nie sadze zeby blotniki sie roznily
znalazlem takie foty jak to wygladalo u mnie niestety slabo to widac bo nie robilem zdjec zeby zobaczyc ile kolo wystaje
http://s757.photobuc...310450.jpg.html
http://s757.photobuc...308150.jpg.html
Napisano 14:44, 08.01.2015
nie sadze zeby blotniki sie roznily
znalazlem takie foty jak to wygladalo u mnie niestety slabo to widac bo nie robilem zdjec zeby zobaczyc ile kolo wystaje
http://s757.photobuc...310450.jpg.html
http://s757.photobuc...308150.jpg.html
Napisano 12:08, 09.01.2015
nie sadze zeby blotniki sie roznily
znalazlem takie foty jak to wygladalo u mnie niestety slabo to widac bo nie robilem zdjec zeby zobaczyc ile kolo wystaje
http://s757.photobuc...310450.jpg.html
Dzieki za odpowiedz i fotki. Wyglada ten setup bardzo zacnie. Chyba po prostu zamówię 2 szt ET40, jesli na przodzie bedą wystawać to pójda na tył. Kolejne dwie zamówię wówczas ET50.
Tylko nie wiem jak to sie ma potem do geometrii samochodu jesli przód i tył maja inne ET przy tej samej szerokości felgi i modelu...
B.
Była: Prelude IV BB3, Jest: Ako VIII CU1, Będzie: NSX ;p
Napisano 12:49, 09.01.2015
Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:52, 09.01.2015
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
Napisano 14:08, 09.01.2015
Przy moich przebiegach rzedu 300-400 km miesiecznie to prędzej opony sparcieją niż sie zużyją i będą wymagały rotacji
Była: Prelude IV BB3, Jest: Ako VIII CU1, Będzie: NSX ;p
Napisano 18:32, 09.01.2015
to bierz .... zacznij tak jak piszesz ....ET40
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
Napisano 15:14, 13.01.2015
to bierz .... zacznij tak jak piszesz ....ET40
Zamówione ET40 dzisiaj.
Rogal na japie po tym jak zobaczyłem dziś ten artykuł:
http://www.topgear.c...troit-2015-1-12
Była: Prelude IV BB3, Jest: Ako VIII CU1, Będzie: NSX ;p
Napisano 23:14, 26.01.2015
Jeśli ktos w przyszłości by szukał podobnego tematu:
przy seryjnym zawiasie w CU1 wysunięcie z przodu wiecej niż 20mm na zewnątrz BĘDZIE wystawało.
dzis wlasnie przymierzyłem 18'' x 8J ET40 (czyli wysunięcie 21mm w porównaniu ze stockowym 7,5J ET55) z oponą 225/45/R18 z rantem - jest praktycznie równiutko z błotnikiem. Przy takiej oponie jest już minimalny stretch, przy szerszej, jak zalecana 235 "wystawanie" za błotnik mogloby być już dość niewyględne moim zdaniem.
Temat odhaczam jako rozwiązany i dziekuje wszystkim którzy tutaj doradzali
BBS1.jpg 144,87 KB 20 Ilość pobrań
BBS1a.jpg 163,21 KB 18 Ilość pobrań
BBS2.JPG 88,38 KB 16 Ilość pobrań
Była: Prelude IV BB3, Jest: Ako VIII CU1, Będzie: NSX ;p
Napisano 14:17, 20.08.2015
Co sądzicie o felgach firmy Tomasson - 8.5J - ET40 na przód, na tył tak samo + dystans?
Opony 225/45/18.
Napisano 16:36, 20.08.2015
Co sądzicie o felgach firmy Tomasson - 8.5J - ET40 na przód, na tył tak samo + dystans?
Opony 225/45/18.
Jak ja szukałem swego czasu to doszedłem do konkluzji, że przy ET40 to felga maksymalnie 8 cali aby z przodu nie wystawało. Przy feldze 8.5 musisz znaleźć coś z większym ET.
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych