Dobra... Kim jest Wołek Bo nie mogę takowego użytkownika forum namierzyć :P
#17
Napisano 06:13, 04.07.2016
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
#19
Napisano 18:52, 04.07.2016
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
#20
Napisano 18:52, 04.07.2016
Nie znaczy ,że u ciebie tak będzie
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#22
Napisano 20:08, 04.07.2016
I prawidłowa teoria czasami przy wilgotnej pogodzie potrafi skrzypieć. I tak bardzo dobry wynik tych sworzni. Dziwne że ASO przy 200 tysi nie wymieniło profilaktycznie.
#24
Napisano 15:46, 09.07.2016
http://allegro.pl/ho...6282801062.html
Tylko CTR dostępne. Kupił bym te 555 tylko gdzie?
Koszta nie powalają, więc zrobię to tak czy siak... Zdjęcie trochę straszy :(
Rozumiem, że zanim się tak rozkraczy, to nie daje wyraźnych sygnałów? Po prostu nagle trach?
555 kupisz na haparts.pl Cena taka sama jak za ctr, a jakość zdecydowanie lepsza. Bierz 555.
Oryginalny sworzeń, albo zamiennik typu 555 nigdy sam nie wyskoczy, jak ktoś wie jak sprawdzać i w porę wyłapie luz. tylko całkowite lekceważenie i nieumiejętność sprawdzania luzu na sworzniu daje taki efekt, że się zostaje z urwanym kołem. Najlepiej jeszcze jak auto w górze, podeprzeć czymś wahacze tak aby odciążyć sworznie ciężarem auta. najlepiej się sprawdza samemu na lewarku, koło w górę, jakiś klocek drewniany podeprzeć wahacz, trochę opuścić z lewarka, i łyżką podważać koło. nie trzeba się nikogo prosić o sprawdzenie. A najlepiej jak się ma drugą osobę do pomocy, żeby podważała koło, a samemu obserwować sworzeń od wewnątrz. wtedy się sprawdza bajka,
wpisujesz na youtube how to check lower ball joint i oglądasz do woli.
Użytkownik automobilS edytował ten post 17:25, 10.07.2016
#26
Napisano 16:35, 09.07.2016
prawda taka że znam ludzi co jeżdżą na delphi i CTR i co po niektórzy już natłuczone mają na nich po 90 tysiecy i wlasnie bedą zmieniać na nowe dla swietego spokoju. Duża część osób z ktorymi gadałem mówią też że 555 jest przereklamowane.
Użytkownik Troy edytował ten post 16:35, 09.07.2016
#28
Napisano 20:35, 09.07.2016
Delphi 90 tyś ?
a co za problem? Chyba ze kupisz jakas podrobe oraz jak kto jeździ i auto szanuje.
Użytkownik Troy edytował ten post 20:36, 09.07.2016
#29
Napisano 20:50, 09.07.2016
Z innymi firmami (niż OEM, CTR i 555) jest trochę loteria - jeden wytrzyma 90 tys. inny 10 tys. i tutaj jest 'pies pogrzebany'.
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych