Potwierdzam co napisał Flashmaniac. Wymieniłem wszystkie tuleje wahaczy z przodu na oryginał Honda (OEM) i zero wpływu na wibracje (tzn. dalej pozostały). W moim przypadku niezależne od "przyciskania gazu".
Jeśli masz wibracje "zależne od gazu" to na 99% przeguby wewnętrzne.
Z mojego "rozkminiania tematu" (a poświęciłem na to wiele czasu, energii i pieniędzy) to masz dwie opcje: wymiana od razu dwóch przegubów wewnętrznych na OEM (tak większość ASO załatwia temat pewnie żeby klient nie wrócił z reklamacją za "chwilę") lub rozebranie (wyjęcie półosi, zdjęcie opasek, osłon) przegubów, weryfikacja stanu (poszukiwanie wżerów na bieżniach) i wytypowanie który jest powodem.
Dodam że w ASO twierdzą że wymieniają obydwa bo nie są w stanie zweryfikować który jest uszkodzony, a wymiana obydwu definitywnie załatwia problem.