EBC Green na przedniej osi w połączeniu z nawierconymi tarczami (Zimmermann) pyli zdecydowanie mniej niż zestaw oem Honda na osi tylnej.
#16
Napisano 08:30, 15.01.2015
#17
Napisano 16:39, 15.01.2015
EBC Green na przedniej osi w połączeniu z nawierconymi tarczami (Zimmermann) pyli zdecydowanie mniej niż zestaw oem Honda na osi tylnej.
Dlugo je masz? Bo czytalem kiedys sporo opini ze zimmermann jak najbardziej ale nie nawiercane bo pekaja.
#18
Napisano 17:57, 15.01.2015
Jestem bardzo zadowolony.
#19
Napisano 21:42, 15.01.2015
Każda tarcza wiercona ma skłonność do pękania. Dzieje się to wtedy gdy:
- dobierzemy zbyt słabą mieszankę cierną klocka do swojego stulu jazdy (wiele jest tematów o pękniętych Zimmermannach w samochodach typu BMW 530D czy A6 3.0 TDi które były stosowane ze standardowymi klockami)
- jeździmy bardzo szybko (często ponad 250km/h) i bardzo agresywnie. Mieliśmy z 2 przypadki pękniętych Zimmermannów. Jeden dotyczył Audi A7 3.0 TDi którym właściciel jeździł 270km/h. W przypadku drugiej tarczy nie potrafię sobie przypomnieć w jakim to było samochodzie.
btw. w biuletynie Porsche (dostawcą tarcz żeliwnych na pierwszy montaż jest Zimmermann) jest napisane, że pęknięcie o długości 1cm jest normalne i nie należy się nim przejmować (są to pęknięcia wierzchnie materiału, nie wpływają na osłabnienie tarczy)
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#20
Napisano 09:50, 17.01.2015
#22
Napisano 03:20, 19.01.2015
Co do siły hamowania to zazwyczaj się pierwszy abs odezwie nim hamulec zagrzeje.
#23
Napisano 19:14, 31.01.2015
Każda tarcza wiercona ma skłonność do pękania. Dzieje się to wtedy gdy:
- dobierzemy zbyt słabą mieszankę cierną klocka do swojego stulu jazdy (wiele jest tematów o pękniętych Zimmermannach w samochodach typu BMW 530D czy A6 3.0 TDi które były stosowane ze standardowymi klockami)
- jeździmy bardzo szybko (często ponad 250km/h) i bardzo agresywnie. Mieliśmy z 2 przypadki pękniętych Zimmermannów. Jeden dotyczył Audi A7 3.0 TDi którym właściciel jeździł 270km/h. W przypadku drugiej tarczy nie potrafię sobie przypomnieć w jakim to było samochodzie.
btw. w biuletynie Porsche (dostawcą tarcz żeliwnych na pierwszy montaż jest Zimmermann) jest napisane, że pęknięcie o długości 1cm jest normalne i nie należy się nim przejmować (są to pęknięcia wierzchnie materiału, nie wpływają na osłabnienie tarczy)
A macie jakies opinie i doswiadczenia z tarczami Black Diamond ktore oferujecie u siebie na stronie?
#24
Napisano 09:21, 02.02.2015
Tak, wiele osób nawet na forum na nich jeździ i nie było jeszcze na nie reklamacji
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#25
Napisano 11:44, 03.02.2015
W zeszlym roku w maju zalozylem oryginlne tarcze i klocki - przód, wczoraj tarcze i klocki na tyl, poki co oryginaly smigaja bez zarzutu , u nas do dostania za £140
#26
Napisano 20:54, 18.02.2015
#27
Napisano 11:59, 19.02.2015
To jest temat o VIII Gen (od 2008r) - trochę inna charakterystyka samochodu niż VII gena
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#28
Napisano 19:39, 25.02.2015
Użytkownik rhomek edytował ten post 19:42, 25.02.2015
#29
Napisano 23:44, 23.03.2015
Panowie, chciałbym podłączyć się pod temat i poprosić o poradę. W moim VIII gen, 2.0 Automat przyszedł czas na wymianę tarcz i klocków. Układ hamulcowy w tym samochodzie faktycznie nie powala, czasami zastanawiam się czy jak bym hamował nogami po asfalcie to nie byłoby lepiej Poszukuje zestawu, który będzie cechował się: lepszą drogą hamowania i nie będzie pylił piszczał etc. Cena nie ma większego znaczenia - co jesteście w stanie polecić? Dodam, że obecnie na oryginalnym zestawie nic nie piszczy i specjalnie nie brudzi ale bardzo łatwo je zagotować :(
#30
Napisano 23:48, 23.03.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych