Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziwne stukanie z maglownicy

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
150 odpowiedzi w tym temacie

#31 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1643 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:23, 19.09.2017

A czy identyczny problem jak po prawo (zużycie tulejki z brązu) nie pojawia się też z lewej strony ? Zastanawiam się po prostu dlaczego luz na tulejce pojawia się tylko po prawo, a jeśli pojawia się także po lewej to dlaczego likwiduje go 'tylko' wymiana tego docisku i sprężyny (a nie trzeba wymieniać tulejki z brązu po lewo). To takie naukowe dywagacje...


Użytkownik klosz007 edytował ten post 16:26, 19.09.2017

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#32 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:58, 19.09.2017

Bo po lewej stronie niema takiej tulei z brązu. Jest ślizg sprężyna i śruba , po to by docisk listwę do wałka atakującego.

Użytkownik vova777 edytował ten post 16:59, 19.09.2017

  • 0

#33 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 19.09.2017

Bo po lewej stronie niema takiej tulei z brązu. Jest ślizg sprężyna i śruba , po to by docisk listwę do wałka atakującego.

Dokładnie
Po lewej nie ma takiej tulei...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#34 techmac

techmac
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:34, 24.09.2017

U mnie to samo przy 80 tys. Zrobione w piątek.Teraz dopiero natrafiłem na temat. Potwierdzam prawa strona tuleja Poprostu sie wybija i wyciera. Ja nie miałem czasu czekać i dorabiać tulei wiec kupiłem zdrowa maglownice. Tuleja nie była wybita Wiec przełożyłem cała cześć razem z czujnikiem bez ściągania maglownicy.Stukanie ustało, auto prowadzi sie pewniej. Chętnie zamówię taka tuleje i klucz i zregeneruje na zapas, bo to będzie sie wybijać niestety.
  • 0

#35 techmac

techmac
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:12, 25.09.2017

Tak wyglada po zdjeciu:

 

https://zapodaj.net/...b8cf5b.jpg.html

 

<a href=https://zapodaj.net/...jpg.html>Tuleja2.jpg</a>

 

Jezeli ktos potrzebuje specjalisty od maglownic w okolicy Szczecina to prosze na priv. Chlopak zna juz temat VIII generacji.


  • 0

#36 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Warszawa_Wawer
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:20, 25.09.2017

Widzę, że co raz więcej chętnych. Jak dorobię to dam znać?

 

Tak wyglada po zdjeciu:

 

https://zapodaj.net/...b8cf5b.jpg.html

 

<a href=https://zapodaj.net/...jpg.html>Tuleja2.jpg</a>

 

Jezeli ktos potrzebuje specjalisty od maglownic w okolicy Szczecina to prosze na priv. Chlopak zna juz temat VIII generacji.

Próbowałeś odkręcać tuleję? Widzę, że jest znak po wybijaku? Auto masz od nowości? Zrobił byś zdjęcie z bliska samej tulei brązowej. Coś inaczej wygląda jak moja OEM?

Ile zapłaciłeś za magiel?


  • 0

#37 techmac

techmac
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:38, 25.09.2017

Jestem 2 wlascicielem w niemczech gdzie mieszkam teraz. Moze moj mechanik probowal odkrecic, aby podmienic sama tuleje. 

 

Za magiel zaplacilem 650 zl z przesylka, cena nie grala roli, wazne, aby byla na juz i w dobrym stanie. Ta miala 55 tys przebiegu. Okazalo sie, ze tuleja trzyma sztywno i nawet nie drgnie po zalozeniu. 

 

Widzialem maglownice nawet za 350 zl, ale moze byc ciezko trafic z nie wybita.

 

Co do zdjecia to bedzie ciezko, gdyz zostawilem moja czesc w Polsce. Zerknij jeszcze na to co zrobilem w piatek :

 

https://zapodaj.net/...17d89e.jpg.html


  • 0

#38 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Warszawa_Wawer
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:04, 25.09.2017

Zdjęcie ok:) starą tuleje widziałeś jaki ma luz?


Użytkownik Kacprowy edytował ten post 13:05, 25.09.2017

  • 0

#39 techmac

techmac
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 25.09.2017



Na niemieckich drogach nie było aż tak wyczuwalne, dopiero jak zjechałem do nas to słyszałem pukanie przy wolnej jeździe po nierównościach.


Na podnośniku można chwycić za drążek i tez da sie wyczuć.
  • 0

#40 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1352 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 20
Super

Napisano 10:54, 24.10.2017

Cos sie ruszy w temacie?
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#41 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1352 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:35, 24.10.2017

Najwazniejsze ze robota w trakcie. To czekam na dalsze informacje ;)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#42 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 25.10.2017

Ja z kolei zauważyłem, że wraz ze spadkiem temperatury stukanie się zmniejszyło. Pewnie rozszerzalność temperaturowa ma na o wpływ.


  • 0

#43 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Warszawa_Wawer
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:57, 26.10.2017

Ja z kolei zauważyłem, że wraz ze spadkiem temperatury stukanie się zmniejszyło. Pewnie rozszerzalność temperaturowa ma na o wpływ.

Stuka na dołkach czy przy ruszaniu?
  • 0

#44 wodstock

wodstock
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:24, 27.10.2017


Jak dobrałeś materiał. Czy ten brąz nie będzie zbyt twardy?
  • 0

#45 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:32, 28.10.2017

Stuka na dołkach czy przy ruszaniu?

Na dołkach, najbardziej na kostce brukowej. Przy ruszaniu nigdy nie stukało.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq