika mozna zapomniec ... z 45Ah moze zostaly 5 :P
edit:
TYLKO Yuasa PRO 053 JAP lub jakis z P+ inaczej nie siegna przewody w VIII gen
/e12
#6
Napisano 09:42, 07.11.2012
mam Accorda VIII sedan, 2.0 benzyna, wersja executive. parę razy zdarzyło mi się, że kucnął akumulator - włączone radio, inny pobór mocy lub tez ... nie wiem co. Honda sprytnie wsadza akumulatory o małych gabarytach = mój ma około 245x125x170 mm, więc standard nie podejdzie. Pojemność na obudowie (auto mam od nowości) to 55Ah, prąd rozruchowy nieznany, plus Lewy (L+). Auto ma dokładnie 4 lata. Przyszedł czas na wymianę. I teraz: oryginalny w Hondzie (firmy Yuasa lub Panasonic 55Ah) to teraz 418 Pln (choć mieli przed sezonem "promocję" -30%).
Na razie jestem na etapie opcji serwisowej (ale drogo !) - nie chcę iść w inne o tych wymiarach i mniejszej pojemności (NP. Bosch S4 = 45Ah), bo to bez sensu. Widzę,że w gen VII wsadzali koledzy większe gabarytowo akumulatory (szersze i wyższe). Czy ktoś robił to w wersji gen VIII, benzyna 2.0 exec ?!?!?. Będę wdzięczy za podpowiedź Czy konieczne jakieś przeróbki ??!?
#7
Napisano 09:59, 07.11.2012
#8
Napisano 12:42, 07.11.2012
#9
Napisano 14:19, 07.11.2012
#10
Napisano 20:50, 07.11.2012
#11
Napisano 07:22, 08.11.2012
Idealnie bez żadnych przeróbek itp., oczywiście bez tej śmiesznej obudowy akumulatora 45Ah . Jak mi padła po 2,5 roku Varta blue 45Aa ,to pojechałem i kupiłem pierwszy lepszy w obudowie JAPAN 60Ah za 220 zł. Auto stało ostatnio 2 tygodnie i zapaliło tak jakbym jeździł nim wczoraj.Pytanie - jak wszedł - wymiary przewyższają te nominalne szerokość większa o 5 cm.
#12
Napisano 10:09, 08.11.2012
Ale generalnie ta Varta jest pierwsza klasa. Dużo lepiej kręci (większy prąd rozruchowy) i jak pisał muzyczka - po tygodniu stania auto odpala jakbym jeździł dzień wcześniej.
Polecam
[ Dodano: 2012-11-08, 13:00 ]
Dobra, sprawdziłem z ciekawości jak to wygląda pod maską VIII-ki.
Jest dokładnie jak w przypadku VIIgena - akumulator 45Ah, w pastikowej obudowie, oczywiście prawy +.
Czyli spokojnie można wsadzić tą Vartę Blue 60Ah. Oczywiście te plastikowe portki, w których siedzi oryginalna 45-ka idą precz i Varta wchodzi idealnie
#13
Napisano 00:57, 26.11.2012
#14
Napisano 15:23, 07.12.2012
#15
Napisano 12:18, 19.12.2012
W jaki sposób mocujecie te wieksze akumulatory (typu Varta Blue Dynamic D24) do konstrukcji karoserii ?
Sa szersze o 5cm od oryginalnego... ta stalowa objemka z 2-ma srubami, ktora trzyma oryginalny akumulator na miejscu chyba sie do tego celu nie nadaje, nie ?
Pozdrawiam
SG
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, akumulator, aku
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 maj 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych