Problem z katalizatorem - błąd nr. P0420
#61
Napisano 10:10, 15.02.2017
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#62
Napisano 15:28, 17.02.2017
Koledzy, piszę gdyż potrzebuję rady, dziś podczas jazdy wyskoczył check engine a sam nie jestem specem od mechaniki samochodowej ;p szybka diagnoza spinaczem, 6 długich i 7 krótkich czyli błąd 67 (po sprawdzeniu na forum: Catalyst system Efficiency below Threshold Malfunctioning or defective catalyst system).
Teraz pytanie, czy ten błąd wiąże się stricte z wymianą katalizatora czy na razie skasować błąd i się nie przejmować? - jakieś 700km temu zostały wymienione świece - pytanie czy ten błąd może być powiązany z wymianą świec?
Jeśli nie, to czy na tym błędzie (po skasowaniu lub nie) mogę zrobić dwie, trzy trasy po 400km zanim wymienię katalizator ? - pytam, bo nie chcę aby samochód "stanął" w szczerym polu podczas podróży
Acco VII, 2.0 benzyna, brak lpg, 242k km na liczniku.
#63
Napisano 15:50, 17.02.2017
Kolego michniu, przeniosłem Twoją wypowiedź do właściwego tematu - czytaj od początku...Koledzy, piszę gdyż potrzebuję rady, dziś podczas jazdy wyskoczył check engine a sam nie jestem specem od mechaniki samochodowej ;p szybka diagnoza spinaczem, 6 długich i 7 krótkich czyli błąd 67 (po sprawdzeniu na forum: Catalyst system Efficiency below Threshold Malfunctioning or defective catalyst system).
Teraz pytanie, czy ten błąd wiąże się stricte z wymianą katalizatora czy na razie skasować błąd i się nie przejmować?
Pozdrawiam
Tomek
P.S. zobacz np. moje perypetie z tym błędem...
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#64
Napisano 19:15, 17.02.2017
Statom dzięki za odpowiedź i przeniesienie postu przeczytałem cały ten wątek i inne pokrewne, z tego co widzę, to raczej na tym błędzie można jeździć...spróbuję najpierw wymienić świece na inne i zobaczymy, pytanie jak skasować ten błąd? (szukałem, ale nie znalazłem) można to zrobić nie posiadając żadnego "sprzętu"?
Użytkownik michniu edytował ten post 19:44, 17.02.2017
#65
Napisano 20:49, 17.02.2017
Jeszcze taniej będzie jak podjedziesz do kogoś kto ma
P.S. do kasowania błędów silnika, silnik musi być wyłączony (a zapłon oczywiście włączony).
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#66
Napisano 22:39, 17.02.2017
Statom dzięki za odpowiedź i przeniesienie postu przeczytałem cały ten wątek i inne pokrewne, z tego co widzę, to raczej na tym błędzie można jeździć...spróbuję najpierw wymienić świece na inne i zobaczymy, pytanie jak skasować ten błąd? (szukałem, ale nie znalazłem) można to zrobić nie posiadając żadnego "sprzętu"?
Słabo szukałeś...błąd skasujesz bez użycia komputera bez problemu poprzez odpięcie akumulatora na dłuższą chwilę...z tego co pamiętam można też wypiąć wtyczkę z eku... Jeśli problem będzie często wracał załuż emulator i będziesz miał spokój. Pozdro
Użytkownik AGENT edytował ten post 22:47, 17.02.2017
#67
Napisano 23:42, 17.02.2017
wysłane z fona
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#68
Napisano 00:54, 18.02.2017
...Jeśli problem będzie często wracał załuż emulator i będziesz miał spokój. Pozdro
Potwierdzam, z błędu raz na miesiąc po założeniu tulejki redukcyjnej dł. 1,5cm mam może raz na rok, po zatankowaniu gorszego paliwa.
#69
Napisano 10:47, 18.02.2017
Ciekawe na ile musi być niesprawny katalizator, żeby auto nie przeszło przeglądu?
wysłane z fona
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów
#70
Napisano 21:35, 19.02.2017
No tak, ale tulejka nie rozwiązuje problemu, a jedynie go maskuje...
Ciekawe na ile musi być niesprawny katalizator, żeby auto nie przeszło przeglądu?
wysłane z fona
ja tylko odpowiedzialem na pytanie... i zaproponowałem jedno z rozwiazań. ja założyłem tulejke i mam spokój już bardzo dłiugo z tym błędem...mam też dylemat czy nie założyć decata...
No tak - faktycznie Kolega ma rację, najtańsze rozwiązanie to odpięcie akumulatora, ale wiąże się z to choćby z programowaniem audio od początku (+ ew. nauka szyby i wolnych obrotów)...
wysłane z fona
no tak stacje radiowe i ustawienia radia trzeba zaprogramować od początku...ale szyby i wolne obroty zaprogramowały mi się bez problemu same po jakimś czasie...
#71
Napisano 10:36, 22.02.2017
Błąd skasowany przez złącze odb2, jak na razie aby w kłuł w oczy, jeśli znowu wyskoczy to wymienię świece (niedawno były wymieniane na NGK) lub pomyślę nad emulatorem..dzięki wielkie za wszyskie rady i pomoc!
#72
Napisano 10:46, 22.02.2017
Wyskoczy.
#73
Napisano 13:29, 07.06.2018
Cześć, moglibyście wskazać o jakie tulejki chodzi? Powiedziano mi żeby zrobić tego moda potrzebna jest jedna prosta i jedna kątowa.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, katalizator
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych