Witam,
Jest jakiś aktualny spis silników?
Szczególnie chodzi mi o model 2.4 201 KM Accord VIII.
Pozdrawiam
P.
Napisano 16:11, 02.04.2014
Witam,
Jest jakiś aktualny spis silników?
Szczególnie chodzi mi o model 2.4 201 KM Accord VIII.
Pozdrawiam
P.
Napisano 19:42, 25.04.2014
Witam. Jest jeszcze mała nieścisłość jeśli chodzi o F20Z1, mamy go jeszcze w CC7 Vgen
Napisano 20:19, 11.06.2014
http://en.wikipedia..../Honda_k_engine
http://en.wikipedia..../Honda_B_engine
http://en.wikipedia..../Honda_n_engine
K24A2
Found in:
ma ktos type-S z K24a2?
Użytkownik stalker7 edytował ten post 20:27, 11.06.2014
Napisano 20:38, 11.06.2014
Użytkownik artek0903 edytował ten post 20:41, 11.06.2014
Napisano 14:49, 25.10.2014
Type r 9 litrow na 100 i 10sec do 100km/h? Hah dobre info xdNie wiem czy odpowiedni dział,jak nie proszę przenieść.Znalazłem cos takiego moze sie komus przydac
ne.htm"]http://www.tuningman...A/hondadane.htm[/url]
Użytkownik patrykos93 edytował ten post 14:49, 25.10.2014
Napisano 10:15, 27.10.2014
Jeśli chodzi o porównanie K24 to 200/205 KM wychodziły na stany i Japonie. Różnice w silniku są dość małe i ciężko stwierdzić jednoznacznie co powoduję ten wzrost 10-15KM. Można właściwie przewyższyć parametry tych silników, przez mody ECU oraz wymiane dolotu, wydechu i przepustnicy, więc każdy kto sobie takie modyfikację robi nie musi zazdrościć parametrów. Warte uwagi są usprawnienia po 2006 samego silnika bo teoretycznie ma mocniejsze korbowody, usprawnione tłoki, wał korbowy i przepływ powietrza przez silnik. Ciekawe ile te modyfikacje miały wpływu na polepszenie parametrów i jego trwałość? Dlaczego nie wprowadzili też tych ulepszeń w silnikach K24A3 ?
Jak mozesz przeczytac we wklejonym przez siebie tekscie, taki rodzynek japonce zostawli dla siebie,
Rodzynek to był CL9 EuroR, z kierą po prawej, który wychodził tylko na JP rynek .
Napisano 20:20, 04.11.2014
Panowie mam pytanie odnośnie różnic w silnikach 3.0. 6 en ma silnik J30A1 i moc 200KM. 7gen coupe ma też to samo oznaczenie silnika ale już moc bodajże 240 KM jakie są różnice w budowie może ktoś wie? I czy skrzynia automat podejdzie z 6 gen do 7 gen?
Napisano 21:25, 05.11.2014
Panowie mam pytanie odnośnie różnic w silnikach 3.0. 6 en ma silnik J30A1 i moc 200KM. 7gen coupe ma też to samo oznaczenie silnika ale już moc bodajże 240 KM jakie są różnice w budowie może ktoś wie? I czy skrzynia automat podejdzie z 6 gen do 7 gen?
Silnik nie jest ten sam. W 6 gen to J30A1 a w 7 gen to J30A4/A5. Różnica jest rzeczywiście w mocy i w wymiarach silnika. J30A4/A5 jest ponad 9 kg lżejszy i 2,5 cm krótszy od J30A1.
Skrzynie do obu silników też są inne. W 6 gen B7XA, nie pamiętam jak w 7 gen. Poza tym w 7 gen występował w małych ilościach manual.
Moim zdaniem skrzynia z 6 gen nie podejdzie do 7 gen. Ta pierwsza była 4-biegowa, ta druga 5-biegowa.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Napisano 19:36, 06.11.2014
No to lipa...
Napisano 19:57, 20.11.2014
Dodatkowo chciałem wspomnieć, że w VI silnik 2.3 to F23Z5
W UK znany jako Type V również, a w reszcie EU jako 2.3i ES
Użytkownik ToMala edytował ten post 19:58, 20.11.2014
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
Napisano 14:28, 25.01.2015
Czy po 2008r w Accordach VIII wszystkie silniki o pojemności 2.0ltr występowały tylko jako R20xx? K serii już nie montowano? tak jak w starszych K20A6?
Użytkownik remi_11 edytował ten post 14:31, 25.01.2015
Napisano 09:35, 05.08.2015
Jeśli chodzi o porównanie K24 to 200/205 KM wychodziły na stany i Japonie. Różnice w silniku są dość małe i ciężko stwierdzić jednoznacznie co powoduję ten wzrost 10-15KM. Można właściwie przewyższyć parametry tych silników, przez mody ECU oraz wymiane dolotu, wydechu i przepustnicy, więc każdy kto sobie takie modyfikację robi nie musi zazdrościć parametrów. Warte uwagi są usprawnienia po 2006 samego silnika bo teoretycznie ma mocniejsze korbowody, usprawnione tłoki, wał korbowy i przepływ powietrza przez silnik. Ciekawe ile te modyfikacje miały wpływu na polepszenie parametrów i jego trwałość?(...)
Trochę odgrzeję temat bo interesuje mnie właśnie K24 w CL9
Czy te zmiany / usprawnienia po 2006 roku faktycznie były znaczące dla poprawy tego silnika i jego trwałości czy też potencjalnej awaryjności? Czy początkowa produkcja z lat 2003-2005 jest obarczona jakimiś wadami i "chorobami wieku dziecięcego"? Czy trzeba szczególnie pilnować pewnych elementów osprzętu, a może wręcz lepiej dołożyć i poszukać polifta z K24?
Użytkownik Radoslav edytował ten post 09:36, 05.08.2015
Mój stary ACCO ... nowy in progress
Napisano 12:16, 11.07.2016
Jeśli chodzi o CL9 na euro to przez cały okres produkcyjnych nie zanotowano problemów z awaryjnością. Przed i polifty mają ten sam motor i skrzynie. Polify różniły się kosmetyką w wykończeniu nadwozia i wnętrza, wyposażeniem, poprawiono lekko zabezpieczenie antykorozyjne. Te zmiany o których mowa była wcześniej dotyczą silnika na rynek amerykański/japoński.
Użytkownik ogon56 edytował ten post 12:17, 11.07.2016
Napisano 17:19, 18.03.2017
Duża jest różnica pomiędzy Accordem V 1.8 116KM a 2.0 136KM?
all_gen
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Napełnienie klimy za grosze?Napisany przez tomazi78 , 20 cze 2018 all_gen, klima, napełnienie i 1 więcej |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Fusion fuel saverNapisany przez Tomasz77 , 18 cze 2018 all_gen, fusion fuel saver i 1 więcej |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Instalacje gazowe →
Spadek ciśnienia w instalacji - słychać wysoki ton pod obciążeniem.Napisany przez Irrrvv , 29 maj 2018 all_gen, lpg |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Ceny klimatyzacji czynnika r134aNapisany przez Tomasz77 , 02 maj 2018 all_gen, klimatyzacja i 2 więcej |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Zawieszenie →
Accord VIII dziwny dźwięk z podwoziaNapisany przez keyooo2 , 29 kwi 2018 all_gen |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych