XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:57, 04.12.2011
W ostatnim czasie z uwagi na fakt, iż wiele razy byłem kibicem rajdowym stwierdziłem, że mój Accord wymaga jakiejś zmiany.
Obecnie jest to 2.0 155 KM. Niedawno wiozłem 2 osoby i komplet kół do zmiany.
Samochód jechał gorzej od malucha. Kompletnie nie miał mocy.
Dodatkowym bodźcem po którym zdecydowałem się na poprawki była przejażdżka kolegi Subaru STi o 350 koniach sami wiecie jak to działa na faceta :P
Moje pytanie pojawia się w tym miejscu. Z uwagi na podatność silników Hondy na poprawki, bardzo bym chciał widzieć co, i jak zrobić by samochód był mocniejszy. Ktoś mi powiedział, że z uwagi na wysokoobrotowy silnik, ten samochód ma lekki zadzior i nie może być kojarzony ze zwykłym sedanem, dlatego chciałbym coś zrobić.
Mieszkam obecnie w warszawie w związku ze szkołą i może tu jest szansa zadziałać.
Jestem laikiem i nie znam się na tuningu a tym bardziej na jakichś firmach specjalizujących się w podnoszeniu mocy, dlatego proszę o wsparcie.
Pozdrawiam,
Artur
#2
Napisano 14:00, 04.12.2011
po drugie - dłubanie w Twoim silniku aby z niego coś wykrzesać - to bardzo duże koszta. Ile jesteś w stanie przeznaczyć na zabawę?
Niestety...jeśli chcesz coś zmienić na lepsze - to swap na K24 albo zmiana samochodu, ew. kompresor lub turbo, ale to spore koszty. Głową muru nie przebijesz.
A jeszcze z innej beczki - żeby auto jeździło, najpierw zadbaj o to, aby hamowało i dobrze trzymało się jezdni, czyli podstawy:
- lepsze hamulce
- sportowe zawieszenie
- dobre opony
Dopiero po takiej zabawie myśl o większym dłubaniu.
A jak w końcu dotrze do Ciebie, że jednak nie warto dawać kilkunastu tysięcy PLN za modzenie takiego samochodu - to załóż sobie stożek, sportowy wydech ULTERa i będziesz miał przynajmniej dla siebie lepsze efekty akustyczne za niewielkie pieniądze
#3
Napisano 14:39, 04.12.2011
Choroba tak coś sądziłem że wiele nie osiągne... najgorsze jest to, że am umowę z rodzicami i nie mogę go sprzedać przez 5 lat. Dali mi takiego dziada bo nigdy przez 4 lata się nie zepsuł i szkoda by było go sprzedawać....
Pewnie jakbym się zabrał za dłubanie to osiągnął bym cenę rynkową tego Accorda....
Jeśli jego czas minie pomyślę nad Civicem TypeR z 2005 :P
Pozdrawiam
#4
Napisano 15:17, 04.12.2011
#5
Napisano 15:27, 04.12.2011
#6
Napisano 16:08, 04.12.2011
- zawias gwint - 3-3,5k PLN?
- konkretny wydech, z którego można coś wykrzesać - czyli na pewno nie ULTER - hmm 2-2,5k PLN?
- krótka skrzynia - nie wiem jakie koszta samej skrzyni do Acco VII, ale na pewno z 600-700PLN, o ile nie więcej...do tego 200-300 PLN montaż
- lżejsze koła? Kto jak kto, ale Ty masz pojęcie ile kosztują dobre koła....a lekkie koła muszą być dobrej marki...co idzie w tysiące...no i w zależności od średnicy - przydałoby się też mieć porządne sportowe opony a więc kolejne 2k PLN co najmniej
- dolot? Hmm 600-700 PLN porządnej firmy, który może coś przyniesie...
- i klucz do sukcesu - strojenie 1,5k PLN
Podliczać dalej?
[ Dodano: 2011-12-04, 16:11 ]
aaaa i nie wliczyłem jeszcze hamulców a nie ważne, czy udałoby się ugrać te kilkanaście kucy, czy po prostu lepszą charakterystykę po strojeniu - samochód musi dobrze hamować. TO JEST PODSTAWA. I powinno to być zrobione przed wszystkim innym, a nie po....
No i chyba nie muszę mówić, że lepsze tarcze i klocki - czyli najtańsza z możliwości - to przynajmniej 1k PLN.
Tak na szybko mamy 9k (bez kół i opon) - a za 11k można już mieć jajko z B16, które w każdej sytuacji zje tego Accorda na podwieczorek tyle ode mnie
#7
Napisano 17:15, 04.12.2011
#8
Napisano 17:40, 04.12.2011
jednak takie jajko 160km to w ogole da radosc, tylko nie kazdy moze sobie na to pozwolic, bo drugi samochod to dodatkowe koszta, i jeszcze trzeba to gdzies trzymac. sam chcialem ale na 3 samochody nie moge sobie pozwolic zreszta pozniej juz nie wiedzialbym ktorym jezdzic
#9
Napisano 17:45, 04.12.2011
pozniej juz nie wiedzialbym ktorym jezdzic
eeeee
1. jajko - na tor
2. acco - na dziewczyny
3. krzywione h - do pracy
prawda ze prosty wybór?
[ Dodano: 2011-12-04, 17:46 ]
Poczes, a jakie masz piniądze na wydanie?
#10
Napisano 18:18, 04.12.2011
1. jajko - na tor
2. acco - na dziewczyny
3. krzywione h - do pracy
poczatkowo tak, pozniej kazdy kazda droga bylaby jak tor, nawet ta do pracy
#11
Napisano 15:20, 05.12.2011
na niektórych nawet podświetlenie diodowe nie robi wrażenia...
Ja wiem, że to zabrzmi jakbym był rozpieszczonym dzieciuchem ale taki samochód nie nadaje się dla młodego. Rodzice go dali bo żal go było sprzedawać a oni mają swoje no i się bujam... Chcę tylko coś z nim fajnego zrobić bo z racji darowizny, przez 5 lat muszę nim jeździć. I tak nie jeżdżę nim tak, jak mama wcześniej bo zmieniam bieg przy 4/5 tys. obrotów i trzymam go dość wysoko...
Ale wiadomo rajd to nie będzie nigdy
#12
Napisano 15:33, 05.12.2011
Soichiro Honda
#13
Napisano 15:34, 05.12.2011
co ja bym dał, żeby ten miał 200 KM... na msze chyba :P
#14
Napisano 16:37, 05.12.2011
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:51, 05.12.2011
Dzięki za odpowiedź
Choroba tak coś sądziłem że wiele nie osiągne... najgorsze jest to, że am umowę z rodzicami i nie mogę go sprzedać przez 5 lat. Dali mi takiego dziada bo nigdy przez 4 lata się nie zepsuł i szkoda by było go sprzedawać....
Pewnie jakbym się zabrał za dłubanie to osiągnął bym cenę rynkową tego Accorda....
Jeśli jego czas minie pomyślę nad Civicem TypeR z 2005 :P
Pozdrawiam
grzeszysz chłopie, grzeszysz!!
wiele osób chciałoby mieć takiego "dziada". Ty nawet sam na niego nie zarobiłeś!!!!!!!! więc licz się ze słowami!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Accord vii automat 2.4 wyciek atf.. Wszytko mokreNapisany przez ferby22 , 27 May 2024 VII, ATF wyciek silny |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych