Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

zestawienie silników w accordach

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

#31 41m4r

41m4r
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:11, 02.04.2014

Witam,

Jest jakiś aktualny spis silników?

Szczególnie chodzi mi o model 2.4 201 KM Accord VIII.

Pozdrawiam

P.


  • 0

#32 miro31

miro31
  • Klubowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils, F20Z1
  • KM:ok 150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 25.04.2014

Witam. Jest jeszcze mała nieścisłość jeśli chodzi o F20Z1, mamy go jeszcze w CC7 Vgen ;-)


  • 0

#33 stalker7

stalker7
  • Forumowicz
  • 112 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Liquid Power Gas
  • KM:200~
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 11.06.2014

http://en.wikipedia..../Honda_k_engine

http://en.wikipedia..../Honda_B_engine

http://en.wikipedia..../Honda_n_engine
 


K24A2

Found in:

  • 2004-2008 Acura TSX, JDM CL9 Accord Type-S, RB1 Odyssey Absolute
    • Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
    • Power: 200 PS (150 kW; 200 hp) @ 6800 rpm
    • Torque: 232 N·m (171 lb·ft) @ 4500 rpm (166 lbft @ 4500 rpm U.S.)
    • Bore: 87 mm
    • Stroke: 99 mm
    • Compression: 10.5:1
    • Redline:
    • Oil jets to direct oil to under the pistons to keep them cool.
    • Note: The 2006-2008 K24A2 in the U.S. market Acura TSX has the following improvements[3]
    • Power: 205 hp @ 7000 rpm
    • Torque: 160.5 lbft @ 4500 rpm
    • Increased intake flow:
      • Intake valve + 1 mm oversize
      • Intake cam High lift lobe with 0.9 mm more lift and 12 degrees more duration
      • Throttle body increased from 60–64 mm
      • Radius on some intake pipes increased from 70–80 mm
    • Increased exhaust flow
      • Exhaust Head pipe increased from 60–65 mm
      • Higher flow catalytic converter
      • Main (single) exhaust pipe increased from 54–57 mm
      • Rear (twin) pipes increased in diameter from 42.5 to 45 mm
    • Block improvements:
      • Additional air passages in crankcase for reduced pumping losses
    • Other
      • Stronger connecting rods
      • New crankshaft with more counterbalance weight
      • Revised pistons with more valve-piston clearance
  • K24A3
  • Found in:
  • 2003-2007 Honda Accord (Europe) and Japan (JDM) and 2003-2007 Honda Accord Euro CL9 (Australia, New Zealand)
    • Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
    • Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
    • Compression: 10.5:1
    • Power: 189 hp (140 kW) @ 6800 rpm
    • Torque: 164.5 lb·ft (223;N·m) @ 4500 rpm
    • VTEC Engagement: 6000 rpm
    • Redline: 7200 rpm
  •  

ma ktos type-S z K24a2?


Użytkownik stalker7 edytował ten post 20:27, 11.06.2014

  • 0

#34 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 400 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:38, 11.06.2014

Jak mozesz przeczytac we wklejonym przez siebie tekscie, taki rodzynek japonce zostawli dla siebie, raczej nie uswiadczysz tego silnika w LHD (mowa o serii). Japonce nie od dzis stosuja praktyke, w ktorej najmocniejsze jednostki wypuszczaja jedynie na rodzimy rynek

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

Użytkownik artek0903 edytował ten post 20:41, 11.06.2014

  • 0

#35 patrykos93

patrykos93
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Szczecin/Goleniów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 25.10.2014

Nie wiem czy odpowiedni dział,jak nie proszę przenieść.Znalazłem cos takiego moze sie komus przydac ;)
ne.htm"]http://www.tuningman...A/hondadane.htm[/url]

Type r 9 litrow na 100 i 10sec do 100km/h? Hah dobre info xd

[url="http://www.tuningman...ECHNIKA/hondada

Użytkownik patrykos93 edytował ten post 14:49, 25.10.2014

  • 0

#36 ogon56

ogon56
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:22X
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:15, 27.10.2014

Jeśli chodzi o porównanie K24 to 200/205 KM wychodziły na stany i Japonie. Różnice w silniku są dość małe i ciężko stwierdzić jednoznacznie co powoduję ten wzrost 10-15KM. Można właściwie przewyższyć parametry tych silników, przez mody ECU oraz wymiane dolotu, wydechu i przepustnicy, więc każdy kto sobie takie modyfikację robi nie musi zazdrościć parametrów. Warte uwagi są usprawnienia po 2006 samego silnika bo teoretycznie ma mocniejsze korbowody, usprawnione tłoki, wał korbowy i przepływ powietrza przez silnik. Ciekawe ile te modyfikacje miały wpływu na polepszenie parametrów i jego trwałość? Dlaczego nie wprowadzili też tych ulepszeń w silnikach K24A3 ?

 

Jak mozesz przeczytac we wklejonym przez siebie tekscie, taki rodzynek japonce zostawli dla siebie,

 

Rodzynek to był CL9 EuroR, z kierą po prawej, który wychodził tylko na JP rynek ;).


  • 0

#37 Beef

Beef
  • Klubowicz
  • 777 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:20, 04.11.2014

Panowie mam pytanie odnośnie różnic w silnikach 3.0. 6 en ma silnik J30A1 i moc 200KM. 7gen coupe ma też to samo oznaczenie silnika ale już moc bodajże 240 KM jakie są różnice w budowie może ktoś wie? I czy skrzynia automat podejdzie z 6 gen do 7 gen?


  • 0

 


#38 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Klubowicz
  • 801 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:25, 05.11.2014

Panowie mam pytanie odnośnie różnic w silnikach 3.0. 6 en ma silnik J30A1 i moc 200KM. 7gen coupe ma też to samo oznaczenie silnika ale już moc bodajże 240 KM jakie są różnice w budowie może ktoś wie? I czy skrzynia automat podejdzie z 6 gen do 7 gen?

Silnik nie jest ten sam. W 6 gen to J30A1 a w 7 gen to J30A4/A5. Różnica jest rzeczywiście w mocy i w wymiarach silnika. J30A4/A5 jest ponad 9 kg lżejszy i 2,5 cm krótszy od J30A1. 

Skrzynie do obu silników też są inne. W 6 gen B7XA, nie pamiętam jak w 7 gen. Poza tym w 7 gen występował w małych ilościach manual.

Moim zdaniem skrzynia z 6 gen nie podejdzie do 7 gen. Ta pierwsza była 4-biegowa, ta druga 5-biegowa.


  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001  icon2.png


#39 Beef

Beef
  • Klubowicz
  • 777 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:36, 06.11.2014

No to lipa... 


  • 0

 


#40 ToMala

ToMala
  • Klubowicz
  • 1365 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive Lea
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:57, 20.11.2014

Dodatkowo chciałem wspomnieć, że w VI silnik 2.3 to F23Z5 ;-)

 

W UK znany jako Type V również, a w reszcie EU jako 2.3i ES


Użytkownik ToMala edytował ten post 19:58, 20.11.2014

  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#41 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:28, 25.01.2015

Czy po 2008r w Accordach VIII wszystkie silniki o pojemności 2.0ltr występowały tylko jako R20xx? K serii już nie montowano? tak jak w starszych K20A6?


Użytkownik remi_11 edytował ten post 14:31, 25.01.2015

  • 0

#42 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1197 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:za mało
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 34
Super

Napisano 17:50, 25.01.2015

2.0 był tylko serii R, 2.4 - K.
  • 0

#43 Radoslav

Radoslav
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Jabłonna / WuWuA
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:35, 05.08.2015

Jeśli chodzi o porównanie K24 to 200/205 KM wychodziły na stany i Japonie. Różnice w silniku są dość małe i ciężko stwierdzić jednoznacznie co powoduję ten wzrost 10-15KM. Można właściwie przewyższyć parametry tych silników, przez mody ECU oraz wymiane dolotu, wydechu i przepustnicy, więc każdy kto sobie takie modyfikację robi nie musi zazdrościć parametrów. Warte uwagi są usprawnienia po 2006 samego silnika bo teoretycznie ma mocniejsze korbowody, usprawnione tłoki, wał korbowy i przepływ powietrza przez silnik. Ciekawe ile te modyfikacje miały wpływu na polepszenie parametrów i jego trwałość?(...)

 

Trochę odgrzeję temat :) bo interesuje mnie właśnie K24 w CL9

Czy te zmiany / usprawnienia po 2006 roku faktycznie były znaczące dla poprawy tego silnika i jego trwałości czy też potencjalnej awaryjności? Czy początkowa produkcja z lat 2003-2005 jest obarczona jakimiś wadami i "chorobami wieku dziecięcego"? Czy trzeba szczególnie pilnować pewnych elementów osprzętu, a może wręcz lepiej dołożyć i poszukać polifta z K24?


Użytkownik Radoslav edytował ten post 09:36, 05.08.2015

  • 0

Mój stary ACCO ... nowy in progress :D


#44 ogon56

ogon56
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:22X
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:16, 11.07.2016

Jeśli chodzi o CL9 na euro to przez cały okres produkcyjnych nie zanotowano problemów z awaryjnością. Przed i polifty mają ten sam motor i skrzynie. Polify różniły się kosmetyką w wykończeniu nadwozia i wnętrza, wyposażeniem, poprawiono lekko zabezpieczenie antykorozyjne. Te zmiany o których mowa była wcześniej dotyczą silnika na rynek amerykański/japoński. 


Użytkownik ogon56 edytował ten post 12:17, 11.07.2016

  • 0

#45 Slazer

Slazer
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 18.03.2017

Duża jest różnica pomiędzy Accordem V 1.8 116KM a 2.0 136KM?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq