Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Regulacja zaworów

VII Zawory

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
95 odpowiedzi w tym temacie

#91 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 14:48, 11.01.2018

Momenty są w manualu, nie mam teraz dostępu.. Cholera wie czy sprawnym kluczem.. Userzy opisywali, ja zawsze robię mała grzechotka 1/4 cala i nigdy nie przekrecilem 😉
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#92 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 875 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 15:16, 11.01.2018

Ale Ty masz wprawę ;)

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

#93 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 15:20, 11.01.2018

Poważnie, delikatnie do pierwszego oporu.. Dlatego małą robię, aby była mniejsza siła...mam klucz dynamometryczny, ale do innych rzeczy używam.. 😉
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#94 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 875 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 15:51, 11.01.2018

'z wyczuciem' niewiele mówi, ale 'do pierwszego oporu' wszystko wyjaśnia.

Znalazlem temat, w którym Seth również podaje, że 'do pierwszego oporu' ;)

Pozdrawiam
- Artur

PS znalazłem tam także, że Tobie również się przydarzyło

Da się, raz ukreciłem..Dlatego w zapasie mam komplet zapasowych😉😂

...kłamczuszku ;)
  • 0

#95 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 15:55, 11.01.2018

A faktycznie, to było z 5lat temu, w moim byłym cl7, z tym, że ktoś wcześniej za mocno przeciągnąl i gwint się zjechał, dlatego tak się stało 😎 dlatego warto mieć zapas..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#96 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:37, 11.01.2018

Było nie raz o tym :-)
nakrętka jest zakmięta od góry .Mała dźwignia i czuć kiedy szpilka dochodzi do końca i dalej zrywamy już tylko gwint.
Trudno mi sobie wyobrazić żeby tego nie czuć w ręce małym kluczem najlepiej zwykłym oczkowym ?

Fakt ....jak już będzie przciągnięta wcześniej to niedużo trzeba ......


Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:54, 11.01.2018

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Zawory

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq