Ciekawy wynalazek , ale jest metoda jak sprawdzić czy wywalenie DPF'a powoduje zmianę oprogramowania. Wystarczy podpiąć pod HDS'a i sprawdzić filtr DPF jeśli pokaże: w tym modelu nie występuje a obstawiam że tak będzie to można go śmiało wywalić. PS:) w VIII genie programowo występuje...A wiec mam DPFa... Ale taki zwykły jak katalizator. Zero czujników, wężyków podciśnienia itp. Po prostu puszka między katalizatorem nr 1 i 2.
Producent: TWINTEC
Model: RFK TT-08, KBA 17011
Niestety nie mam pojęcia czy z faktem posiadania DPFa wiążą się jakieś zmiany w oprogramowaniu komputera.
#46
Napisano 12:28, 19.03.2013
Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...
#47
Napisano 00:32, 20.03.2013
#48
Napisano 22:07, 20.03.2013
muzyczka, i myslisz, ze nie trzeba leciec do wirusologa zeby kod przetrzepal pod katem dopalania DPFa? Wystarczy looknac w HDSa?
skoro nic do niego nie dochodzi to chyba komputer nic z tym nie ma wspólnego bo skad bedzie wiedzial kiedy sie filtr zapycha chyba ze wypala jakos cyklicznie np co 10 tys km lub cos w tym stylu . Wiec u Ciebie nie bedzie problemu z DPfem , jak wszystko jest ok to bym jezdzil bo po co go wywalac a jak sie zapcha to wyciác i po problemie, bez ingerencji w kompa
#49
Napisano 07:23, 21.03.2013
Tak uważam, sprawdzę to na którymś spocie jak znajdę ochotnikamuzyczka, i myslisz, ze nie trzeba leciec do wirusologa zeby kod przetrzepal pod katem dopalania DPFa? Wystarczy looknac w HDSa?
Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...
#50
Napisano 11:53, 21.03.2013
Wiec u Ciebie nie bedzie problemu z DPfem , jak wszystko jest ok to bym jezdzil bo po co go wywalac a jak sie zapcha to wyciác i po problemie, bez ingerencji w kompa
Alez ja nie mam go zamiaru usuwac do poki sobie dobrze radzi i nie ma z tym zwiazanych jakis konsekwencji
#51
Napisano 20:54, 19.04.2014
panowie wie ktos moze jaki jest numer oryginalny oem katalizatora tego duzego i czy sa jakies zamienniki ? a dodam ze to znalazlem to
PFKL382208 CONVERTER COMP. £921.25 na honda original parts com a to nie jest oem nr.
dzieki
Użytkownik rokoszny edytował ten post 21:00, 19.04.2014
#52
Napisano 00:22, 04.02.2015
skoro nic do niego nie dochodzi to chyba komputer nic z tym nie ma wspólnego bo skad bedzie wiedzial kiedy sie filtr zapycha chyba ze wypala jakos cyklicznie np co 10 tys km lub cos w tym stylu . Wiec u Ciebie nie bedzie problemu z DPfem , jak wszystko jest ok to bym jezdzil bo po co go wywalac a jak sie zapcha to wyciác i po problemie, bez ingerencji w kompa
To mi przypomina filtr typu " otwartego" jaki był stosowany np.w niektórych Mitsubishi Pajero. Bez czujników temp i ciśnień . Osobiscie nie widziałem jak wygląda , bo auto dostałem do rekonstrukcji po kradzieży wydechu.
Po głębszych dociekaniach wytłumaczono mi , iż jest to coś na podobieństwo strumienicy łuskowej i nie regeneruje się klasycznie tak jak to ma miejsce w filtrach tradycyjnych.
Zrekonstruowaliśmy wydech , nie zmieniając nic w sterowniku i samochód jeździ już sobie od kilku miesięcy
P.S te Pajero z otwartym filrem DPF maja wiekszą moc niż z klasycznym DPF
#53
Napisano 17:43, 13.01.2016
Dzisiaj pozbyłem się korka (dpf-a) z układu wydechowego mojej Hani. Pierwsze odczucia wszystko działa poprawnie, moc wróciła. Robiłem w Auto Tech Rzeszów. Szybko i sprawnie bez żadnych problemów.
#54
Napisano 07:14, 14.01.2016
Dzisiaj pozbyłem się korka (dpf-a) z układu wydechowego mojej Hani. Pierwsze odczucia wszystko działa poprawnie, moc wróciła. Robiłem w Auto Tech Rzeszów. Szybko i sprawnie bez żadnych problemów.
Mozna wiedziec, ile sobie teraz zycza?
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B
#55
Napisano 07:33, 14.01.2016
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
#56
Napisano 07:52, 14.01.2016
To dobra cena
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 Jun 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 Nov 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 Nov 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 Apr 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 Aug 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych