Posprzątałem
#16
Napisano 07:30, 07.11.2014
#17
Napisano 19:28, 07.11.2014
poszukaj na ebay albo jarusnet.pl
http://www.ebay.com/...74c224f&vxp=mtr lub
http://www.ebay.com/...455ccbd&vxp=mtr
ceny jak widzisz. Ja kupiłem Zerga bo była tańsza i niczym się nie różni od Hondaty czy Skunk lub P2R
Czy płaciłeś tak horrendalne koszta wysyłki?
Napaliłem się na tą uszczelkę, chciałem u siebie też to zamontować i odciąć podgrzewanie, ale koszta wysyłu mnie rozwaliły :(
No i jeszcze jedno pytanie. Przeglądając te uszczelki: http://www.ebay.com/...20A K24&_sop=15 Zauważyłem, że są różnice w ilości otworów. Czym to jest spowodowane?
(Nie zdejmowałem jeszcze kolektora, więc może to głupie pytanie dla tych którzy już to robili)
#18
Napisano 19:45, 07.11.2014
Oczywiście, że tyle nie płaciłem, tylko dla przykładu puściłem linki.
Już tłumacze i objaśniam Ty do swojego silnika musisz mieć uszczelkę z 6 dziurami, czyli 4 do powietrza, jedna do EGRa druga do płynu chłodzącego Taki sam jest do K24 i K20A6
#19
Napisano 13:35, 08.11.2014
Oczywiście, że tyle nie płaciłem, tylko dla przykładu puściłem linki.
Już tłumacze i objaśniam Ty do swojego silnika musisz mieć uszczelkę z 6 dziurami, czyli 4 do powietrza, jedna do EGRa druga do płynu chłodzącego Taki sam jest do K24 i K20A6
Dzięki za objaśnienie otworów
Chyba znalazłem tanie, tzn $10 za wysyłkę, więc za $40 w sumie mam uszczelkę z szipem.
Warto? Chyba taniej nie wyrwę?
#20
Napisano 16:10, 08.11.2014
NO cięzko będzie znaleźć taniej. Zerknij jeszcze na stronkę www.jarusnet on też miał takie uszczelki w podobnej cenie. Zauważ, że są takie same jak do Civica UFO
#21
Napisano 22:33, 08.11.2014
Oczywiście, że tyle nie płaciłem, tylko dla przykładu puściłem linki.
Już tłumacze i objaśniam Ty do swojego silnika musisz mieć uszczelkę z 6 dziurami, czyli 4 do powietrza, jedna do EGRa druga do płynu chłodzącego Taki sam jest do K24 i K20A6
Jeśli dobrze rozumiem to do mojego silnika i do kolegi Drizzit uszczelka jest taka sama?
Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)
#22
Napisano 00:29, 09.11.2014
Koledzy czy ktoś w was po za uszczelką pod kolektor montował jeszcze dodatkową uszczelkę pod przepustnicę? Mam na myśli coś takiego http://jarusnet.pl/u...epustnice-honda
Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)
#23
Napisano 12:54, 09.11.2014
To może dogadajcie się na zamówienie zbiorowe:
http://allegro.pl/pt...4731558946.html
Z takiego arkusza da radę zrobić pewnie 20szt co daje koszt 50zł za materiał. Do tego parę złotych za wycięcie laserem lub waterjet. Oczywiście trzeba pójść z gotowym programem wtedy będzie taniej.
Do zobaczenia na trasie.
#24
Napisano 13:09, 09.11.2014
Wiesz ile czasu i nerwów kosztują zbiorówki.
Wolę dać troszkę drożej i mieć to za kilka dni, a nie miesięcy
Pomysł generalnie dobry, ale sam wiesz jak bywa z realizacją.
#25
Napisano 17:57, 09.11.2014
#26
Napisano 23:27, 09.11.2014
http://jarusnet.pl/u...epustnice-honda
Z góry dziękuję za pomoc.
Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)
#27
Napisano 09:19, 10.11.2014
Skoro zamontujesz uszczelkę pod ssaka, to wydaje mi się, że nie trzeba będzie, chyba, że masz podpięte fabrycznie podgrzewanie przepustnicy - to wtedy możesz sobie taką założyć. Jeśli odepniesz to podgrzewanie - sens założenia jej znika.
#28
Napisano 09:59, 10.11.2014
Skoro zamontujesz uszczelkę pod ssaka, to wydaje mi się, że nie trzeba będzie, chyba, że masz podpięte fabrycznie podgrzewanie przepustnicy - to wtedy możesz sobie taką założyć. Jeśli odepniesz to podgrzewanie - sens założenia jej znika.
Przypomniałeś mi o tym, że miałem Cię poprosić o fotki.
Czy mógłbyś zapodać foto, gdzie i jak odłączyć "podgrzewacz" przepustnicy?
#29
Napisano 13:54, 10.11.2014
Rumcyk dzięki za odpowiedź. Fajny zbieg okoliczności bo właśnie napisałem do Ciebie pytanie w Twoim temacie.
Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)
#30
Napisano 18:13, 10.11.2014
Proszę bardzo. Pokażę na bazie zwykłej przepustnicy wyciągniętej z auta.
Na końcówki przepustnicy możesz założyć wężyk, który doprowadza płyn robiąc taki bypas, możesz tego też nie zakładać. Na końcówkę węża, z którego leci płyn do chłodnicy zakładasz wężyk dokładnie w taki sam sposób. 5 min roboty.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 2.4
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych