Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem po czyszczeniu przepstnicy i IAC

VII przepustnica accord IAC czyszczenie problem obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
312 odpowiedzi w tym temacie

#211 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 171 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:04, 21.04.2014

A którym bezpiecznikiem można skasować błędy?
  • 0
maniek

#212 pga

pga
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:Oleśnica
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:214
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:51, 21.04.2014

Bezpiecznik nie wiem, pewnie ten od ecu, ale pisząc reset aku miałem na myśli po prostu odłączenie akumulatora.


  • 0

#213 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 972 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:46, 21.04.2014

Taryfa, a kiedy wymieniłeś obejmę? Nie zgrało się to jakoś z naprawą obrotów? :)

No zgrało sie i to bardzo bo na samym poczatku wymieniłem jak czyściłem przepustnicę :diabelgrin:


  • 0

#214 pga

pga
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:Oleśnica
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:214
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 21.04.2014

No to się zgrało ale raczej z zepsuciem :)
  • 0

#215 blow

blow
  • Klubowicz
  • 1772 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:22, 21.04.2014

dzięki pga - w tym tygodniu jakoś muszę się umówić na zawory, filtry, klime, i zawiechę - przy okazji wywalę tą przepustnicę, i zobaczymy co z tego wyjdzie :)


  • 0

#216 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2967 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 28
Super

Napisano 11:35, 22.04.2014

dzięki pga - w tym tygodniu jakoś muszę się umówić na zawory, filtry, klime, i zawiechę - przy okazji wywalę tą przepustnicę, i zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Do klimy nic nie psikaj żadnych pianek itd bo zalejesz kompa  radio itd...


  • 0

Po przeczytaniu instrukcji obsługi accorda, zadajemy mądre pytania ...


#217 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 171 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:07, 22.04.2014

A ja dalej walcze z tymi obrotami.

Pomysłów juz brak.Dzisiaj jeszcze odkręciłem rurę dolotową od przepustnicy i zatkałem ten otwór(w przepustnicy)doprowadzający powietrze do zaworu IAC.Obroty trochę się zmniejszyły tak do ok. 600rpm,ale silnik nie zgasł.'

I tu mam pytanie : powinien zgasnąć czy nie?

Czy macie jeszcxze jakieś pomysły?


  • 0
maniek

#218 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 972 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:40, 22.04.2014

I tu mam pytanie : powinien zgasnąć czy nie?

 

Nie zgaśnie. Ja zatkałem kartonem przepustnice i mocno docisnąłem i silnik sie przydławił ale pracował.

 

 

Czy macie jeszcxze jakieś pomysły?

Tak - Jedz do muzyczki. 


Użytkownik taryfa edytował ten post 12:41, 22.04.2014

  • 0

#219 blow

blow
  • Klubowicz
  • 1772 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:14, 22.04.2014

no nie wytrzymałem dziś pod blokiem i ściągnąłem rurę z dolotu razem z obudową filtra.

sama przepustnica jakoś specjalnie brudna nie była - ale popsikało się nagar sprayem, i powycierało ładnie.

efekt - no cóż - bardziej chyba placebo.

u siebie obserwuje nie spadanie od razu obrotów do minimum - spada powiedzmy do 1k na 1sec i dopiero potem w dół na ok700rpm.

po "czyszczeniu" to samo - może ten typ już tak ma i nie ma co się przejmować.

 

nie zaobserwowałem natomiast żadnych kłopotów po złożeniu i odpaleniu - ale nie wyciągałem całej przepustnicy na zewnątrz - wy to robiliście?:)

 

 

 

co do klimy - dzięki muzyczka za przypomnienie - na szczęście już gdzieś kiedyś wpadłem na temat o tym tutaj i nawet bym nie próbował "domowo" odgrzybiać klimy :P


  • 0

#220 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 972 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:24, 22.04.2014

ale nie wyciągałem całej przepustnicy na zewnątrz - wy to robiliście? :)

Tak (+dokładne wymycie jej gdzie sie da), i każdy po jej wyjęciu ma problem z obrotami.


  • 0

#221 pga

pga
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:Oleśnica
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:214
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 22.04.2014

Dokładnie, każdy wyciągał. Ale ja po wyciągnięciu to gdzieniegdzie nie miałem prześwitu po bokach dekielka tam gdzie powinien być. No i trzeba pamiętać że zasyfiona jest zawsze najbardziej od strony kolektora. Ale nie bój nic, zapewne miałeś po prostu nie aż tak brudną:) Jeśli chodzi o obroty to tak ma być, mają spadać do 1k, a potem po zatrzymaniu powoli do 650-700.


  • 0

#222 blow

blow
  • Klubowicz
  • 1772 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:50, 22.04.2014

No to mnie pga uswiadomiles teraz, ze jest to normalne-a ja wlasnie dlatego wpadlem na pomysl czyszczenia:-)
Myslalem ze ma zleciec od razu w dol a nie "na raty":-)

Coz - zaszkodzic na pewno nie zaszkodzilem-przy okazji nowy filtr wpadl i swiece:-)

Nikt nie chce przytulic tej uszczelki pod IAC za browara?! To wyrzucam!:-)
  • 0

#223 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 972 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:58, 23.04.2014

Nikt nie chce przytulic tej uszczelki pod IAC za browara?! To wyrzucam! :-)

Nie wyrzucaj, daj ogłoszenie do działu giełda i na bank komuś się przyda.


  • 0

#224 blow

blow
  • Klubowicz
  • 1772 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:03, 23.04.2014

Nie wyrzucaj, daj ogłoszenie do działu giełda i na bank komuś się przyda.

 

 

w tym problem, że nie jestem uprawniony do zamieszczania ogłoszeń w giełdzie :)


  • 0

#225 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 972 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:07, 23.04.2014

Chcesz to ja Ci zamieszczę - poszło PW


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, przepustnica, accord, IAC, czyszczenie, problem, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq