Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

R20A3 bardzo ciężko odpala na zimnym silniku

VIII odpalanie silnik benzyna gaz rozruch zimny ciężko kręci

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 5174 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 70
Super

Napisano 15:05, 01.12.2017

Sieradz, woj. łódzkie

akurat jutro jade do sieradza..... chcesz zaworki strzelić :D


  • 0

tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam   

przekładki silników 6 7 i 8 gen


#17 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2289 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 20
Super

Napisano 17:43, 01.12.2017

Również bym celował w zawory.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#18 Bulldog

Bulldog
  • Klubowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Centrum Polski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:11, 04.12.2017

akurat jutro jade do sieradza..... chcesz zaworki strzelić :D

że akurat dopiero w niedzielę wieczorem musiałem odczytać tą wiadomość... :( miałem intensywny weekend i od piątku nie wchodziłem na neta, a szkoda...

 

Po przeanalizowaniu waszych wypowiedzi jadę do mechanika w czwartek i zasugeruje mu, że to zawory i żeby wyregulował jeszcze raz. Skoro robił to miesiąc temu i od wtedy zaczęły się problemy to niech poprawia. Zobaczymy co będzie dalej. Dzisiaj też nie chciał odpalić za pierwszym razem, ale jak odpuściłem kluczyk w tył i od razu ponownie zacząłem kręcić to odpalił za 2 razem.


  • 0

#19 Bulldog

Bulldog
  • Klubowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Centrum Polski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:26, 04.12.2017

I tak dla pewności zaworki regulować 

 

ssące 0,18-0,22 z tendencją bliże 0.22

wydechowe 0,23-0,27 bliże 0.23 

 

dobrze zrozumiałem?


  • 0

#20 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 09:55, 04.12.2017

Nieeee

0.2 ssace

0.25 wydech

Tyle.. Zawsze musi być różnica pomiędzy wydechem a ssacymi, to bardzo ważne..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#21 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:25, 04.12.2017

dokładnie, reguluje się celując w środek przedziału a nie z jakimiś tendencjami do zacieśniania lub luzowania

0.2 ssące i 0.25 wydech


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#22 Bulldog

Bulldog
  • Klubowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Centrum Polski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:29, 11.01.2018

Minęło już ponad 1.5 miesiąca od kiedy miałem problemy z odpalaniem. Na początku grudnia wyjeździłem paliwo do samego końca i zatankowałem na stacji Orlen benzynę 98 pełny bak. Weszło troszkę ponad 63 litry. Na dzień dzisiejszy odpukać odpala normalnie. Nie robiłem jeszcze ponownej regulacji zaworów, ani też nie wymieniałem filtra paliwa. W instalacji gazowej nic nie zmieniałem i normalnie jeżdżę na gazie. Jedynie co to jak wiem, że auto będzie stało dłuższą chwilę pod chmurką to przed wyłączeniem przełączam na benzynę i tak gaszę silnik. Mrozów jakiś znacznych też nie było ale były momenty poniżej zera (-3 stopni C) i auto odpaliło za pierwszym razem. Wcześniejszą benzynę tankowałem w Łodzi i było to na początku września. Może było kiepskiej jakości albo już sam nie wiem co... Jak coś się zmieni będę opisywał dalej. 


  • 0

#23 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:26, 11.01.2018

gaz ci wtryski puszczają do cylindrów


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#24 Bulldog

Bulldog
  • Klubowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Centrum Polski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:11, 13.01.2018

gaz ci wtryski puszczają do cylindrów

Raczej bym wykluczył gdyż jak wcześniej pisałem, jeździłem już na zakręconym głównym zaworze w butli oraz odłączonej instalacji przy kolektorze ponad tydzień czasu i nic to nie zmieniło. 


Użytkownik Bulldog edytował ten post 21:12, 13.01.2018

  • 0

#25 Paluch - KRK

Paluch - KRK
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:27, 28.04.2018

Hej

Mam ten sam problem.

Dzięki za podpowiedzi - wpierw regulacja zaworów a później gazownik.


  • 0

#26 master2591

master2591
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 09.05.2018

 

Cześć,

nie zakładałem nowego tematu bo w sumie mam podobny kłopot z tym samym silnikiem. Problem jak na filmie po dłuższym postoju silnik odpala ze zgrzytem. Po kilku godzinnym postoju odpala bez zgrzytu, ale obroty zachowują sie podobnie. Natomiast każde drugie i kolejne odpalenie jest już idealne. Żeby było śmieszniej, auto chodziło idealnie, jednak oddałem je do regulacji zaworów ponieważ chciałem do auta zamontować instalacje Lepszego Powera Gazowego i zaraz po regulacji takie objawy. W serwisie zarzekają sie ze zrobili wszystko idealnie i to raczej rozrusznik bo podobno nic innego nie ma prawa tak zgrzytać. Mam im zostawić auto żeby oni sami mogli go uruchomić po dłuższym postoju. Oprócz regulacji wymieniłem też olej w silniku i skrzyni biegów, ale nie sądzę żeby to miało związek :)

 

Co o tym sądzicie ? Regulacja robiona w Sigma Car ASO w Rzeszowie. Może pomylili wartości przy ustawianiu zaworów z innym silnikiem, sam nie wiem, chciałem żeby było dobrze to teraz mam.

 


  • 0

#27 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:57, 09.05.2018

bendix w rozruszniku nie odskakuje?


  • 0

#28 master2591

master2591
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:08, 09.05.2018

Tak stwierdził mechanik po tym jak pokazałem filmik i opisałem sytuację. Jednak wtedy nie miało by to związku z regulacją zaworów, a jednak to sie zaczęło zaraz na drugi dzień po przy odpaleniu zimnego silnika. Czyżby to był aż tak nieprawdopodobny przypadek.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, odpalanie, silnik, benzyna, gaz, rozruch, zimny, ciężko, kręci

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq