XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zamiana mechanizmu opuszczania szyb z anglika na euro
#1
Napisano 08:50, 30.10.2011
Ostatnio padł mi mechanizm opuszczania szyby przedniej w drzwiach kierowcy w Hondzie Accord 1999. 2,0ls.
Po rozebraniu boczka stwierdziłem, że wyszczerbiła się rolka z tworzywa i linka pracująca po metalowych elementach mechanizmu przetarła się i postrzępiła. Postanowiłem wymienić mechanizm. Zakupiłem drugi mechanizm z anglika za 50zł. Gdy zabrałem się za podłączenie, zamurowało mnie, gdyż w zakupionym jest inna wtyczka ( 2 piny) , w PL było na 5 pinów.
Dopiero zaskoczyłem, że przecież w lewe drzwi w angliku to pasażera i nie posiadają funkcji Auto.
Próbowałem metodą prób i błędów wpiąć dwie żyły przewodów z anglika do wtyczki wychodzącej z drzwi, jednak działała tylko opcja "na krótko' czyli szyba nawet bez naciśnięcia przycisku otwierała się, lub po zmianie biegunów zamykała. Próbowałem wtykać w inne gniazda ale nie udało mi się jej poprawnie uruchomić. na forach znalazłem tylko jeden taki problem:
http://www.accordklu...ska.pl/viewtopi ... ight=szyby
Wynika z niego , że jest możliwe poradzenie sobie i podłączenie, anglika ale bez funkcji auto
( trudno). czy ktoś ostatnio przerabiał taki mechanizm. jaki jest najprostszy sposób?
na razie zamontowałem szybę na stałe zablokowana i czekam na cieplejsze dni i będę próbował jakoś to podłączyć. Chyba bez elektryka się nie obędzie.
Pomocy!!
#2
Napisano 09:30, 30.10.2011
Wymiana kółek, linek itp z anglika i włożenie do mechanizmu oryginalnego.
Spójrz tutaj:
http://www.accordklu...pic.php?t=19826
#3
Napisano 09:55, 30.10.2011
#4
Napisano 13:51, 30.10.2011
1. Rozstaw śrub z anglika powodował, że linki nie szły w pionie tylko jakoś inaczej
2. Czegoś brakowało (wizualnie ;]) w wersji dla pasażera... (czyli tą, którą masz)
Cudów tam nie ma, kółko z linką, które może wypaść (będziesz uważnie wyciągał to nie wypadnie), przekładasz i gra. Z ewentualnym nawinięciem linki też nie powinno być kłopotu.
#5
Napisano 14:47, 30.10.2011
#6
Napisano 14:59, 30.10.2011
#7
Napisano 19:23, 30.10.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych