zaklep otwór w emulatorze na średnicę ok 0.5mm
Blad drugiej sondy lambda - wymiana katalizatora
#16
Napisano 20:14, 11.03.2017
#17
Napisano 15:07, 14.03.2017
Ja mam pomysła co do podniętego katalizatora i błędów 2 sondy lambda. Otóż mam zakupioną używaną II lambdę i jedną zamontowaną w katalizatorze. A co by się stało (pytam jako laik) gdyby odłączyć zamontowaną w katalizatorze lambdę, ale nie wykręcać jej, niech sobie siedzi, a drugi egzemplarz sondy podłączyć do kostki, ale nie wkręcać do katalizatora, tylko ładnie spinką przymocować do czegoś luzem. Czy ktoś wie jak to będzie działać? Czy można tak zrobić i komputer nie zwariuje? A może będzie odczytywać to świeże powietrze i żaden błąd z katalizatora już się nie wyświetli? byłoby to proste i genialne rozwiązanie, tylko czy tak się da?
Niech ktoś kto się trochę zna - doradzi. Z góry dzięks.
#18
Napisano 17:04, 14.03.2017
#19
Napisano 11:15, 27.03.2017
Jeszcze gorzej.zaklep otwór w emulatorze na średnicę ok 0.5mm
#20
Napisano 08:07, 23.09.2017
Temat z błędem P420. Opanowany. Pomógł mi w tym, mój gazownik.
Mój gazownik to mądry gazownik .
Użytkownik cosiecieszysz edytował ten post 08:07, 23.09.2017
#21
Napisano 08:50, 23.09.2017
U mnie taka sama sytuacja była na 95% błąd P420 pojawił się przez zła regulacje instalacji gazowej. Na moją prośbę gazownik przestawił mi mieszankę bo 'wydawało' mi się, że mam ciut za wysokie korekty na gazie do -7 -8% LTFT i to spowodowało, że po 3-4 dniach podczas dłuższej jednostajnej trasy 70-90km/h na tempomacie po ok 50 km wyskoczył mi check p420 i na androidzie w torque nie przechodziły mi testy kata ... mój mechanik od hond kazał wyłączyć gaz wyjechać na ekspresówkę i przez 10 min dać Hani w palnik wszystko znikło jak ręką odjął ... i do dziś już z 2-3 miechy jest bez problemowo. Został gaz do ponownego strojenia / wgrania poprzednich ustawień.
#22
Napisano 19:41, 23.09.2017
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#23
Napisano 20:10, 23.09.2017
Odebrałem ten wpis o gazowniku jakby coś wyregulował i jest ok .... u mnie 190 kkm też głównie trasa z tego co wynika z przebiegów w książce mam nadzieję, że nie powróci szybko błąd z katem.
A ten błąd nie wyskakuje Ci przy dość specyficznych warunkach jazdy (konkretnej trasie ?) np. tempomat i prędkość ok 70-90 km/h ?
#24
Napisano 14:18, 24.09.2017
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#25
Napisano 13:07, 15.12.2017
#26
Napisano 23:23, 06.02.2018
Na blad P0420 w Ford Fiesta i Kia Venga zastosowalem tulejke odsuwajaca sonde od strumienia spalin. W obu autach pomoglo. Ponoc wystarczy tylko 5% niesprawnosci kata i wywala ten blad. W fiescie wczesniej nawalal zaplon chodzil na 3 garach a w kijance wczesniej byla walnieta cewka.
"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński. Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"
#27
Napisano 20:50, 15.02.2018
Ponawiam prośbę kolegi, czy ktoś w VIII testował kątowy emulator 2 sondy, który działa i może podać rozmiar otworu 0,2mm czy 0,4mm ? bo gwint to chyba standard ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, sonda lambda
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych