#16
Napisano 12:00, 25.09.2012
Nie mniej - Accord to cywilny samochód - więc nie ma czego porównywać. ATR (Accord TypeR) kręci się do ok 7800-7900 RPM
#17
Napisano 13:04, 25.09.2012
2. Rozumiem że serii B nigdy nie było w Accordzie i nie da się go do niego wsadzić (a przynajmniej normalnymi metodami)
Moje autko: Błękitna Materia Type-S by Davka
#18
Napisano 13:37, 25.09.2012
1. ATR ma H22A7, ale generalnie wszystkie kręcą się podobnie.....chyba, że wystroisz sobie inaczej - tzn ktoś Ci wystroi podniesie odcinke itp itd.
2. B-serii raczej nie upakujesz do Accorda VI-gen - przynajmniej nie konwencjonalnymi metodami.....a i sensu to to nie ma.
Nie bardzo jednak łapię - po co Ci to wysokie kręcenie? Czego oczekujesz?
#19
Napisano 13:47, 25.09.2012
Moje autko: Błękitna Materia Type-S by Davka
#20
Napisano 14:33, 25.09.2012
#21
Napisano 21:12, 20.10.2012
Czy mogę gdzieś dokładnie sprawdzić jaki mam dokładnie model silnika nie dawno kupiłem Honda Accord VII Kombi i-VTEC 16V 155KM i nie bardzo mogę się połapać, niestety nie dostałem do niego żadnej książki serwisowej :-/. Może to i banalne pytani ale będę wdzięczny za pomoc
#22
Napisano 10:44, 23.10.2012
Taką informację powineś znaleść na lewym kielichu pod maską.Czy mogę gdzieś dokładnie sprawdzić jaki mam dokładnie model silnika
#23
Napisano 23:07, 06.02.2014
Jarku, link do strony którą podałeś w pierwszym poście nie działa
#24
Napisano 00:18, 07.02.2014
Link ma 4 lata, ma prawo nie działać, czegoś konkretnie szukasz ?
#25
Napisano 16:36, 07.02.2014
Niczego konkretnego na razie nie szukam, ale jako przykładny forumowicz informuję, że coś nie chodzi
#26
Napisano 22:44, 17.03.2014
Dzisiaj się dowiedziałem że wychodziły jeszcze silniki turbo w Accordach CL7 2.0, podobno tylko na Anglie, prawda to? miał podobno 220KM
Darek
darek2647@gmail.com
#27
Napisano 17:51, 18.03.2014
Chodzi Ci chyba o Euro R, 2.0 ~220KM, ale on był N/A. Silnik o oznaczeniu K20A.
K20A[edit]
- Found In
- 2001- 2005 JDM Civic Type R EP3
- 2001-2006 JDM Integra Type R DC5
- 2002-2008 JDM Accord Euro R CL7 (with balance shaft oil pump and rbc intake manifold)
- Displacement (cc):1998
- Bore x Stroke (mm):86.0 x 86.0
- Compression Ratio:11.5:1
- Rev Limit: 8600rpm
- iVtec Engagement: 6000rpm
- Horsepower: 220ps at 8000rpm
- Torque: 206nm
- 2007-2013 JDM Civic Type R FD2
- Displacement (cc): 1998
- Bore x Stroke (mm): 86.0 x 86.0
- Compression Ratio: 11.7
- Rev Limiter: 8600rpm
- i-Vtec engagement: 5800rpm
- Horsepower: 225ps
- Torque: 215nm
- Intake Manifold: RRC
- Details for FD2 type r
- http://asia.vtec.net/Engines/FD2K20AR/
Użytkownik soul edytował ten post 17:56, 18.03.2014
#29
Napisano 00:54, 28.03.2014
witam interesuje mnie swap z f18b2 na h22a7
bedzie pasowalo??i czy duzo przerobek
#30
Napisano 05:51, 28.03.2014
a może tak.... poszukaj? Wszystko było już niejednokrotnie omawiane na forum...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Napełnienie klimy za grosze?Napisany przez tomazi78 , 20 cze 2018 all_gen, klima, napełnienie i 1 więcej |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Fusion fuel saverNapisany przez Tomasz77 , 18 cze 2018 all_gen, fusion fuel saver i 1 więcej |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Instalacje gazowe →
Spadek ciśnienia w instalacji - słychać wysoki ton pod obciążeniem.Napisany przez Irrrvv , 29 maj 2018 all_gen, lpg |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Ceny klimatyzacji czynnika r134aNapisany przez Tomasz77 , 02 maj 2018 all_gen, klimatyzacja i 2 więcej |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Zawieszenie →
Accord VIII dziwny dźwięk z podwoziaNapisany przez keyooo2 , 29 kwi 2018 all_gen |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych