Użytkownik raczyk edytował ten post 10:35, 14.08.2017
#16
Napisano 10:32, 14.08.2017
#17
Napisano 10:42, 14.08.2017
Hamownia tez niestety nie choc wolalbym zeby tak bylo ;D
No objawy wszystkie wskazuja na problem w przytkanym wydechu. Tez mi to sie wydaje dziwne ze wzgledu na swiezosc auta no ale coz... rozne rzeczy sie zdarzaja.
Moze sie jeszcze okazac ze to cos z tlumikiem, nie wiem naprawde nie wiem.
A w 7genie ja juz mialem 2 takie przypadki z katalizatorami rozpadnietymi
Bez rozebrania bedzie ciezko cos powoedziec a problemem jestvtroche odleglosc No chyba ze dogadamy sie jakos z Arturem i cos wymyslimy.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Stroimy Trójmiasto!; K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych; Termin:23-24 czerwca
Zapraszam PW
#18
Napisano 12:38, 14.08.2017
CE od bogatej mieszanki nie pojawia sie,bo na sekunde zauwazy ze jest za duzo paliwa (malo powietrza). Ten stan musi sie utrzymywac dluzszy czas,i musi miec odwzorowanie wlasnie w krotkich i dlugich korektach (minusowych)...
#19
Napisano 17:16, 14.08.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Stroimy Trójmiasto!; K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych; Termin:23-24 czerwca
Zapraszam PW
#20
Napisano 19:35, 14.08.2017
#21
Napisano 19:51, 14.08.2017
To w koncu pierwszy wykres z hamowni gdzie wyszlo 156km byl przed czy po strojeniu?
Przed... Zapewne była zgrana mapa - kopia bezpieczeństwa
Użytkownik WoWi edytował ten post 19:51, 14.08.2017
#22
Napisano 20:23, 14.08.2017
Witam Panowie,
Accord VIII TypeS, Silnik 2.4L, 201 KM
pojechałem na strojenie do Torunia do kolegi Rafi. I niestety 1 pomiar na hamowni na seryjnych ustawieniach wyszedł bardzo słabo - zaledwie 156,6 KM i 184,9 Nm. Już w trakcie jazdy próbnej po diagnozie była za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna.
Głównym podejrzeniem jest zatkany katalizator - co myślicie, to może być to ?
Po strojeniu wyszło docelowo coś takiego :
Run1 -> seria
Run 2 -> po strojeniu na PB95 - i potem jeszcze daliśmy małą korektę w dół, bo był spalanie stukowe słyszalne
Run 3 -> na LPG
Docelowo udało się odzyskać ok 20 KM, czyli pewnie ok 176-177 KM na PB , ale to dalej nie jest seria 201KM :(
Czy to jest na pewno wina katalizatora i co ewentualnie mógłbym zrobić aby odpychało się jak powinno ?
dawaj w week do mnie, zrobimy kreskę i sprawdzimy "moce"
były przypadki w CM2 i CL9 jak plecionkę częściowo wessało i zmniejszyła się średnicy wylotu spalin przez co auto straciło dużo na mocy..m.in. kolega Skubiszek tak miał..nic tam w wydechu nie jest pogięte?? na hamowni jazda była na "łopatkach"??
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#23
Napisano 23:28, 14.08.2017
Nie no na tyle co zagladalem pod auto to wydech nie mial sladow latania po kraweznikach itp.
Jedyne to co mowosz, jeszcze plecionka mogla sie zawinac.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Stroimy Trójmiasto!; K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych; Termin:23-24 czerwca
Zapraszam PW
#24
Napisano 11:24, 15.08.2017
#25
Napisano 12:10, 15.08.2017
Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:10, 15.08.2017
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#26
Napisano 09:30, 23.08.2017
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#27
Napisano 09:37, 23.08.2017
Panowie, wróciłem do Polski po urlopie, wiec biorę się za rozwiązanie tej tajemnicy. Będę informował na bieżąco, dzięki za wszystkie pomysly.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czekam - jestem ciekaw co tam się stało
#28
Napisano 21:29, 23.08.2017
Też osobiście znam przypadek zawinięcia plecionki w 2.4 i zmniejszenia przepływu o dobre 50-70%.
a'TS czyli Yarek Drugi by lepo: http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/49389-ats-czyli-jarek-drugi-by-lepo/#entry773668</a></a>
#29
Napisano 21:06, 27.08.2017
Panowie bo tak czytam i myślę że rewizja wydechu to jakaś skomplikowana robota a to przecież minuta osiem na kanale podnośniku.
I tu się można zdrowo przejechać. Zaglądałeś u siebie ile zostało z nakrętek przy katalizatorze ? Ja przerobiłem temat i stwierdzam jedno: kazałbym projektantowi tych kretyńskich szpilek przez tydzień rozbierać wydechy w 10+ letnich VII CM2, to by może nie walnął czegoś takiego następnym razem :( Musiałem wyjąć wydech w całości żeby to rozebrać :(
Kol. Sotomiak ma młode auto, więc faktycznie jest duża szansa na w miarę bezproblemowy demontaż.
Czekam - jestem ciekaw co tam się stało
Ja też chętnie się dowiem.
Pozdro.
#30
Napisano 15:45, 16.09.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych