Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

pasek osprzętu accord CU1

VIII silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:35, 23.03.2018

Panowie jaką długość dobrać do accorda poliftowego rocznik 2011 2,0 benzyna z klimatyzacją?


  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 5,174 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 70
Super

Napisano 12:03, 23.03.2018

taki sam jak do przedlifta 7PK2080


  • 0

tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam   

przekładki silników 6 7 i 8 gen


#3 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:58, 10.04.2018

A ile łożysk czy rolek przy okazji wymiany tego paska należy wymienić? Mi się wydaje że widzę 2 szt.?


  • 0

#4 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:54, 07.05.2018

Czy przy tej okazji wymiany paska to wymienić uszczelniacz wału? Czy do puki oryginał nie cieknie to nie ruszać?


  • 0

#5 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1,126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:48, 07.05.2018

Chcesz na siłę coś wymieniać?Jaki masz przebieg?Obsługiwałem Accord VIII z 2008 roku - przebieg 220 tyś .Pasek osprzętu i osprzęt oryginał. Bez oznak zużycia kwalifikujący go do wymiany

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 09:50, 07.05.2018

  • 0

#6 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 07.05.2018

180 tyś km. Więc zostawić? Wymienić jak będzie ciekł?


  • 0

#7 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1,126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:02, 08.05.2018

Nie wymieniaj jak nie ma potrzeby
  • 0

#8 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 09.05.2018

Zapomniałem dodać że będę ściągał osłonę rozrządu ze względu na wymianę pierścieni.


  • 0

#9 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1,126 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:40, 09.05.2018

Już pierścienie😨
  • 0

#10 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:08, 11.05.2018

No niestety bierze około 1l na 1000 km a przy ostrej jeździe 1,5 l/1000 km. Jak pisałem chyba w innym poście auto serwisowane w aso hondy w Bydgoszczy, mam całą historię wydrukowaną. Debile zalewali shella 5w30 z normą acea C3 nie dopuszczoną przez producenta. Też pewnie interwał 15 tyś km to za duży.


Użytkownik gkill edytował ten post 06:09, 11.05.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq