XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Podsterowność
#1
Napisano 09:51, 28.02.2011
to mój pierwszy post na forum-zatem najpierw witam wszystkich.
Przejąłem Accorda, którego kupiłem Żonie na przełomie 2007/2008.
Autko ma 30 tys.km, amory w doskonałym stanie.
Zauważyłem jednak, iż jest mocno podsterowny. Czy da się jakoś wyeliminować to denerwujące "uciekanie" przodu w zakrętach? Oczywiście wiem, że wszystko zleży od techniki jazdy, bo wystarczy dohamować i dociążona przednia oś sprawia, że auto wraca na właściwy tor jazdy.
Czy wymiana zawieszenia na to sportowe hondy będzie rozwiązaniem problemu?
Co radzicie?
Pozdrawiam, Ptycho
#2
Napisano 09:57, 28.02.2011
Tak.To pomorze.Jeszcze minimalne znaczenie mają opony.Czy wymiana zawieszenia na to sportowe hondy będzie rozwiązaniem problemu?
Z tego co czytam na forum to przednia górna rozpórka też by ci się przydała.
Ale obniżenie zawieszenia to jest główny mod by auto lepiej w zakręty wchodziło.
#3
Napisano 09:57, 28.02.2011
ale na pewno auto będzie się lepiej prowadzić,
poczytaj forum, może będzie lepsza alternatywa dla tego sportowego zawieszenia z Hondy
jak nie masz ważniejszych wydatków, to inwestuj
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 10:06, 28.02.2011
mój też podsterowny, ale jak to trzeba zepier.. aby było widac tą podsterowniść
sprawdź opony
#5
Napisano 10:11, 28.02.2011
http://www.accordklu...opic.php?t=3206
#6
Napisano 10:39, 28.02.2011
Czym jeździłeś wcześniej? Bo może auto zachowuje się normalnie, a Ty jesteś przyzwyczajony do tylnego napędu, który zupełnie inaczej idzie?
Jaki styl jazdy masz? Gumy piszczą, jak Ci ten przód ucieka?
- Nie synku, to diesel...
#7
Napisano 12:04, 28.02.2011
jeździłem przez ostatnie kilka lat X5 z pełnym sportpakietem. Zawieszenie było sztywne oczywiście i napęd 4x4, więc nie za bardzo jest co porównywać :-/
Gumy nie piszczą-mam na myśli jazdę szybką w miarę, ale nie "po bandzie"
Zdaję sobie sprawę, że prawa fizyki są nieubłagane i accorda też będą dotyczyły.
Biorę poprawkę na to, że teraz mam zimowe koła-wyższy profil, mieszanka bardziej podatna na uślizg.
Dowiedziałem się w międzyczasie, że w moim przypadku rozpórka nic nie da, bo tam firmowo jest zdaje się jakieś wzmocnienie, które pełni tę samą funkcję.
W tej chwili auto jest na zimowych kołach: "michalinki" primacy alpin PA3 205/55/16. Letnie kółka są 17calowe z oponkami bodaj bridgestone potenza-nie zmieniałem od wybrania auta z salonu.
Teraz sobie przypominam, że na letnich kołach zachowywał się też niestabilnie, bo nawet chciałem zmieniać te opony zaraz po zakupie jak się przejechałem, ale jakoś to umknęło, bo Żonie nie przeszkadzało...
Myślę też o wersji "minimalistycznej" czyli sprężyny eibach z obniżeniem o 3cm. Bez wymiany amortyzatorów, bo ponoć przy takim obniżeniu nie powinno się to odbić na żywotności firmowych amortyzatorów...
W najgorszym przypadku będę miał do sprzedania prawie nie używane eibachy
Jak oceniacie takie rozwiązanie?
#8
Napisano 12:08, 28.02.2011
kup odrazu Eibach i i amory Koni
Rozpórka daje górna i to czuć, wiem bo założyłem, na forum jest nawet grupowe zamówenie na taką rozpórkę do VII
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#9
Napisano 12:18, 28.02.2011
rozporka duzo poprawi ale teraz tego nie wyeliminuje, musialbys tak dobrac wysokosc przodu i tylu aby przod byl bardziej dociazony. zreszta moj accord tez sie dziwnie prowadzil na seryjnym zawiasie - bylem zawiedziony. na "hopkach" podskakiwal i bujalo nim, w zakretach tez czegos brakowalo. same eibachy to nie jest zle rozwiazanie bo duzo sie poprawilo ale ja drugi raz bym tego bledu nie popelnil:) jak kupowac to od razu caly sportowy zawias. ten oem honda nie jestl zly ale mozna wyrwac cos lepszego w podobnej kasie. a nawet najtanszy gwint tein basic bedzie niewiele drozszy tylko czy lepszy?
[ Dodano: 2011-02-28, 12:19 ]
Seth, a potem od razu hamulce do remontu bo seria bedzie za slaba do sportowych zapedow kierowcy
#10
Napisano 15:23, 28.02.2011
Co do tej rozpórki-pytałem Mateusza z mtuning.pl i powiedział, że do tej wersji nie są produkowane rozpórki w zw. z jakimiś fabrycznymi wzmocnieniami. Hmmm.
Jeżeli jednak taka rozpórka coś da i jest do wersji 2.4 to ja się też piszę na zakup.
Na razie brnę przez ponad 60 stron wątku o rozpórkach więc jeszcze nie wiem do kogo się zgłosić
aha-czy ma znaczenie jakie będą docelowe spręzyny i amory dla tej rozpórki? no i czy tylko przód góra czy też tył?
--
ptycho
#11
Napisano 15:51, 28.02.2011
jezeli chcesz cos poprawic to zmien amortyzatory i sprezyny. najnizszym kosztem beda billsteiny B8 + jamexy. jak chcesz cos oem to jest zawias sport ale jakos ja mam mieszane uczucia co do niego, bo to ani komfortowe ani sportowe ani nie wyglada jakos super.
#12
Napisano 16:03, 28.02.2011
Zatem zapisuję się na rozpórkę. Jak coś trzeba doprecyzować, wpłata etc. to poproszę info na priv.
Gdzie najrozsądniej zamówić te bilsteiny i sprężyny, o których piszesz?
Dziękuję za info!
PS. w weekend zrobię jakieś fotki auta, bo czuję się jakoś taki anonimowy
#13
Napisano 16:36, 28.02.2011
#14
Napisano 19:20, 28.02.2011
W poslizgu podsterownym trzeba puscic gaz, wyprostowac kierownice i ponownie skrecic.
#15
Napisano 19:27, 28.02.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych