#1
Napisano 07:42, 28.05.2018
Mam alergię na "tak się robi bo ja tak robię i jeszcze nic się nie stało".
#2
Napisano 07:55, 28.05.2018
dzwon do wolka, pewnie akurat w wolnej chwili zongluje tymi pompami
dobierze ci taka jak trzeba z zamknietymi oczami
#3
Napisano 08:08, 28.05.2018
Konstrukcja jest minimalnie inna, jak kupowałem uszczelnienia do swojej (polift) to okazało się że jest jeden element (jakiś uszczelniacz) więcej w stosunku do przedlift'a.
#4
Napisano 08:20, 28.05.2018
Konstrukcja jest minimalnie inna, jak kupowałem uszczelnienia do swojej (polift) to okazało się że jest jeden element (jakiś uszczelniacz) więcej w stosunku do przedlift'a.
Ale nie wiesz jak odróżnić przed od polifta? Moja jest RBA i kończy się na E, rozumiem że sam numerek nie ma znaczenia bo widzę że każda pompa ma inny.
Mam alergię na "tak się robi bo ja tak robię i jeszcze nic się nie stało".
#5
Napisano 08:46, 28.05.2018
nie mam pojęcia, ale pewnie po numerach. Być może są zamienne, może różnią się wydajnością (diesel ma większą średnicę tłoka w maglownicy). A czemu chcesz wymieniać? Ja swoją zregenerowałem sam, koszt części to około 200zł (łożysko i wszystkie uszczelniacze) i teraz jest jak nowa.
#6
Napisano 09:59, 28.05.2018
Masz dobre źródło części regeneracyjnych? Co wchodzi w skład takiego zestawu?
I najważniejsze, jak z wymianą łożyska?
Mam alergię na "tak się robi bo ja tak robię i jeszcze nic się nie stało".
#7
Napisano 10:14, 28.05.2018
W celu wymiany łożyska należy zdjąć koło pasowe oraz wyjąć pierścień segera blokujący łożysko. Następnie, po demontażu wnętrza pompy należy wybić ośkę z łożyskiem i zdjąć łożysko. Nie są potrzebne żadne specjalne narzędzia (młotek, klucze, czyste szmaty, pudełko, kleszcze do segerków).
Wszystkie części brałem na sztuki OEM, (ASO, Haparts, Wolek, Jarusnet i inni). Nie kupowałem żadnych zestawów.
Nie polecam odkręcania nakrętki koła pasowego kluczem udarowym gdy w środku pompy jest rotor (pompa wtedy będzie się kręciła na sucho, a wibracje mogą uszkodzić te blaszki w środku).
Dodatkowy komentarz znajdziesz w temacie http://www.accordklu...ord-03-24-cl9/
w poście #18
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 10:15, 28.05.2018
#8
Napisano 10:20, 28.05.2018
Dzięki bardzo za info.
Mam alergię na "tak się robi bo ja tak robię i jeszcze nic się nie stało".
#9
Napisano 20:33, 30.05.2018
Mam alergię na "tak się robi bo ja tak robię i jeszcze nic się nie stało".
#10
Napisano 20:54, 30.05.2018
#11
Napisano 22:43, 30.05.2018
Dało się bez. Popukałem w metalowy kołnierz i łatwo wyszło.
Mam alergię na "tak się robi bo ja tak robię i jeszcze nic się nie stało".
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 Jun 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
UkÅ‚ad wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 Nov 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 Nov 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 Apr 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 Aug 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych