#1
Napisano 14:51, 30.09.2016
dzisiaj zauważyłem, ze włączając światła jeden ksenon nie zapalił się poczym pare razy włączyłem i wyłączyłem światła ksenon zaskoczył, wiec moje pytanie co może być przyczyna? Żarnik, który wymieniałem jakieś 3 miesiące temu Osrama, może starter ten co jest przy żarówce a może przetwornica? w wolnej chwili przemiennie żarówki i startery ale może ktoś coś wie na ten temat.
Pozdrawiam serdecznie
#2
Napisano 14:57, 30.09.2016
Użytkownik jacob101 edytował ten post 14:57, 30.09.2016
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B
#3
Napisano 15:52, 30.09.2016
Dzięki jeszcze raz
#4
Napisano 11:34, 17.10.2016
Padł mi zapłonnik / starter xenona - sprawdzone metodą prób i błędów. Raz odpalał, raz nie, aż w końcu padł na amen. Czy znacie może namiary na nowy tani zapłonnik? Jeden z forumowiczów pisał na początku roku o nowym za 250 zł, ale to chyba nieosiągalne.
W tej chwili ceny wyglądają mniej więcej tak:
- 150 zł za używany,
- 280 zł za używany ze 100-dniową gwarancją,
- 480 zł za nowy.
Znacie żywotność takich zapłonników? Czy warto dokładać do nowego?
PS ktoś kiedyś próbował reanimować taki zapłonnik? Pytam, bo ten niedziałający ma mocno zaśniedziałe / zardzewiałe metalowe płytki, które wchodzą w żarówkę. A płytki w działającym są czyste srebrne. Może wystarczy takie styki w zapłonniku oczyścić?
PPS znalazłem zapłonniki za 200 zł określone jako nowe, wymontowane z lamp do Mazdy 5. Z gwarancją rozruchową. Kto nie ryzykuje nie pije szampana, więc zobaczymy co będzie.
Użytkownik lv10 edytował ten post 12:54, 17.10.2016
#5
Napisano 07:56, 03.11.2016
a ja mam pytanie czy trzeba demontować lampę żeby wyjąć przetwornice lub zapłonnik?
#6
Napisano 14:16, 07.11.2016
a ja mam pytanie czy trzeba demontować lampę żeby wyjąć przetwornice lub zapłonnik?
tak musisz zdemontowac najpierw zdeżak i wyciągnąc lampe która sie trzyma na 4 śrubach .
Użytkownik MARIANO156 edytował ten post 14:17, 07.11.2016
#7
Napisano 14:26, 07.11.2016
W tej chwili ceny wyglądają mniej więcej tak:
- 150 zł za używany,
- 280 zł za używany ze 100-dniową gwarancją,
- 480 zł za nowy.
Poszukaj nowych po numerze poza aso, bo koledze ostatnio doradziłem i kupił nowe za 250 zł sztuka.
a ja mam pytanie czy trzeba demontować lampę żeby wyjąć przetwornice lub zapłonnik?
Zapłonik wyciągniesz bez demontażu lampy , przetwornicę to trzeba zdjąć zderzak i wyjąc lampę . Jak raz działa, a raz nie to przetwornica jest dobra.
Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Ksenon, żarnik
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych