Zewnętrzny nie jest taki drogi. Tu mowa o wewnętrznych była w kwocie 1200zł
#256
Napisano 12:27, 17.05.2017
#257
Napisano 13:57, 17.05.2017
Edit: Dzwoniłem specjalnie do 2 różnych ASO, w Warszawie jakieś 1270zł, w Rzeszowie, czyli w moich okolicach krzyknęli te 1200zł.
W takim razie co polecicie? Jakiś zamiennik, czy używka OEM? Jeśli w ogóle znajdę taką.
Użytkownik machbed edytował ten post 14:22, 17.05.2017
#258
Napisano 19:28, 17.05.2017
Moim zdaniem musisz celować w jakiś zamiennik,nie doradzę konkretnie jaki,bo nigdy nie musiałem wymieniać,ale zapewne ktoś się wypowie.
Zapewne dobry zamiennik będzie kosztował max.300zł,więc to sporo taniej jak w ASO.
#259
Napisano 19:49, 17.05.2017
Dlatego zależałoby mi na ewentualnej opinii kogoś, kto ten element wymieniał, żeby nie wyszło tak, że kupię zamiennik, a ten się rozleci po paru tysiącach kilometrów.
#260
Napisano 20:21, 17.05.2017
W V gen dobrze się sprawują zewnętrzne Pascala. Przynajmniej u mnie już kilka ładnych lat jeżdżą.
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
#261
Napisano 20:45, 17.05.2017
W necie coś ciężko je znaleźć, na intercars znalazłem tylko wewnętrzne tej firmy, Iparts nie posiada w ofercie przegubów Pascal do Accorda. Na allegro też nic nie znalazłem. Jutro zapytam w sklepie z częściami samochodowymi u mnie w wiosce.
Ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?
#262
Napisano 21:12, 17.05.2017
Napisz co jest dostępne. Bo nie tylko Pascal daje radę.
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
#263
Napisano 21:43, 17.05.2017
Meyle, Metelli, Ashika, Japanparts, Lobro (z o umlautem), Nipparts - to posiada Iparts. Można coś z tego obrać?
#264
Napisano 22:17, 01.06.2017
Z lekkim opóźnieniem, ale się podzielę króciutko swoją historią:
Zaczęło mocno telepać budą podczas mocnego przyspieszania, diagnoza: przegub wewnętrzny prawy. Trzy tygodnie dzwonienia, jeżdżenia, grzebania w internecie - z zamienników części nic sensownego nie udało się znaleźć, więc kupiłem za ok. 130 zł zamiennik NTY w Intercarsie. Telepało dalej, tyle że przy niższych prędkościach - niby część dedykowana, ale nie pasuje idealnie (!).
Skończyło się na zakupie używki za 400 zł w Markach, problem jak ręką odjął - jedzie gładko, przyspiesza i nie telepie.
Mój wniosek i rada: nie kupujcie zamienników przegubu, a już na pewno nie NTY. Lepiej iść w używane, ale oryginalne części H.
Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
#265
Napisano 11:31, 03.06.2017
No i po tym jak wymieniałem kiedyś prawy wewnętrzny przegub w VII problem dopadł mnie i w VIII Od jakiegoś czasu wibracje w okolicach 130-140km/h, od tego zaczynało się w VII-ce.
Poprosiłem mechanika żeby sprawdził dziś to przy okazji wymiany oleju i bingo - co prawda tym razem nie jest to luz w samym przegubie wewnętrznym prawym ale przede wszystkim na wieloklinie pomiędzy przegubem wewnętrznym w półosią pośrednią - przegub wyraźnie buja się na boki.
Najlepiej byłoby wymienić całość tj. przegub (z zestawem naprawczym) oraz półoś pośrednią ale półoś pośrednia nie jest dostępna oddzielnie (trzeba kupić z łożyskiem podpory, podporą itp.) więc razem robi się droga impreza (3700 brutto wg. cen ASO z czego większość zjada ta półoś pośrednia, u Jarusia pewnie będzie taniej).
Jak do tego podejść - wymienić półoś pośrednią i zobaczyć czy luz zniknie a może najpierw przegub ? A może niestety tylko obie rzeczy na raz dadzą efekt ?
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#266
Napisano 13:25, 03.06.2017
No i po tym jak wymieniałem kiedyś prawy wewnętrzny przegub w VII problem dopadł mnie i w VIII Od jakiegoś czasu wibracje w okolicach 130-140km/h, od tego zaczynało się w VII-ce.
Poprosiłem mechanika żeby sprawdził dziś to przy okazji wymiany oleju i bingo - co prawda tym razem nie jest to luz w samym przegubie wewnętrznym prawym ale przede wszystkim na wieloklinie pomiędzy przegubem wewnętrznym w półosią pośrednią - przegub wyraźnie buja się na boki.
Najlepiej byłoby wymienić całość tj. przegub (z zestawem naprawczym) oraz półoś pośrednią ale półoś pośrednia nie jest dostępna oddzielnie (trzeba kupić z łożyskiem podpory, podporą itp.) więc razem robi się droga impreza (3700 brutto wg. cen ASO z czego większość zjada ta półoś pośrednia, u Jarusia pewnie będzie taniej).
Jak do tego podejść - wymienić półoś pośrednią i zobaczyć czy luz zniknie a może najpierw przegub ? A może niestety tylko obie rzeczy na raz dadzą efekt ?
Zadzwoń najpierw tutaj http://www.motomax.pl/ i zapytaj czy potrafią zregenerować połączenie tak żeby przegub nie bujał się na boki.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 13:26, 03.06.2017
#267
Napisano 15:22, 03.06.2017
Słuszna koncepcja, dzięki za namiar, zadzwonię. Przegub pewnie należałoby wymienić a wałek może da się zregenerować... Wałek kompletny w ASO 2220, przegub z zestawem naprawczym 1480.
Mechanik jak to zobaczył to wyciągnął ze złomu wałek z przegubem z takim samym luzem i mówi "patrz, to jest od Sharana, wchodzi woda w połączenie, koroduje i pojawia się luz, częsta usterka w tym aucie". I wchodzę na tą stronę i co widzę: "Niektóre elementy, przez nas produkowane (np. wałki półosi - Nissan, wałki podpory - VW Sharan), posiadamy w magazynie, gotowe do wysyłki."
Użytkownik klosz007 edytował ten post 15:26, 03.06.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#268
Napisano 23:22, 03.06.2017
Ja regenerowałem całą półoś długą z podporą w motomaxie. Dzwoniłem przed wysłaniem cena od 140-800zł zależy ile do regeneracji. U mnie niby były trzy elementy więc załapałem się na maxa. Co prawda luzów nie ma ale mam lekkie drganaia przy 60km/h. W tym miesiacu jade jeszcze raz wyważyć felgi bo możliwe ,że jest to zwiazane z innymi rzeczami. Napewno pewniej niż kupić używke czy też taniej o wiele niż nówka.
Użytkownik wiran edytował ten post 23:31, 03.06.2017
#269
Napisano 16:25, 05.06.2017
Dzwoniłem tam i oni w ramach tej regeneracji, jeśli jest konieczne, dają przeguby, jak twierdzą, własnej produkcji o jakości "identycznej z oryginalnymi". flashmaniac na priva napisał mi, że w ramach regeneracji miał przegub ich produkcji i też były wibracje (jak przy zamiennikach) co tylko potwierdza, że przeguby w Accordzie to tylko i wyłącznie oryginalne... (co najwyżej używki).
Wibracje przy dociskaniu gazu przy 60km/h nie pozostawiają raczej wątpliwości co do źródła. O felgach czy oponach możesz się zastanawiać jeśli masz tak jak u mnie teraz czyli przy 120+.
Niestety nie potrafili mi odpowiedzieć czy mogą zregenerować półoś pomocniczą tak, żeby działała z nowym oryginalnym przegubem. Twardo twierdzili również, że Honda nie sprzedaje żadnych oryginalnych części do półosi co jest oczywistą nieprawdą (to niby skąd mam ceny z ASO i skąd miałem nowy przegub do VII) i to stanowisko mocno zaniżyło notowania tej firmy w moich oczach
Tak więc myślę co zrobić - zapewne nowy przegub plus używana lub nowa półoś pośrednia - u Jarusia okazuje się być znacznie taniej niż w ASO tylko trzeba czekać ale nadal jest to drogo.
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#270
Napisano 16:51, 05.06.2017
Jeśli MotoMax z Torunia podczas regeneracji półosi założy swojej produkcji przeguby wewnętrzne to będą wibracje na 100%.
Ja to przerabiałem....nawet odsyłałem jeszcze raz półosie na poprawkę do MotoMax i nic to nie zmieniło.
Kupiłem kompletne półosie używane w dobrym stanie i wibrację zniknęły.
Przeguby wewnętrzne do Accorda tylko oryginały się sprawdzają koniec i kropka.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 16:52, 05.06.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych