Tak jest kolego.Trzeba zakładać regulowane wahacze tzn cambery;)
#32
Napisano 19:57, 27.09.2016
Tak jest kolego.Trzeba zakładać regulowane wahacze tzn cambery;)
No to trzeba szykowac dwa razy tyle kasy...
#33
Napisano 07:25, 28.09.2016
#34
Napisano 09:01, 28.09.2016
No Red Line no Fun
#36
Napisano 12:53, 28.09.2016
okolo 500 zlJaka cena tych wachaczy? Tak orientacyjnie....
#37
Napisano 20:01, 12.02.2017
Prawda. Trzeba zakupic tzw cambery- regulowane wahacze tyl. Wtedy na zbieznosci i jest ok
Tak naprawdę nie myślałem o obniżeniu, ale z przodu motorówka bardzo mi się nie podoba.
Można obniżyć tylko przód i to bez zmiany amorów? Chciałbym niżej, ale nie twardziej.
Zmiana samego przodu ma wpływ na trakcję?
#38
Napisano 20:11, 12.02.2017
Mój brat miał w VII gen obniżony przód w Turasie i fajnie to jezdziło. Wiadomo, że nie jest to profi podejście i nie powinno się tak robić ale jezdziło się super, pewniej i fajnie wyglądało.
#39
Napisano 20:36, 12.02.2017
#40
Napisano 16:13, 27.02.2017
Miałem je w poprzednim aucie civic EP w wersji sport i elegancko mi się na nich jeździło.
Teraz myślę aby założyć je do CL7 ze względu chociażby na cenę. A co Wy o tym myślicie?
#41
Napisano 03:25, 18.03.2017
#42
Napisano 06:26, 18.03.2017
Jakie et ma ta felga?
Gesendet von meinem ALCATEL ONE TOUCH 5020D mit Tapatalk
#43
Napisano 09:05, 18.03.2017
O sprężynach Jamex mogę napisać tyle że jest dość miękka,moim zdaniem akurat do auta używanego na co dzień.
Coś podobnego do Eibacha . W Accordzie nie miałem ,ale używałem ich czasem w pucharowym Lanosie.
Wiadomo że to było dawno i nie wiemy jak usiądzie accord na takich springach.
Co do zmiany samego przodu,to w sporcie się różne konfiguracje stosuje,zależy co się chce osiągnąć.
Jedyne co może się dziać to dobijanie,przy hamowaniu na nierównościach,albo na jakichś nierównych drogach.
#44
Napisano 10:03, 18.03.2017
ET45, ponizej jak to wyglada z linia auta z boku, obawiam sie czy nie bedzie trzec wlasnie, a z kolei podobaja mi sie szerokie kola opony do wymiany na przyszly rok zapewne i mysle co zrobic bo koza na seryjnch sprezynach troche i motorówka w dodatkuTy się nie powinieneś martwić jaką sprężyne kupić, tylko czy felga Ci nadkola nie urwie przy tych wartościach
Jakie et ma ta felga?
Gesendet von meinem ALCATEL ONE TOUCH 5020D mit Tapatalk
IMG_20160708_191435.jpg 83.61 KB 24 Ilość pobrań IMG_20170304_145423.jpg 73.25 KB 24 Ilość pobrań
#45
Napisano 05:59, 22.05.2017
A co myślicie o sprężynach Vogtland, konkretnie chodzi mi o te:
http://vogtland.pl/v...up-to-20-l.html
Zastanawiam się czy wybrać te czy H&R..
Użytkownik Andrew1130 edytował ten post 05:59, 22.05.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, sprężyny
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 Jun 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 Nov 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 Nov 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 Apr 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 Aug 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych