#16
Napisano 12:06, 26.12.2017
W poszukiwaniu mocy...
#17
Napisano 13:13, 26.12.2017
#18
Napisano 16:25, 26.12.2017
Chyba z accord viii 2.4 też wejdą ale zaciski ciężka dostać i jak są to cena też niezła
To napewno ja wlasnie u siebie wkładam takie, po regeneracji, plus tarcze 320mm. Pytanie jakie tarcze można wsadzić pod te 4 tłoczkowe. Nie ma informacji wprost....
W poszukiwaniu mocy...
#19
Napisano 17:16, 26.12.2017
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#20
Napisano 17:22, 26.12.2017
Oraz czy tarcze z 350z można wsadzić pod zacisk z type s
W poszukiwaniu mocy...
#21
Napisano 18:44, 26.12.2017
Co do drugiego pytania... Po co?! Skoro pod zaciski z Type sa wchodzą oryginalnie tarcze type sa, czyli 320x32...nie rozumiem więc jaki miałby być cel zakładania cieńszej tarczy.
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#22
Napisano 09:39, 27.12.2017
Ok, to teraz pytanie czy ten zacisk 4 tłoczkowy z legenda daje coś ponad to co daje zacisk z Type-S?
W poszukiwaniu mocy...
#23
Napisano 10:01, 27.12.2017
odlewany pełny zacisk, gdzie ruchome są tylko tłoczki, zawsze będzie lepszym rozwiązaniem, niż pływające zaciski. Do tego dochodzi większa precyzja - 4 tłoczki (po 2 na stronę tarczy) vs 2 tłoczki z jednej strony tarczy. Jedyny minus to konieczność dobrania felg z odpowiednim ET i układem ramion - NIE KAŻDA FELGA (szczególnie OEM) podejdzie.
#24
Napisano 10:21, 27.12.2017
To teraz pytanie klucz, u mnie teraz są tarcze 296mm, wymieniam wraz ze zwrotnicami na wersje 2.4 i tarcze 320mm z zaciskami 2 tłoczki i przewody w oplocie, Seth pieknie mi je zregenerował. Następny stage jak rozumiem to moga być te zaciski 4 tłoczkowe plus regeneracja u Seth-a, tarcze mogę zostawić 320mm? Plus pewnie adaptery te:
https://www.heeltoea...fc.ffc24.2.html
Lub od okolegi Paroova
?
W poszukiwaniu mocy...
#25
Napisano 11:43, 27.12.2017
Szczerze mówiąc... jak już masz kupione zaciski 2-tłoczkowe z ATS'a, to nie wiem czy jest sens kolejnego przeskoku... co innego, jakbyś teraz od razu chciał zakładać 4-tłoczki. Ale oczywiście - Twoja kasa, Twoje decyzje. I tak, kupujesz adaptery i.... nowe przewody w oplocie na przód, ponieważ zaciski z Legenda/RL'a mają inne wyjście na przewód.
#26
Napisano 11:47, 27.12.2017
To rzeczywiście nie ma sensu... bo pewnie uzysk jeżeli by był to minimalny plus pompa hamulcowa nie przystosowana.. Jedyna przewaga to chyba to że pod ten zacisk mozna włozyć klocki Ferodo DS2500
W poszukiwaniu mocy...
#27
Napisano 12:11, 27.12.2017
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#28
Napisano 14:15, 31.12.2017
To rzeczywiście nie ma sensu... bo pewnie uzysk jeżeli by był to minimalny plus pompa hamulcowa nie przystosowana.. Jedyna przewaga to chyba to że pod ten zacisk mozna włozyć klocki Ferodo DS2500
Do zacisku TS można włożyć klocki innych firm o parametrach podobnych jak Ferodo DS2500.
#29
Napisano 11:56, 01.01.2018
Podaj przykład jaki klocek można włożyć.
W poszukiwaniu mocy...
#30
Napisano 13:12, 01.01.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Accord VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych