Zamienniki wydechu tourer CM2 2,4 ?
#16
Napisano 21:10, 20.08.2017
#17
Napisano 21:53, 20.08.2017
Ile wyszedł Cie zestaw kolego?
Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
Tutaj ciężko powiedzieć - nie było to spawanie nowego wydechu od podstaw tylko łatanie tego, co zostawił poprzedni właściciel. Całość procedury to:
-spawanie popękanego kolektora 4-2-1;
-wstawienie v-banda;
-wspawanie złącza elastycznego;
-wspawanie katalizatora EURO4;
-wymiana wszystkich rur na nowe, z kwasówki.
Zostały po poprzednim wydechu: kolektor 4-2-1, tłumik środkowy MGM, 2xtłumik końcowy Apexi.
Za to co zostało zrobione, materiały + robotę dałem ~2500zł, czas wykonania po umówieniu 3 dni.
barte243 czy mi sie wydaje czy po trojniku masz rury wiekszej srednicy niz ra ktora idzie od karalizatora?
Tak, rury po rozejściu są chyba delikatnie większe (nie mierzyłem) - jest to chyba spowodowane tym, że trzeba było dopasować je do tego, co było wspawane w końcowe tłumiki z poprzedniego wydechu.
Więcej zdjęć
https://www.facebook...483116408390478
#18
Napisano 00:22, 21.08.2017
Wysłane z mojego SM-C115 przy użyciu Tapatalka
#19
Napisano 06:59, 21.08.2017
barte nie buczy troszke?
#20
Napisano 09:42, 21.08.2017
Jedno male pytanko. Czy sam tlumik koncowy ( pucha ) jest taki sam w 2.4 i w 2.0 ?
Wysłane z mojego SM-C115 przy użyciu Tapatalka
Wydaje mi się, że same puszki tak. Co więcej w ramach danego typu nadwozia w VII można zamienić wydech 2.0 na 2.4 i odwrotnie. Troszkę drobnych przeróbek potrzeba ale włożenie wydechu od 2.4 do 2.0 to dość popularny "mod".
A gdzieś jeszcze przeczytałem że poniekąd tylny wydech z sedana 2.4 jest zamienny pomiędzy VII i VIII.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 09:50, 21.08.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#21
Napisano 09:43, 21.08.2017
barte nie buczy troszke?
Jest głośniej niż w serii, ale ciężko mi stwierdzić o ile bo serii nigdy nie miałem
Jak będę miał chwilę czasu to nagram film jak to brzmi.
#22
Napisano 09:58, 21.08.2017
Dla mnie jest to conajmniej dziwne ze zaden producent nie zainreresowal sie zrobieniem zamiennikow do naszych acco. Jak mialem VI to jak moglem wybrzydzac odnosnie tlumikow a przy VII nie ma nic.
Tak sie zastanawiam czy nie podejsc do hurtowni i niech szukaja czegos podobnego. Samo mocowanie mozna przeciez przerobic a sama rura to nie problem bo mozna dorobic flansze zaraz przy wyjsciu.
Ogonie dziwna sprawa z tymi tlumikami.
Wysłane z mojego SM-C115 przy użyciu Tapatalka
Chyba tylko z VII 2.4 jest problem, z 2.0 chyba nie. Być może stoi za tym zbyt mała popularność auta z tym silnikiem choć to tylko takie gdybanie. Do VIII w ogóle jeszcze nic nie ma a auto na rynku już od 9 lat.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 09:58, 21.08.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#23
Napisano 13:52, 21.08.2017
Po co produkować coś, czego nikt (albo prawie nikt) nie będzie kupował?
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#24
Napisano 15:55, 21.08.2017
Ale wydech w każdym aucie w końcu zostanie przeżarty, nawet w Accordzie
Tylko właśnie zbyt mało może być póki co takich przypadków żeby się opłacało to produkować zamiennikarzom.
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#25
Napisano 20:47, 27.08.2017
Ja mam mieć termin na październik
Daj znać jakie wrażenia z zakładu i jak się wydech będzie sprawować.
Ja mam wstępnie termin na początek listopada...
Pozdro.
#26
Napisano 22:55, 29.08.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Stroimy Trójmiasto!; K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych; Termin:23-24 czerwca
Zapraszam PW
#27
Napisano 08:49, 10.09.2017
Jeszcze coś poszukam, ale obserwuje temat
Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka
#28
Napisano 08:55, 10.09.2017
za jakies dwa tygodnie bedziemy u kolegi robic. jak chcesz to sie przypomnij pod koniec miesiaca to ci powiem czy faktycznie super ciche.
ale duzo ludzi mowi ze rewelacja.
#29
Napisano 21:28, 17.10.2017
Daj znać jakie wrażenia z zakładu i jak się wydech będzie sprawować.
Ja mam wstępnie termin na początek listopada...
Pozdro.
Dopiero odebrałem , ale warto było.
....
ale duzo ludzi mowi ze rewelacja.
Też tak powiem - rewelacja.
#30
Napisano 05:13, 18.10.2017
nie buczy przy niskich obrotach np 2500 jak hamujesz silnikiem? masz katalizator?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, tłumik, zamiennik, tourer, CM2, 2.4, końcowy
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych