Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Przegrzewanie się silnika

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nicol

Nicol
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Złotoryja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:29, 09.05.2018

Cześć,
 
Mam problem w swojej hondzie - Accord 2003 2.4 kombi.
Objawy:
 
- Stoję w korku silnik się przegrzewa, płyn był nowy dolany, dochodzi do czerwonego, muszę wyłączyć silnik albo ruszę i jadę - temperatura spada
- Ciepłego powietrza nie ma - tylko "z dworu" albo klima zimne
- Jak uzupełnię płyn (po przegrzaniu i wycieku) włączę ręcznie żeby klima była zawsze włączona, wentylatory się kręcą to temeratura wzrasta i pokazuje równo godzinę 12 - zazwyczaj była na godzinie 11 wskazówka
- jak włączę automatyczne klimę (a więc wentylatory się włączają i wyłączają)- chwilę postoję w korku silnik się przegrzewa, ruszę i jadę - temperatura spada
 
Wstępnie mechanik powiedział mi, że albo chłodnica, albo uszczelka pod głowicą.
 
Jaka jest Wasza opinia?
 
Możecie polecić jakiś warsztat w Tarnowie albo Wrocławiu który zna się na Hondzie i naprawi to dobrze za pierwszym razem?
 
Pozdrawiam!

  • 0

#2 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:49, 09.05.2018

Jak dla mnie jest zepsuty czujnik temperatury , który daje sygnał na włączenie wentylatora. . .
  • 0

#3 Nicol

Nicol
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Złotoryja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:17, 10.05.2018

Cześć,

Tzn włączenie klimatyzacji i wentylatorów na cały czas nie rozwiązuje problemów. Objaw jeszcze jest taki, że jak temperatura idzie w górę tzn, że już w chłodnicy nie ma płynu a w zbiorniku wyrównawczym jest pełno, do tego dochodzi, że się wylewa ze zbiorniczka... Jak silnik ostygnie to najczęściej zbiorniczek staje się pusty.

Jakieś pomysły?

Pozdrawiam!
  • 0

#4 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:44, 10.05.2018

To ja bym spróbował podmienić korek wlewowy chłodnicy (jak masz możliwość ). On powinien utrzymywać ciśnienie 1.1 bar. Możliwe że wcześniej się otwiera i wypuszcza płyn do zbiorniczka.
To takie najtańsze opcje. Oby nie była to UPG
To są tylko moje domysły. Może ja głupoty gadam, niech ktoś jeszcze się wypowie. . .
  • 0

#5 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:03, 10.05.2018

Cześć,
Tzn włączenie klimatyzacji i wentylatorów na cały czas nie rozwiązuje problemów. Objaw jeszcze jest taki, że jak temperatura idzie w górę tzn, że już w chłodnicy nie ma płynu a w zbiorniku wyrównawczym jest pełno, do tego dochodzi, że się wylewa ze zbiorniczka... Jak silnik ostygnie to najczęściej zbiorniczek staje się pusty.
Jakieś pomysły?
Pozdrawiam!

100% uszczelka pod głowicą na bank ja mam to samo. Nie łudzi się że to co innego. Przykro mi. Też jestem smutny. Przegon auto że 200 z 10km to wystrzelił Ci plyn
Jak byłem u mechanika to jeszcze dwa acordeony stały z upg
  • 0

#6 tolakowy

tolakowy
  • Validating
  • 171 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:23, 10.05.2018

Karwa nie straszcie chłopy. Jakie macie przebiegi w tych autach?
  • 0

pzdr


#7 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:36, 10.05.2018

270tys. Pewnie plus 100
  • 0

#8 Nicol

Nicol
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Złotoryja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:23, 11.05.2018

U mnie 235 tysięcy, i jest to oryginalny przebieg.
  • 0

#9 Tomasz.J

Tomasz.J
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Namysłów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:09, 07.06.2018

Witam Was.Jakiej firmy polecilibyście mi czujnik temperatury wskaźnika na desce w 6-tej generacji,ten ale Jack??? Bo kupiłem EPS-a i przekłamuje niestety...Z góry dzięki za pomoc.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq