Problem po czyszczeniu przepstnicy i IAC
#256
Napisano 05:52, 16.01.2015
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#257
Napisano 07:58, 29.01.2015
Mam takie pytanie -czy ktokolwiek z was zakupił cały nowy moduł IAC i założył na przepustnicę bez czyszczenia ,mycia i całych tych ceregieli które kosztują jak czytam was krocie ??
Poniżej wklejam kilka linków do owej części ale nie jestem na 100% pewny czy to dokładnie ten model .
Jak ktoś ma sprawdzony numer części IAC i potwierdzony do ACCORDA CL9 K24a3 TO NIECH WSTAWI PONIŻEJ MOJEGO POSTU !
Lub jeżeli posiada takową wiedzę lub możliwość sprawdzenia czy któryś z poniższych modułów nie jest przypadkiem identyczny .
1 - http://www.keenanpar...trol-valve-iac/
2 - To jest do v6 ale chyba wygląda identycznie
http://www.aliexpres.../691406499.html
3 - http://www.ebay.com....E-/231463286918
Znalazłem także taki artykuł
http://www.odyclub.c...ge-no-more.html Jest to forum co prawda honda Odysey ale problem ten sam i część wydaje się być identyczna - zasada działania ta sama i przebieg usterki taki sam .
Nie do końca rozumiem co jest napisane bo mój angielski jest na poziomie bardziej codziennym aniżeli technicznym i nie radzę sobie z pełnym zrozumieniem przekazu . Ale myślę że wspólnymi siłami przetłumaczymy .
Wynika z tego że nie powinno się myć za ostrymi preparatami i problem chyba wynika ze złego spasowania uszczelek i być może EGR-u .
Problem jaki że tak powiem mamy wspólnie jest dosyć uniwersalnym dla całej rodziny Hond na całym świecie .
TPS - to także dość zawodne draństwo -a tak przynajmniej wynika z opisów firm typu K-Tuned , Blox i inne ,które robią zamiennik tego draństwa uodporniony na wibracje i inne szkodliwe czynniki negatywnie na niego wpływające.
http://www.k20a.org/...?t=87491&page=3
http://www.kingmotor...r-k-series.aspx
http://www.mazdaspee...pic.php?t=56011 temat z forum mazdy
http://forums.beyond...d/t-351592.html
http://www.betterche...-idle-surge.htm
#258
Napisano 09:06, 29.01.2015
Po całej nocy poszukiwań chyba odnalazłem sposób na eliminację naszego problemu
Rozwiązanie naszego wkurzającego i kosztownego problemu jest następujące
Czyścicie ,myjecie a i tak potem trzeba będzie kupić nowy lub używany IAC .
http://www.ebay.com....E-/231463286918
Użytkownik ASTERIXMIX edytował ten post 09:06, 29.01.2015
#259
Napisano 10:03, 29.01.2015
Znalazłem jeszcze taką aukcje
- http://www.amazon.co...X8B5CSRSV3QB581
- http://www.amazon.co..._rhf_dp_p_img_2
#260
Napisano 10:08, 29.01.2015
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Step 6 - The trick: With the car off, connect your OBD II scanner. Open the hood and unplug the IACV connector. Start the car. The idle will be better, but you will still see a bit of a surge. The MIL will go on with 2 codes (P1519 and P0505). Clear the codes and turn the engine off.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#261
Napisano 10:27, 29.01.2015
Coś musiałem napisać .Co w tym skomplikowanego ? Mogę nie nazywać tego trikiem haha
zastanawiam się jakiego smaru użyć do prowadniczek czy jak kto woli osi obrotu IAC. A co do propozycje niektórych osób dotyczącej WD40 i tym podobnych środków -uczulam wszem i wobec - Wd 40 i jego inne odpowiedniki jest to złe bo jest żrące ,niszczy metal . a tym bardziej na łożyska nie wolno stosować . reklam się naoglądali ludzie i tak im w psyche zapadło że teraz to by sobie nawet tyłki smarowali . Żaden mechanik jakiego znam nie używa tego gówna .
#262
Napisano 11:41, 29.01.2015
Takie sprostowanie ode mnie, pisałeś o numerze części IACV do K24A3. W tym silniku jest elektroniczna przepustnica i nie ma IACV.
#263
Napisano 12:10, 29.01.2015
To ciekawe bo wczoraj byłem w Honda plaza i według numeru nadwozia dobraliśmy uszczelki ale długi czas oczekiwania jest więc zadzwoniłem do Haparts i oni potwierdzili
#264
Napisano 12:56, 29.01.2015
No z tego co wiele razy czytałem to nie ma. Swoją przepustnicę rozbierałem 3 razy i mogę to jedynie potwierdzić Elektroniczna przepustnica jest domyślnie uchylona do wolnych obrotów, nie ma IACV.
#265
Napisano 13:23, 29.01.2015
Pewnie chodzi o to, że w USA silniki k24 mają IACV, choć nie jestem pewien.
Do smarowania ośki IACV przeważnie polecany jest olej silikonowy. Choć jest dużo głosów, że łożyska raz umyte nie nadają się do użycia bo do smarowidła przylepia się brud i zawór zacina się.
Generalnie to wszystko już było opisywane (łącznie z "krokiem nr 6"), dawałem sporo linków do czytania.
Nie chcę przez to powiedzieć, że wskazówki nie zadziałają. Po prostu jestem sceptyczny, choć niektórym udaje się problem rozwiązać.
Problem rzeczywiście jest powszechny i to nie tylko w Hondzie/Acurze. Również Toyota, Subaru i inne - mają prawie identyczne IACV i sterowanie.
Użytkownik Marmark edytował ten post 13:24, 29.01.2015
#266
Napisano 14:12, 29.01.2015
Jeśli chodzi o 2.0 to raczej ten:
http://www.ebay.com/...972f78e&vxp=mtr
Wskazuje na to kształt uszczelki.
Też nie widziałem K24 z IACV.
Jak wymieniałem przepustnicę i obroty mi wariowały to pomagało tylko uczenie wolnych obrotów przez HDS a czasem nawet to nie pomagało i trzeba było wyciągnąć wtyczkę z ECU na 1 min.
#267
Napisano 14:18, 29.01.2015
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Narazie dałem sobie spokój ale już powoli mnie to drażni ...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dzisiaj jeszcze rzucę filmik z moich obrotów . Moze ktoś coś wymyśli ...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#268
Napisano 10:34, 27.03.2015
Witam,
ufff... w końcu doszedłem do ostatniej strony, trochę to trwało i tak naprawde to nie za wiele teraz wiem bo w sumie u każdego inne objawy i co innego pomogło.
Moje objawy to opadające obroty po wrzuceniu luzu do poziomu ok 600 i podnoszą się do ok 1000 kiedy auto jest w ruchu.
Przepustnicę miałem czyszczoną ale to nie pomogło IAC to defakto chyba jeszcze nie ruszany, więc prawdopodobnie na to wskażecie w pierwszej kolejności, ale ja się zastanawiam czy takie objawy łapią się np. pod naukę wolnych obrotów i np na HDS-a, czy warto z tym już jechać do ASO.
Dodam tylko że byłem z tym u pewnego mechanika i zostało to ostanio poprawione ale obroty trzymał na poziomie 1000, już miałem podjechać to lekko obniżyć ale padła mi cewka zapłonowa i po jej wymianie objawy z powrotem wróciły, natomiast obroty w chwili obecnej na biegu jałowym 780 trzymają (na światłach).
Dlatego już nie wiem w którym kierunku mam iść.
poniżej link z obrotami w czasie jazdy po wrzuceniu luzu.
jakaś sugestia...?
Użytkownik ralfixx edytował ten post 10:38, 27.03.2015
#269
Napisano 10:57, 27.03.2015
Witam.
Mam identyczne objawy z obrotami jak ty.
Na światłach trzymają idealnie ale podczas jazdy na wysprzeglaniu pływają tak jak u Ciebie.
Tak jak wcześniej pisałem;Przepustnce wymieniane -3 szt,reset w ASO chyba z 5 razy,błędów nie ma a wskazówka szaleje.
Nie szarpie ci podczas zmiany biegów?
IAC czyszczony,być może za bardzo i tam coś jest nie tak?
Użytkownik korbol2007 edytował ten post 10:58, 27.03.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, przepustnica, accord, IAC, czyszczenie, problem, obroty
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych