Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z kolektorem PLM 4-2-1, wywala bledy

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#31 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 515 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:15, 05.11.2014

ja mam  4-2-1 i przysrost mocy jest odczuwalny, to nie tylko kreski. Mój był wykonany przez hammer64 i wszystko pasowało p&p oraz działa bez zastrzezen

Kardynal kolektor z kwasówki przeżyje auto, a większość firm które robią coś do K-serii robi to dobrze albo bardzo szybko odpada z rynku.

Co do pasty to śmiało, po to ktoś wymyślił pastę do wydechów aby stosować ją do wydechów.


Użytkownik Wydobywczy edytował ten post 21:17, 05.11.2014

  • 0

#32 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:46, 05.11.2014

poruszenie się widzę zrobiło :P spróbuję chociażby dlatego, że na wykresie z hamownii widać że moje auto traci moc przy samej górze przez katalizator więc decat z pewnością pomoże ;)


Użytkownik dudson86 edytował ten post 21:46, 05.11.2014

  • 0

#33 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 351 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:55, 06.11.2014

Kardynal kopiuję żeby dotarło że to do Ciebie jest kierowane, owszem jeżdżę Hondą bo uważam że to dobre samochody, ale nie wiem czy widziałeś że nie jeżdżę fabrycznym setupem, było turbo, a teraz chcę się pobawić trochę w N/A i wyprzedzając Twoje argumenty to nie zdemontowałem turbo bo silnik stał się nagle awaryjny tylko dlatego że mam możliwość pobawienia się moim autem co sprawia mi dużo frajdy. Szanuję to że masz fajne fabryczne auto, chętnie bym je zobaczył (nawet na forum), ale nie wszyscy chcą mieć 100% w oryginale, tak więc tych którzy takiego nie chcą mieć nie zniechęcaj, i nie podcinaj na wejściu skrzydeł...

 

Pozdrawiam!


  • 0

#34 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 479 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive+Modulo
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 30
Super

Napisano 09:18, 06.11.2014

:diabelgrin: MOC :D


  • 0

#35 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4,265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:47, 08.11.2014

Wlodar   --- na wszystkich polaczeniach zostala uzyta taka pasta, jednak wydaje sie ze gdzies jest nieszczelnosc...

..i jak się skończyło z tą nieszczelnością ? była czy po prostu taki dźwięk wydaje kolektor ?


Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:47, 08.11.2014

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#36 kdawidk

kdawidk
  • Forumowicz
  • 141 postów
  • Skąd:Śrem k/Poznania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer (CM)
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:08, 12.11.2014

Z jakią średnicą otworu zamontować emulator bo na alledrogo dostępne są fi 2 i fi 4? Pytam ponieważ również skusiłem się na kolektor PLM i kupuję z pomocą kolegi Dudson86'a.
  • 0

Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)


#37 abdul865

abdul865
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Bolesławiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL-9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:38, 14.12.2014

Panowie a ile cali ten kolektor ma? Bo u mnie zrobilem rury od konca do kolektora na 2,75" i nie wiem czy robic sobie dalej kolektor czy kupic gotowca....
  • 0

#38 kdawidk

kdawidk
  • Forumowicz
  • 141 postów
  • Skąd:Śrem k/Poznania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer (CM)
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:05, 15.12.2014

Moim zdaniem 2,5 cala, jeśli się mylę to proszę kolegów o poprawę.


  • 0

Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)


#39 LK3

LK3
  • Forumowicz
  • 214 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:TSX
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 00:28, 15.12.2014

Panowie a ile cali ten kolektor ma? Bo u mnie zrobilem rury od konca do kolektora na 2,75" i nie wiem czy robic sobie dalej kolektor czy kupic gotowca....

J2-HD-PS016.jpg

 

  • Made of High Quality T-304 Stainless Steel with Computerized Mandrel-Bends for Strength and Durability
  • i.e. Maximizing Smoothest High Exhaust Air Flow Rate
  • 4-2-1 High Performance Racing Spec. Design
  • Inlet/ Outlet: 1.500" X 1.875" (4 X Oval Manifold)/ 2.000"
  • Major Piping Diameter: 2.000"
  • Flex Pipe Insertion for Flexibility and Extra Durability
  • O2 Sensor Bung Insertion and Metal Gasket Included
  • TIG Welded CNC Machine Flange

  • 0

#40 _Qba_

_Qba_
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:18, 16.12.2014

Ma 2,5 na wyjsciu
  • 0

#41 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2,967 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 28
Super

Napisano 07:41, 19.12.2014

 

J2-HD-PS016.jpg

 

  • Made of High Quality T-304 Stainless Steel with Computerized Mandrel-Bends for Strength and Durability
  • i.e. Maximizing Smoothest High Exhaust Air Flow Rate
  • 4-2-1 High Performance Racing Spec. Design
  • Inlet/ Outlet: 1.500" X 1.875" (4 X Oval Manifold)/ 2.000"
  • Major Piping Diameter: 2.000"
  • Flex Pipe Insertion for Flexibility and Extra Durability
  • O2 Sensor Bung Insertion and Metal Gasket Included
  • TIG Welded CNC Machine Flange

 

Tak sobie patrzę na ten kolektor i porównując go z oryginalnym to prawie wcale się nie różni ...  


  • 0

Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...


#42 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 479 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive+Modulo
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 30
Super

Napisano 09:46, 19.12.2014

Tak sobie patrzę na ten kolektor i porównując go z oryginalnym to prawie wcale się nie różni ...  

z pewnością ceną :P

+ dodatkowe dwie flansze


  • 0

#43 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4,265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:24, 20.12.2014

nie no, odpuść sobie malkontencie, tutaj też uskuteczniasz że wszystko co fabryczne to jest święte i najlepsze?? 

Nie ...nie zawsze .Gdzieś w temacie oleju do skrzyni (akurat tam :k ) Kardynal proponował jakiegoś niemieckiego gluta. :-)


Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:32, 20.12.2014

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#44 LK3

LK3
  • Forumowicz
  • 214 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:TSX
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:06, 20.12.2014

Tak sobie patrzę na ten kolektor i porównując go z oryginalnym to prawie wcale się nie różni ...  

Ten wyżej kosztuje 149$.

Jest też wersja o jakiej myślisz.

$_35.JPG?set_id=880000500F

Ten około 280$. Skuteczność lepsza, ale katalizator się już nie zmieści i będzie głośniej.

 

Jeszcze oryginalny dla porównania.

 

Acura-TSX-04-08-Exhaust-Manifold-Headers

Tutaj wydech ze wszystkich cylindrów skupia się w jednej puszcze i szczególnie te sąsiednie mocno oddziałują na siebie.


Użytkownik LK3 edytował ten post 18:07, 24.12.2014

  • 0

#45 toio

toio
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:36, 24.12.2014

 

w polowie stycznia beda dostepny u nas cały KOMPLETNY WYDECH DO ACCORDA na 2 strony !! :)

 

do sedan czy kombi ?? jak z ceną ??


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq