#1
Napisano 23:27, 23.06.2017
#2
Napisano 05:41, 24.06.2017
Sciagnij gorna oslone silnika. Wydaje sie, ze do wymiany uszczelka wtryskiwacza, zrob jak najszybciej bo mozesz uszkodzic gniazdo wtryskiwacza w glowicy.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B
#3
Napisano 17:28, 25.06.2017
#4
Napisano 22:57, 25.06.2017
#5
Napisano 13:54, 26.06.2017
#6
Napisano 14:34, 26.06.2017
Ta rurka EGR standard. Pada po 220 000 km.
W poszukiwaniu mocy...
#7
Napisano 23:33, 23.12.2017
Witam. Mam dokładnie taki sam problem jak na filmie. Przebieg jakieś 235 000 km (149 000 mil). Macie jakiegoś linka czego szukać? Na ebayu i allegro są różne rurki. I czy wymiana jest od dołu czy od góry silnika? Z góry dziękuje za pomoc!
Użytkownik MrBlue edytował ten post 00:38, 24.12.2017
#8
Napisano 13:24, 24.12.2017
#9
Napisano 12:43, 28.12.2017
W ASO w Belfaście wołają za nią 210 funtów. Znalazłem na szrocie z rozbitka z przebiegiem 54k mill za 100 funtów. Czy trzeba wymienić też uszczelki na nowe? Pytam bo to kolejne 24 funty za dwie i trzeba czekać. Kolega w CR-V 2.2 ICDTI użył starych jak podobną rurkę wymieniał. Ale u niego dostęp jest prosty a w I-DTEC już nie. Wolał bym 2x nie robić. Przy okazji planuje wymienić płyn chłodzący, bo i tak trzeba go spuścić do tej naprawy.
Odnośnie spawania to widziałem taką na eBayu za 90 funtów pospawaną. Ktoś obspawał dookoła rury pęknięcie na wewnętrznej harmonijce. U mnie pękła w tym samym miejscu. Udało nam się zrobić zdjęcie i widać okopcone miejsce z którego wydostają się spaliny. Wymiana prawdopodobnie w przyszłym tygodniu
Użytkownik MrBlue edytował ten post 12:48, 28.12.2017
#10
Napisano 13:14, 28.12.2017
Uszczelki miałem na wszelki wypadek gdyby się okazało, że stare do wymiany. Okazało się, że nowe nie były potrzebne i zwróciłem je do sklepu. Według informacji , które uzyskałem w większości przypadków nowe uszczelki nie są potrzebne. Płyn chłodniczy wymieniłem bo i tak miałem to zrobić, w sumie termin miałem zarezerwowany do mechanika właśnie na wymianę płynu, a w międzyczasie pękła rurka...Gdyby ktoś chciał się bawić w naprawy to mam starą rurkę. Problem tylko w tym, że wymiana jest kłopotliwa i w przypadku niepowodzenia nie ciekawie ponownie to rozbierać.
#11
Napisano 14:45, 28.12.2017
Jeżeli rurka jest zbyt cienka na spawanie lub jest pęknięta w zagłębieniu harmonijki, to można spróbować lutowania twardego miedzią. Takie złącze wytrzymuje temperaturę 1000-1100 stopni, więc w zupełności wystarczy. Dobry hydraulik z palnikiem powinien sobie z tym poradzić.
#12
Napisano 00:38, 13.01.2018
#13
Napisano 18:16, 13.01.2018
#14
Napisano 20:44, 19.01.2018
Byłem w ASO. Moja Hanka ma 8 lat i jakieś 235tkm. Pani za biurkiem powiedziała, że to nie ma znaczenia i musze umówić się na stwierdzenie usterki a potem oni wyślą raport do Hondy i za 2 dni będzie odpowiedź. I tak zrobiłem. Honda zgodziła sie pokryć koszt części a ja miałem zapłacić za robote 180 funtów. Postanowiłem zrobić to we własnym zakresie. Dzisiaj będzie wymiana plus nowy płyn chłodzący. Historia dotyczy ASO w Belfaście w UK.
hejka , czyli dali czy nowa czesc ? i zrobiles sam ? wymienialem ze 3 lata temu samemu i kupilem uzywke problem powrocil ...
test HDS-em Manchester zapraszam w razie problemow
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 Mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 Jun 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 Jun 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 Jun 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 Jun 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych