Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Remapping 2.2 i-DTEC (VIII)

VIII remapping

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:35, 11.03.2018

Dobrze dotletniony i-DTEC nie będzie dymił.

 

Mimo wszystko DPF to świetny wynalazek i w niczym nie przeszkadza, w przedliftach jest "uszkodzony" i tyle... stąd zła opinia na forum.

 

Chipuj auto i ciesz się jazdą.


Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 19:41, 11.03.2018

  • 1

W poszukiwaniu mocy...


#17 Lewostronny

Lewostronny
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Albion
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:GT
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:37, 11.03.2018

Czy moja 2009-ka zalicza się do "przedliftów"?
  • 0

#18 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:39, 11.03.2018

Tak, ale to loteria. Chipuj auto w CelticTuning :)

 

Tylko uważaj Tuning uzależnia!


Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 19:41, 11.03.2018

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#19 Lewostronny

Lewostronny
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Albion
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:GT
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:47, 11.03.2018

Powinieneś dopisać: "Nie mam nic wspólnego z CelticTuning" :P
  • 0

#20 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 1938 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:51, 11.03.2018

Kolegę namawia a sam w opisie ma 150KM, czyli seria :)


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#21 Lewostronny

Lewostronny
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Albion
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:GT
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:54, 11.03.2018

Może tuninguje, ale sam jeździ tym, co jego klienci przed usługą, żeby ich lepiej rozumieć ;)
  • 0

#22 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:05, 11.03.2018

Bo auto tyle ma fabrycznie, ale w moim temacie zobaczycie że jest 225KM/436NM na MAHA 4 bieg :) ale już dopieszczamy program na dużo więcej.

 

Polecam bo ich program jest zgodny z tym co sie da zrobić, bez marketingu etc a jesteś z UK :). Na hamowni można pokazać różne wyniki :) Ja zanim pokaże swój pojadę na 2-3 znane hamownie :)


Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 20:07, 11.03.2018

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#23 mrdax87

mrdax87
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Rzeszów, UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:40, 25.03.2018

A co z remapem tego auta z automatem , jak ta skrzynia sobie radzi ? 


  • 0

#24 Bondzik04

Bondzik04
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Lublin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 25.04.2018

Ile można podnieś moc i moment  na seryjnym sprzęgle z  wersji 150km  z wyciętym dpf-em  żeby zaraz sprzęgła nie zmieniać na mocniejsze. Ktoś podnosił na oryginalnym sprzęgle dwumasie. Chciałbym podnieść około 20-25km ale chce zostawić oryginalne sprzęgło czy jest sens?


  • 0

#25 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:29, 25.04.2018

prędzej czy później zacznie sie ślizgać... na serii ledwo wytrzymuje...


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#26 pertox

pertox
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:208,6 km 428 nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:10, 25.04.2018

Ile można podnieś moc i moment  na seryjnym sprzęgle z  wersji 150km  z wyciętym dpf-em  żeby zaraz sprzęgła nie zmieniać na mocniejsze. Ktoś podnosił na oryginalnym sprzęgle dwumasie. Chciałbym podnieść około 20-25km ale chce zostawić oryginalne sprzęgło czy jest sens?

Przerabiałem to.

Jeśli sprzęgło jest w dobrym stanie to 370 nm i 180 koni spokojnie. Mam kolegę z 383 Nm płasko i jest ok.

U mnie było zużyte w 70% i nie dało rady nawet tyle.

 

Wykres możesz zobaczyć u mnie w galerii.


  • 0

Chcesz zobaczyć zadbane autko? Zapraszam do mojej galerii!

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, remapping

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq