Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Przegub

VII problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
295 odpowiedzi w tym temacie

#286 mike_dh

mike_dh
  • Klubowicz
  • 52 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 04.12.2017

Potwierdzam co napisał Flashmaniac. Wymieniłem wszystkie tuleje wahaczy z przodu na oryginał Honda (OEM) i zero wpływu na wibracje (tzn. dalej pozostały). W moim przypadku niezależne od "przyciskania gazu".

 

Jeśli masz wibracje "zależne od gazu" to na 99% przeguby wewnętrzne.

 

Z mojego "rozkminiania tematu" (a poświęciłem  na to wiele czasu, energii i pieniędzy) to masz dwie opcje: wymiana od razu dwóch przegubów wewnętrznych na OEM (tak większość ASO załatwia temat pewnie żeby klient nie wrócił z reklamacją za "chwilę") lub rozebranie (wyjęcie półosi, zdjęcie opasek, osłon) przegubów, weryfikacja stanu (poszukiwanie wżerów na bieżniach) i wytypowanie który jest powodem.

 

Dodam że w ASO twierdzą że wymieniają obydwa bo nie są w stanie zweryfikować który jest uszkodzony, a wymiana obydwu definitywnie załatwia problem.


  • 0

#287 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 667 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:31, 05.12.2017

Telepanie to problem przegubów. Wymiana tulei na wszystkie OEM nie pomogła nawet w 1%. Wymieniałem bo były zużyte i naderwane, a nie z powodu telepania. Telepanie ustało jak zmieniłem półoś prawą (długą) na używkę. Moja stara półoś po regeneracji pracowała dobrze kilka miesięcy, a później już tylko gorzej


  • 1

#288 bartus.b

bartus.b
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:confort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 18:59, 20.12.2017

Wymieniłem polos prawa z dwoma przegubami na zamiennik telepanie ustalo w 50 %. Następnie wymieniłem łącznik polosi na używke od tomazi78 plus moje łożysko bo było w lepszym stanie - telepanie ustalo na 70%. Następnie wymieniłem kompletnie polos lewa od tomazi78 i juz jest ok. Zawieszeniowo jedzie bdb. pozostał inny problem z silnikiem ale to nie ten wątek. Wielkie podziękowania dla tomazi78
P.S. Szukam silnika do 2.0 k20a6 z małym przebiegiem.
  • 0

#289 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 667 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:20, 21.12.2017

Wielkie podziękowania dla tomazi78
P.S. Szukam silnika do 2.0 k20a6 z małym przebiegiem.

Super, że pomogło.

 

O silnik zapytaj tutaj:

http://www.accordklu...um/74-k-części/


  • 0

#290 ADIVIO

ADIVIO
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Połaniec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:09, 09.01.2018

A czy ktoś stosował przegub firmy NTY. Macie jakieś opinie o nim lu sugestie. Link poniżej do aukcji allegro:

http://allegro.pl/pr...7118712086.html

 

Pozdrawiam ADIVIO


  • 0

#291 mln

mln
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Warszawa/Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:05, 26.01.2018

A czy ktoś stosował przegub firmy NTY. Macie jakieś opinie o nim lu sugestie. Link poniżej do aukcji allegro:
http://allegro.pl/pr...7118712086.html

Pozdrawiam ADIVIO


Mam nadzieję, że nie jest za późno - kupiłem NTY, zamontowałem i telepało dalej. Przed wymianą telepało przy przyspieszaniu na wyższych prędkościach (powyżej 90km/h), a po zamontowaniu NTY przy niższych (do 80 km/h). Zdjąłem, zamontowałem używkę z anglika i problem rozwiązany. NTY leży w garażu.
  • 0

Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.


#292 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1643 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:28, 31.01.2018

A mówiła matula że w Accordize nie będziesz stawiał zamienników przegubów wewnętrznych nad oryginały :-)


  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#293 mln

mln
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Warszawa/Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:17, 05.02.2018

A mówiła matula że w Accordize nie będziesz stawiał zamienników przegubów wewnętrznych nad oryginały :-)

 

Przepraszam, już nie będę..

 

;)


  • 0

Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.


#294 Kamilek117

Kamilek117
  • Klubowicz
  • 24 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 10.04.2018

Łapiesz ręką za półoś i próbujesz poruszyć są ruchem obrotowym . Do przodu i do tyłu , tak jak sie kręca w czasie jazdy. Minimalny luz jest zawsze ale jeśli większy to juz znaczy zużyty. Pytanie co to znaczy minimum? Chyba z 1mm obrotu.


A czy luz na polosi miedzy kolem a silnikiem to norma tak z kilka mm? Czy oznacza ze kwalfikuje sie do wymiany
  • 0

#295 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1643 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:36, 10.04.2018

Chodzi Ci o luz mierzony na obwodzie koła, w kierunku obrotu koła ? Czy też luz wzdłużny półosi pociągając i wpychając w kierunku skrzyni ? W jednym i drugim miejscu jakiś występuje i jest normalny do pewnego stopnia.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 21:36, 10.04.2018

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#296 Biedrona

Biedrona
  • Klubowicz
  • 309 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:27, 10.03.2020

Testówal ktoś przeguby pascal można je kupic w inter carsie. Mam w CL7 drgania 30-40 km/h; przeguby miałbym prawie za darmo i zastanawiam się czy jest sens próbować zakładać.

 

PS, po zamontowaniu przegubu z IC drgania mniejsze ale jednak wyczuwalne,

szukam używki w bdb stanie. 


Użytkownik Biedrona edytował ten post 22:50, 11.03.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq